بهترین مهدکودک های خیابان سهروردی

لیست بهترین مهدکودک و پیش دبستانی های حوالی خیابان سهروردی

توضیحات بیشترتوضیحات کمتر

تب‌های اولیه

خیابان سهروردی شمالی. روبروی خیابان خرمشهر (آپادانا). پلاک ۳۶۱
مدیر مهدکودک هستید؟
در لیست مهدکودک ها بصورت ویژه دیده شوید، در قسمت زیر لیستی از مزایای ویژه شدن آورده شده است، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
  • مشاوره کسب و کار

  • قرارگیری در اول لیست

  • برند سازی ویژه

  • بازدید بیشتر

  • مراجعه بیشتر

  • ثبت نام بیشتر

  • جایگاه اول گوگل

مهد کودک و پیش دبستانی آدم برفی

تهران - سهروردی شمالی - خیابان هویزه شرقی - روبروی سهند - پلاک ۲۱

مهد کودک و پیش دبستانی بچه های شیرین

تهران - خیابان سهروردی شمالی - بین هویزه و بهشتی - کوچه افشار جوان - پلاک ۱۱

مهد کودک و پیش دبستانی بهشت کوچک

تهران - خیابان سهروردی جنوبی - خیابان اقليمی - پلاک ۲۰

مهد کودک و پیش دبستانی رنگینه

تهران - خیابان سهروردی شمالی - خیابان هویزه - خیابان سرمست - کوچه دشتک - پلاک ۲

مهد کودک و پیش دبستانی شادیا

تهران - خیابان سهروردی جنوبی - کوچه زاهدان - پلاک ۱۵

مهد کودک و پیش دبستانی آوای شادی

تهران - خیابان سهروردی شمالی - خیابان خرمشهر (آپادانا) - خیابان شهید صابونچی (مهناز) - کوچه ۷ ( کرد بچه ) - پلاک ۷۳

مهدکودک و پیش دبستانی آنام در سهروردی

خیابان سهروردی جنوبی، کوچه زاهدان، پلاک ۱۵

انتخاب مراکز آموزشی که بتوانند از جسم و روح کودکان به خوبی مراقبت کنند به طوری که یادگیری با کیفیت نیز ممکن شود، چندان آسان نیست. تمامی خانواده ها به دنبال این هدف هستند که فرزندشان در فضای پربار و شاد حضور داشته باشد اما برای تشخیص درست، مسیری طولانی پیش رو است. در این مطلب، پارامترهای تاثیرگذار را اشاره کرده‌ایم تا برای رمزگشایی، نقشه راه اصولی داشته باشید و بتوانید نیازهای آموزشی و فرهنگی فرزندانتان را به خوبی برآورده سازید.

رفتار پرسنل مهدکودک

کودکانی که در سن خردسالی قرار دارند به راحتی رفتار مهربانانه با برخورد های خشک و بدون مهر را تشخیص میدهند بنابراین در مراجعات حضوری به نحوه تدریس مربی دقت کنید و ببینید وضعیت کودکان چگونه است؟ چهره شاد دارند و یا استرس و نگرانی مانع یادگیری آنها می شود.

بسیاری از والدین بیان می‌کنند برای شناخت شرایط آموزشی، محدودیت‌های وجود دارد. به یاد داشته باشید بازدید حضوری و مشورت با خانواده های دیگر کودکان می تواند تناقض های بسیاری را روشن کند و فرآیند اموزشی را در ایده آل ترین حالت ممکن پیش ببرد بنابراین اگر به دنبال آسایش و آرامش روحی فرزندتان هستید قدم به قدم رفتار کارکنان از دانش، تجربه و مهارت را زیر نظر بگیرید.

کیفیت آموزشی

کارکنان آموزش دیده و با تجربه می توانند نیازهای فردی و یادگیری کودکان مختلف را تشخیص دهند و بر اساس استعداد و علاقه، آموزش را به پیش ببرند. ممکن است برخی از کودکان بسیار پر انرژی باشند اما حضور در کلاس‌های متناسب با استعداد می‌توانند آنها را خوشحال و هدفمند به سوی رویاهای خویش پیش ببرد.

امنیت

مهد کودک ها از مراکز آموزشی بسیار مهمی هستند که می‌توانند تجربه دلنشینی برای کودکان رقم زنند بنابراین نیاز است این اماکن ایمن، تمیز و با فضایی دوستانه باشند تا بدون حساسیت های فرهنگی و شخصیتی به دنبال استعداد یابی اصولی نیز بروند. حتماً به فضاهای مختلف به ویژه کلاسها سربزنید و ببینید وسایل استقامت استانداری دارند و به سلامت فرزندتان آسیبی نمی‌زنند.

امکانات و تجهیزات

هر کودک از یک خانواده با نگرش های مختلف دینی، اخلاقی و اجتماعی در مهد کودک ها حضور می‌یابند بنابراین کارکنان می بایست بپذیرند فرهنگ‌ها و قومیت ها ممکن است تفاوت داشته باشند. برنامه ریزی فعالیت های سرگرم کننده با حضور امکانات و تجهیزات مدرن می تواند فضایی پر از انرژی مثبت را فراهم کند تا کودکان در عین لذت واضحی از تفریحات، طراوت آموزشی نیز شاهد باشند.

کلاس های ورزشی مختلف مانند صخره‌نوردی، تنیس، فوتبال و والیبال انتخاب اغلب کودکان است و می تواند مهارت های حرکتی آنان را به شکل قابل ملاحظه ای پیشرفت دهد.

در بازدیدهای حضوری از چه مسائلی باید مطمئن شد؟

  • حتماً برخورد پرسنل نسبت به کودکان را به طور دقیق بررسی تا مطمئن شوید رسیدگی آموزشی، بهداشتی و امنیتی در عالی‌ترین سطح ممکن فراهم است.
  • سوابق کاری و دوره های تخصصی که مربیان گذرانده اند را نیز می توانید بپرسید.
  • اطلاع از برنامه های روزمره مانند ساعت کاری و تقسیم بندی آن به شکل کلاس های مختلف نیز اهمیت بسیاری دارد.
  • والدین می بایست بدانند سیاست‌های مهدکودک در زمینه نظم و انضباط چگونه است و آیا مربیان با زور و جبر رفتار کودکان را مدیریت می‌کنند.
  • اطلاع از برنامه غذایی، میان وعده ها و بهداشت غذایی نیز اهمیت بالایی دارد.
  • همچنین والدین می بایست لیستی از علایق کودک را در اختیار مهدکودک قرار دهند تا مربیان و پرسنل بدانند از چه تاکتیک های مهیجی برای رشد و شکوفایی توانمندی‌های کودکان استفاده کنند.
نام مهدکودکآدرستلفن ها
کودکستان موفق خیابان سهروردی شمالی. روبروی خیابان خرمشهر (آپادانا). پلاک ۳۶۱۰۲۱۹۱۰۹۳۰۲۸
مهدکودک و پیش دبستانی آنام خیابان سهروردی جنوبی، کوچه زاهدان، پلاک ۱۵۰۲۱۸۸۸۲۳۸۴۵
کلینیک دندانپزشکی دکتر رضوانیتهران - پایین تر از پل سید خندان - خیابان سهروردی شمالی - نرسیده به میدان پالیزی - پلاک ۷۴۵ - طبقه دوم - واحد ۱۰۰۲۱۸۸۵۰۲۵۸۴ ۰۲۱۸۸۵۰۲۵۸۶
دکتر مهتا فاطمه بصیر - فوق تخصص نوزادانتهران - خیابان سهروردی شمالی - نرسیده به میدان قندی (پالیزی) - بن بست جهانگیری - پلاک ۱۶۳ - طبقه ۲ - واحد ۲۰۲۱۸۸۵۰۶۸۷۱
مهد کودک و پیش دبستانی آوای شادیتهران - خیابان سهروردی شمالی - خیابان خرمشهر (آپادانا) - خیابان شهید صابونچی (مهناز) - کوچه ۷ ( کرد بچه ) - پلاک ۷۳۰۲۱۸۸۷۶۸۳۹۴ ۰۲۱۸۸۵۱۸۳۹۴
شرکت عرضه اسباب بازی تالار کودک فتحیتهران - خیابان سهروردی شمالی - بین چهارراه بهشتی و هویزه - پلاک ۵۴۹۰۲۱۸۸۷۶۵۵۳۸ ۰۲۱۸۸۵۴۶۲۲۶
شرکت عرضه اسباب بازی آیفومتهران - خیابان شهید بهشتی - بعد از چهارراه سهروردی - ساختمان ۱۱۰ - پلاک ۱۵۷۰۲۱۸۸۷۵۷۰۳۷
آتلیه عکاسی الساتهران - سهروردی شمالی - میدان پالیزی۰۲۱۸۸۵۳۷۲۶۳
مهد کودک و پیش دبستانی شادیاتهران - خیابان سهروردی جنوبی - کوچه زاهدان - پلاک ۱۵ ۰۲۱۸۸۸۲۳۸۴۵ ۰۲۱۸۸۳۱۲۹۴۷
مهد کودک و پیش دبستانی رنگینهتهران - خیابان سهروردی شمالی - خیابان هویزه - خیابان سرمست - کوچه دشتک - پلاک ۲ ۰۲۱۸۸۵۲۰۴۳۶
مهد کودک و پیش دبستانی بهشت کوچکتهران - خیابان سهروردی جنوبی - خیابان اقليمی - پلاک ۲۰۰۲۱۸۸۴۴۵۸۱۱
مهد کودک و پیش دبستانی بچه های شیرینتهران - خیابان سهروردی شمالی - بین هویزه و بهشتی - کوچه افشار جوان - پلاک ۱۱۰۲۱۸۸۷۶۲۲۱۳ ۰۲۱۸۸۷۴۶۱۶۰
مهد کودک و پیش دبستانی آدم برفیتهران - سهروردی شمالی - خیابان هویزه شرقی - روبروی سهند - پلاک ۲۱۰۲۱۸۸۷۳۸۴۳۲
دسته بندی های ویژه