مدرسه دبستان (ابتدایی) دخترانه هیات امنایی در منطقه ۵ تهران

برای انتخاب مدرسه ی خوب و مناسب، لازم است تا تمام مدارس منطقه ی مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید. ما در این صفحه ۷ مدرسه دبستان (ابتدایی) دخترانه هیات امنایی منطقه ۵ تهران را معرفی کرده ایم. برای انتخاب بهترین مدرسه دبستان (ابتدایی) دخترانه هیات امنایی منطقه ۵ تهران حتما از طریق شماره تلفن ها، آدرس یا آدرس شبکه های مجازی با مسئولین مدرسه صحبت کنید و شرایط ثبت نام و وضعیت مدرسه را جویا شوید.

توضیحات بیشترتوضیحات کمتر

تب‌های اولیه

مدرسه دخترانه رازی ۱
پونک، سردارجنگل، خیابان بهار غربی، بالاتر از میدان استاندارد
مدیر موسسه:
خانم فاطمه عباسی
مدرسه دخترانه سیدالشهدا۱
شهرک اکباتان، فاز ۱، چهارراه مخابرات
مدیر موسسه:
خانم شهناز شکوه‌غزالی
مدرسه دخترانه شهدای معلم
آیت‌الله کاشانی، خیابان ۲۰۰ دستگاه، ۲۰ متری منوچهری شرقی، کوچه گلشهر
مدیر موسسه:
خانم معصومه پرتوی
مدرسه دخترانه شهیدعباس حصارکی ۲
انتهای شهرزیبا، انتهای بلوار شهران، بعد از مسجد امام علی (ع)
مدیر موسسه:
خانم زهرا سلاطی
مدرسه دخترانه شهیدهاشمی نژاد۱
بلوار فردوس، تقاطع شقایق، روبروی تعمیرگاه باقری
مدیر موسسه:
خانم فاطمه مهرآرا
مدرسه دخترانه بنت الهدی صدر۲
خیابان آیت‌الله کاشانی، خیابان مهران، کوچه شهید آقاخانی، پلاک ۱۳
مدیر موسسه:
خانم مقدم پورلطفعلی
مدرسه دخترانه ایثار۱
میدان آزادی، جاده مخصوص کرج، مجتمع شهید فکوری
مدیر موسسه:
خانم لیلا خطیبی

منطقه ۵ در شمال و شمال غرب تهران واقع شده است. از این منطقه به بزرگراه های مهمی مثل بزرگراه حکیم، همت، آبشناسان، باکری، ستاری، شیخ فضل الله، اشرفی اصفهانی، لشکری و بزرگراه جناح دسترسی خوبی وجود دارد. این منطقه از سمت جنوب به بزرگراه لشکری و میدان آزادی دسترسی دارد، از جهت شرق به اشرفی اصفهانی، منطقه ۲ و محمدعلی جناح دسترسی دارد و از غرب هم به منطقه ۲۲ و استادیوم آزادی منتهی می گردد.

محله های آپادانا، اکباتان، ارم، باغ فیض، پونک شمالی و جنوبی، جنت آباد، حصارک، سازمان آب، شهر زیبا، بلوار فردوس، کوهسار، بیمه و .. برخی از محله های این منطقه هستند. اگر ساکن این منطقه و محله های آن هستید و به دنبال یافتن بهترین مکان آموزشی برای تحصیل فرزند خود می گردید، در این صفحه لیست کامل مدرسه دبستان (ابتدایی) دخترانه هیات امنایی منطقه ۵ تهران قرار داده شده است تا کار را برای شما والدین عزیز کمی آسانتر کند.

"مدارس هیات امنایی: نگاهی به نقش و اهمیت این نهاد در آموزش و پرورش"

در عصر حاضر، آموزش و پرورش به عنوان یکی از اصلی‌ترین ستون‌های توسعه و پیشرفت هر جامعه مورد توجه ویژه‌ای قرار گرفته است. با توجه به اهمیت این حوزه، بسیاری از کشورها به تشکیل مدارس هیات امنایی پرداخته‌اند. در این مقاله، به بررسی نقش و اهمیت مدارس هیات امنایی در آموزش و پرورش می‌پردازیم.

مدارس هیات امنایی نهادهایی هستند که به منظور ارتقاء کیفیت و امنیت آموزش و پرورش تشکیل می‌شوند. این مدارس با هدف فراهم آوردن محیطی امن و آرام برای دانش‌آموزان و کارکنان مدرسه فعالیت می‌کنند. یکی از ویژگی‌های اصلی این مدارس، حفاظت از افراد و دارایی‌های آنها در برابر تهدیدها و خطرات مختلف است.

مدارس هیات امنایی عموماً توسط نهادهای دولتی یا خصوصی تاسیس می‌شوند. این مدارس از طریق استخدام نیروهای امنیتی مجرب و آموزش دادن کارکنان در زمینه‌های مربوط به امنیت فعالیت می‌کنند. همچنین، آنها از فناوری‌های پیشرفته برای مانیتورینگ و نظارت بر فعالیت‌های مدرسه استفاده می‌کنند.

یکی از مزایای اصلی مدارس هیات امنایی، ایجاد اعتماد و اطمینان در جامعه است. والدین و دانش‌آموزان می‌توانند با اطمینان به محیط مدرسه تحویل داده و از آنجا که امنیت فراهم شده است، برای یادگیری بهتر و موفقیت در تحصیلات خود تمرکز کنند.

به علاوه، مدارس هیات امنایی نقش مهمی در پیشگیری از وقوع رخدادهای ناخوشایند دارند. با داشتن نیروهای امنیتی حرفه‌ای و برنامه‌های امنیتی مناسب، این مدارس می‌توانند به صورت موثری از وقوع حوادث مختلفی مانند دزدی، خشونت و تهدیدات امنیتی جلوگیری کنند.

نتیجه‌گیری:

با توجه به نقش بسیار مهم و اساسی مدارس هیات امنایی در آموزش و پرورش، اهمیت تاسیس و اداره این نهادها در جامعه به وضوح قابل توجه است. این مدارس با ایجاد محیطی امن و آرام برای دانش‌آموزان و کارکنان، به ارتقاء کیفیت و عملکرد آموزشی کمک می‌کنند و به والدین اطمینان می‌دهند که فرزندانشان در محیطی امن و مطمئن به تحصیلات خود مشغول هستند. از این رو، تاسیس و حمایت از مدارس هیات امنایی برای هر جامعه ضروری است.

نام مهدکودکآدرستلفن ها
مدرسه دخترانه رازی ۱پونک، سردارجنگل، خیابان بهار غربی، بالاتر از میدان استاندارد۴۴۴۰۷۰۰۰
مدرسه دخترانه سیدالشهدا۱شهرک اکباتان، فاز ۱، چهارراه مخابرات۴۴۶۴۰۰۴۲
مدرسه دخترانه شهدای معلمآیت‌الله کاشانی، خیابان ۲۰۰ دستگاه، ۲۰ متری منوچهری شرقی، کوچه گلشهر۴۴۱۱۴۶۴۴
مدرسه دخترانه شهیدعباس حصارکی ۲انتهای شهرزیبا، انتهای بلوار شهران، بعد از مسجد امام علی (ع)۴۴۳۳۳۰۰۷
مدرسه دخترانه شهیدهاشمی نژاد۱بلوار فردوس، تقاطع شقایق، روبروی تعمیرگاه باقری۴۴۱۱۹۴۹۳
مدرسه دخترانه بنت الهدی صدر۲خیابان آیت‌الله کاشانی، خیابان مهران، کوچه شهید آقاخانی، پلاک ۱۳۴۴۰۴۴۹۱۱ ۴۴۰۵۸۲۴۲
مدرسه دخترانه ایثار۱میدان آزادی، جاده مخصوص کرج، مجتمع شهید فکوری۴۴۶۵۴۳۱۶