مدرسه دبستان (ابتدایی) در جنت آباد تهران

برای انتخاب مدرسه ی خوب و مناسب، لازم است تا تمام مدارس منطقه ی مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید. ما در این صفحه ۸ مدرسه دبستان (ابتدایی) در جنت آباد تهران را معرفی کرده ایم. برای انتخاب بهترین مدرسه دبستان (ابتدایی) در جنت آباد تهران حتما از طریق شماره تلفن ها، آدرس یا آدرس شبکه های مجازی با مسئولین مدرسه صحبت کنید و شرایط ثبت نام و وضعیت مدرسه را جویا شوید.

توضیحات بیشترتوضیحات کمتر

تب‌های اولیه

مدرسه پسرانه سردارشهیداحمدکاظمی (ابتدایی )
خیابان جنت آباد، بالاتر ازهمت، کوچه دانش، نبش برج طوبی
مدرسه پسرانه فرهیختگان پویا
جنت آباد شمالی، بالاتر از ایرانپارس، خیابان گلزار غربی، نبش بهارستان هفتم، پلاک ۲۱، مدرسه فرهیختگان پویا
مدیر موسسه:
خانم سیده فاطمه باریکانی
مدرسه پسرانه مبعث ۲
انتهای جنت آباد شمالی، گلستان غربی
مدرسه دخترانه رهپویان-عطیه-س
جنت آباد جنوبی، خیابان لاله غربی، روبه‌روی مجتمع تجاری پارکینگ سمرقند، پلاک ۱۰
مدیر موسسه:
خانم فاطمه رزازیان
مدرسه پسرانه پرتو-علوی-شعبه-جنت‌آباد
بلوار آیت‌الله کاشانی، ابتدای جنت‌آباد جنوبی، خیابان نیروی دوم، بن‌بست کلام، پلاک ۱
مدیر موسسه:
خانم پروین نادری
مدرسه پسرانه فردای-روشن
بلوار شهران، فلکه ی اول، ابتدای خیابان شهید میثم نظری، پلاک ۵۱
مدیر موسسه:
آقای حمید کجینه باف
مدرسه پسرانه ادب
جنت آباد شمالی، بهارستان ۱۰، انتهای کوچه
مدیر موسسه:
علیرضا زرین
    مدرسه دخترانه ادب دختران
    جنت آباد شمالی، انتهای بهارستان ۱۰، انتهای کوچه
    مدیر موسسه:
    خانم زهرا صابرین

    یکی از محله های محبوب و همچنین معروف در منطقه ۵ شهرداری تهران بزرگ خیابان جنت آباد است. خیابان جنت آباد در شمال و شمال غرب تهران بزرگ واقع شده است که از جنوب با بزرگراه لشکری و میدان آزادی، از جهت شرق با بزرگراه اشرفی اصفهانی و از غرب نیز با منطقه ۲۲ همسایه است. لازم به ذکر است یادآور شویم که بلوار جنت آباد از جاده حصارک شروع می شود و به خیابان آیت الله کاشانی ختم می گردد. خیابان ۲۰ و ۳۵ متری گلستان از خیابان های بزرگ و مهم در بلوار جنت آباد است. در ضمن جنت آباد به ۳ بخش اصلی جنت آباد شمالی، جنت آباد مرکزی و جنت آباد جنوبی تقسیم می شود.

    در این صفحه لیست کامل مدرسه دبستان (ابتدایی) در جنت آباد تهران قرار داده شده تا اهالی محترم این منطقه بتوانند از بین مدارس موجود بهترین را برای تحصیل علم و دانش فرزندان خود انتخاب کنند.

    "اهمیت دقت و توجه در انتخاب دبستان برای فرزندان"

    انتخاب دبستان برای فرزندان یکی از تصمیمات مهمی است که والدین باید با دقت و توجه بالا انجام دهند. مطمئنا این تصمیم می‌تواند تاثیر زیادی بر آینده تحصیلی و همچنین روانی فرزندان داشته باشد. بنابراین انتخاب درست آن بسیار حیاتی است. در این مقاله، به بررسی اهمیت دقت و توجه در انتخاب دبستان برای فرزندان می‌پردازیم. وقت بگذارید و تا انتها با ما همراه باشید.

    یکی از دلایل اصلی برای دقت و توجه بیشتر در انتخاب دبستان، ارائه یک محیط آموزشی مناسب و سالم است. محیط دبستان باید دوستانه، پرانرژی و ایمن باشد تا فرزندان بتوانند با آرامش و راحتی در آن یادگیری کنند و از تجربه مثبتی از آموزش برخوردار شوند.

    ویژگی دیگری که اهمیت بالای آن را نباید دست کم گرفت، به طور قطع کیفیت آموزشی دبستان است. یک دبستان با کادر معلمان مجرب و متعهد و برنامه‌های آموزشی متنوع و جذاب می‌تواند بهترین فرصت‌ها را برای رشد و توسعه تحصیلی فراهم کند و فرزندان را در مسیر یادگیری موفقیت‌آمیز هدایت کند.

    همچنین، توجه به ارتباط مدرسه با خانواده و فراهم کردن فرصت‌های مشارکت والدین نیز بسیار حیاتی است. ارتباط نزدیک مدرسه با والدین و فراهم کردن فرصت‌های مشارکت در فعالیت‌های مدرسه، به والدین اطمینان می‌دهد که فرزندانشان در یک محیط حمایتی و موثر در حال رشد هستند.

    به علاوه، اهمیت توجه به نیازها و استعدادهای فردی فرزندان نیز از جمله دلایلی است که نشان‌دهنده اهمیت دقت و توجه در انتخاب دبستان است. هر فرزند دارای نیازها و استعدادهای منحصر به فردی است که باید در نظر گرفته شود تا بتواند به بهترین شکل ممکن رشد کند و به پتانسیل خود برسد.

    در پایان، لازم به ذکر است که انتخاب دبستان مناسب برای فرزندان یکی از تصمیمات مهمی است که باید با دقت و توجه بالا انجام شود. این انتخاب می‌تواند تاثیرات بلندمدتی بر روند تحصیلی و زندگی شخصیتی فرزندان شما داشته باشد. بنابراین، والدین باید در زمان انتخاب دبستان برای فرزندان خود به دنبال محیط مناسب، کیفیت آموزشی بالا، ارتباط نزدیک با مدرسه و توجه به نیازها و استعدادهای فردی باشند تا بتوانند بهترین تصمیم برای ساختن آینده بهتر فرزندانشان را بگیرند.

    نام مهدکودکآدرستلفن ها
    مدرسه پسرانه پرتو-علوی-شعبه-جنت‌آبادبلوار آیت‌الله کاشانی، ابتدای جنت‌آباد جنوبی، خیابان نیروی دوم، بن‌بست کلام، پلاک ۱۴۴۰۳۸۱۹۸
    مدرسه پسرانه فردای-روشنبلوار شهران، فلکه ی اول، ابتدای خیابان شهید میثم نظری، پلاک ۵۱۴۴۳۳۴۲۱۱
    مدرسه پسرانه سردارشهیداحمدکاظمی (ابتدایی )خیابان جنت آباد، بالاتر ازهمت، کوچه دانش، نبش برج طوبی۴۴۴۰۷۹۷۷
    مدرسه پسرانه فرهیختگان پویاجنت آباد شمالی، بالاتر از ایرانپارس، خیابان گلزار غربی، نبش بهارستان هفتم، پلاک ۲۱، مدرسه فرهیختگان پویا۴۴۸۲۵۷۹۹ ۴۴۸۱۴۳۰۸
    مدرسه پسرانه مبعث ۲انتهای جنت آباد شمالی، گلستان غربی۴۴۸۱۲۷۸۸
    مدرسه دخترانه رهپویان-عطیه-سجنت آباد جنوبی، خیابان لاله غربی، روبه‌روی مجتمع تجاری پارکینگ سمرقند، پلاک ۱۰۴۴۹۶۲۴۱۳
    مدرسه پسرانه ادبجنت آباد شمالی، بهارستان ۱۰، انتهای کوچه
    مدرسه دخترانه ادب دخترانجنت آباد شمالی، انتهای بهارستان ۱۰، انتهای کوچه۴۴۸۴۸۵۸۵