مدرسه دبستان (ابتدایی) دخترانه هیات امنایی در منطقه ۶ تهران

بسیاری مدرسه دبستان (ابتدایی) دخترانه هیات امنایی منطقه ۶ تهران وجود دارند که البته همگی برای شرایط شما مناسب نیستند. در این صفحه ما اطلاعات مربوط به تمامی این مدارس را جمع آوری کرده ایم. برای انتخاب بهتر حتما از طریق شماره های تلفن و آدرس با این مدرسه ها تماس بگیرید یا حضورا مراجعه کنید و درمورد همه ی ابهام ها صحبت کنید. می توانید از قسمت نظرات وب سایت ما نیز کمک بگیرید و انتخاب دقیق تری داشته باشید.

توضیحات بیشترتوضیحات کمتر

تب‌های اولیه

مدرسه دخترانه اتحادنو
خیابان جمالزاده شمالی، نرسیده به بلوار کشاورز، کوچه نیلوفر، پلاک ۱۵
مدیر موسسه:
خانم سیما پذیرا
مدرسه دخترانه اندیشه ۱
امیرآباد شمالی، بین جانبازان و آزادگان، خیابان ۲۱
مدیر موسسه:
خانم نسرین اقدم
مدرسه دخترانه ایمان
خیابان فلسطین شمالی، بالاتر از میدان فلسطین، پلاک ۳۷۱
مدرسه دخترانه بنت الهدی
میدان آرژانتین، ابتدای خیابان الوند، پلاک ۷
مدیر موسسه:
خانم صدیقه سادات سمی‌بر
مدرسه دخترانه سجادیه
یوسف‌آباد، خیابان ۲۹، آماج، پلاک ۱۶
مدیر موسسه:
خانم افتخارالسادات موسوی
مدرسه دخترانه شهیدعباسپور
خیابان ولی‌عصر، بالاتر از زرتشت، کوچه میرهادی شرقی، پلاک ۸/۱۰
مدیر موسسه:
خانم عصمت لطفی
مدرسه دخترانه علامه طباطبائی
خیابان کریمخان زند، خیابان آبان شمالی، کوچه شهید صدر، پلاک ۱۸
مدیر موسسه:
خانم لیال چرکچی
مدرسه دخترانه فاطمیه ۱
یوسف آباد، خیابان سید جمال الدین اسد آبادی، کوچه ۱۵، پلاک ۳۰
مدرسه دخترانه قدس
خیابان انقلاب، نرسیده به خیابان قدس، پلاک ۱
مدیر موسسه:
خانم مهناز موسی‌وند

منطقه ۶ شهرداری پایتخت یکی از قدیمی ترین مناطق تهران بزرگ است که در مرکزیت تهران قرار دارد. بزرگترین مزیت این منطقه دسترسی بسیار عالی آن به سه بزرگراه همت، مدرس و چمران از سه جهت شمال، غرب و شرق است. در ضمن این منطقه از جنوب نیز به خیابان انقلاب که بزرگترین محور غربی، شرقی است منتهی می گردد. لازم به ذکر است که خیابان ولیعصر که بزرگترین محور شمال به جنوب تهران است نیز از مرکز این منطقه می گذرد.

در این صفحه لیست کامل مدرسه دبستان (ابتدایی) دخترانه هیات امنایی در منطقه ۶ تهران قرار داده شده است تا ساکنین این منطقه و محله هایی که در آن قرار دارند بتوانند برای پیدا کردن مدارس هیات امنایی زحمت پیدا کردن آدرس و شماره تماس مدارس را نکشند و در یک صفحه به تمامی آنها دسترسی داشته باشند. در ادامه اطلاعات بیشتری درباره مدارس هیات امنایی کسب خواهید کرد.

"بررسی نقش مدارس هیات امنایی در پرورش اعتماد و توانمندسازی دانش‌آموزان"

امروزه مدارس هیات امنایی به عنوان یکی از نوآوری‌های مهم در عرصه آموزش و پرورش به منظور ارتقای احساس امنیت و توانمندسازی دانش‌آموزان مطرح شده‌اند. این مدارس با هدف ایجاد یک محیط آموزشی موثر، پویا و پشتیبانی‌کننده برای رشد و توسعه شخصیت فردی دانش‌آموزان، به وجود آمده‌اند. از این رو، بررسی نقش مدارس هیات امنایی در پرورش اعتماد و توانمندسازی دانش‌آموزان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

یکی از اصول اساسی مدارس هیات امنایی، ایجاد فضایی امن و دوستانه است که به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد با اطمینان و آرامش بیشتری به محیط آموزشی خود روی بیاورند. به وجود آمدن این احساس امنیت باعث افزایش تمرکز و تمایل به یادگیری در دانش‌آموزان می‌شود و از آنها به‌عنوان افراد مستقل و خودکفا حمایت می‌کند.

به علاوه، مدارس هیات امنایی بستری فراهم می‌کنند تا دانش‌آموزان بتوانند به راحتی با مسائل و چالش‌های روزمره خود مواجه شده و به دنبال راه‌حل‌هایی موثر برای آنها بگردند. این تجربه به آنها کمک می‌کند مهارت‌های ارتباطی، حل مسئله و تصمیم‌گیری را در خود به بهترین شکل پرورش دهند که به طور قطع این امر برای موفقیت در زندگی اجتماعی و حرفه‌ای آنها امری بسیار اساسی خواهد بود.

در این مدارس، توانمندسازی دانش‌آموزان از طریق توجه به نیازها و استعدادهای آنها انجام می‌شود. همچنین، فرایندهای آموزشی تاکید بر انعطاف‌پذیری دارند تا دانش‌آموزان بتوانند براساس شرایط موجود خودشان رشد و پیشرفت کنند. این رویکرد، از یک سو به دانش‌آموزان این امکان را می‌دهد تا اعتماد به نفس خود را افزایش دهند و از سوی دیگر، به آنها اجازه می‌دهد تا به عنوان اعضای فعال و همچنین مسئول در فرآیندهای آموزشی شرکت کنند.

در پایان، می‌توان گفت که مدارس هیات امنایی نقش بسیار مهمی در پرورش اعتماد و توانمندسازی دانش‌آموزان دارند. این مدارس با ایجاد فضاهای امن و دوستانه، تمرکز بر رشد فردی و توسعه مهارت‌های زندگی اجتماعی، به دانش‌آموزان کمک می‌کنند تا به عنوان افراد مستقل، با اعتماد به نفس بالا و با توانایی‌های لازم برای مواجهه با چالش‌های زندگی به جامعه معرفی شوند.

نام مهدکودکآدرستلفن ها
مدرسه دخترانه اتحادنوخیابان جمالزاده شمالی، نرسیده به بلوار کشاورز، کوچه نیلوفر، پلاک ۱۵۶۶۹۰۵۵۴۴ ۶۶۹۳۶۹۰۷
مدرسه دخترانه اندیشه ۱امیرآباد شمالی، بین جانبازان و آزادگان، خیابان ۲۱۸۸۰۰۸۴۸۳
مدرسه دخترانه ایمانخیابان فلسطین شمالی، بالاتر از میدان فلسطین، پلاک ۳۷۱۸۸۹۰۵۵۷۶
مدرسه دخترانه بنت الهدیمیدان آرژانتین، ابتدای خیابان الوند، پلاک ۷۸۸۷۹۲۹۶۶
مدرسه دخترانه سجادیهیوسف‌آباد، خیابان ۲۹، آماج، پلاک ۱۶۸۸۷۲۵۶۳۱
مدرسه دخترانه شهیدعباسپورخیابان ولی‌عصر، بالاتر از زرتشت، کوچه میرهادی شرقی، پلاک ۸/۱۰۸۸۹۰۱۴۹۴
مدرسه دخترانه علامه طباطبائیخیابان کریمخان زند، خیابان آبان شمالی، کوچه شهید صدر، پلاک ۱۸۸۸۸۰۹۵۹۲
مدرسه دخترانه فاطمیه ۱یوسف آباد، خیابان سید جمال الدین اسد آبادی، کوچه ۱۵، پلاک ۳۰۸۸۷۱۴۰۳۹
مدرسه دخترانه قدسخیابان انقلاب، نرسیده به خیابان قدس، پلاک ۱۶۶۴۰۳۶۸۲ ۶۶۹۵۲۱۵۶