مدرسه دبستان (ابتدایی) دخترانه غیر دولتی در منطقه ۱۹ تهران

بسیار مدرسه دبستان (ابتدایی) دخترانه غیر دولتی منطقه ۱۹ تهران وجود دارد که قطعا همه ی آنها با شرایط شما منطبق نیستند. ما تلاش کرده ایم لیست کاملی از این مدارس را در وبسایت گل مهد در اختیار شما قرار دهیم. با استفاده از اطلاعات ذکر شده از جمله شماره تلفن و آدرس، با مسئولان مدرسه در تماس باشید و سوالات خود را بپرسید، سپس با توجه به اطلاعات به دست آمده، مناسب ترین مدرسه برای فرزند خود را انتخاب کنید.

توضیحات بیشترتوضیحات کمتر

تب‌های اولیه

مدرسه دخترانه آیین-مهر۲
شهرک شریعتی، خیابان ماهان، خیابان مطهری، جنب مدرسه سید جمال
مدرسه دخترانه آیین-مهر۱
خانی آبادنو، خیابان میعاد شمالی، کوچه ترکمانی، پلاک۷۵
مدرسه دخترانه مهر-فرهنگ
خانی آباد نو، شهرک شریعتی، انتهای خیابان مهران جنوبی، لاله دوم، پلاک ۵
مدیر موسسه:
زهره باطانی
مدرسه دخترانه حدیث-ریحانه
عبدل آباد، خیابان شکوفه، خیابان سبلان، بلوار پونه، پلاک ۱۵
مدیر موسسه:
فاطمه سادات گتمیری
مدرسه دخترانه رشد شکوفه
عبدل آباد، خیابان بدر، کوی ۱۱ شرقی، پلاک ۶
مدرسه دخترانه آیین-مهر۱
خانی آبادنو، خیابان میعاد شمالی، کوچه ترکمانی، پلاک۷۵
مدرسه دخترانه آیین-مهر۲
شهرک شریعتی، خیابان ماهان، خیابان مطهری، جنب مدرسه سید جمال
مدرسه دخترانه آئین مهر
خانی آباد نو، خیابان میعاد شمالی، کوچه شهید ترکمانی، پلاک ۷۵
مدیر موسسه:
اعظم رحمت الهی

یکی از مناطق شهری جنوب غربی شهر بزرگ تهران منطقه ۱۹ است. این منطقه از سمت غرب به بزرگراه آزادگان، از شمال غرب به بزرگراه آیت الله سعیدی، از جنوب به به بزرگراه آزادگان و جنوب تهران و از سمت شرق نیز به بزرگراه نواب، خیابان بهمنیار و بزرگراه تندگویان منتهی می شود. از محله های معروف منطقه ۱۹ تهران می توان به محله های یاخچی آباد، شهرک شریعتی، خانی آباد نو، شهرک بعثت، علی آباد و بزرگراه آیت الله سعیدی اشاره کرد.

در این صفحه برای رفاه ساکنینی که به دنبال یافتن بهترین مدرسه دبستان (ابتدایی) دخترانه غیر دولتی منطقه ۱۹ تهران هستند، لیست کامل مدارس غیر انتفاعی این منطقه قرار داده شده است. برخی از صفحات نیز به این صفحه مرتبط شده اند نسبت به محله و خیابانی که در آن ساکن هستید مدرسه مد نظر خود را پیدا کنید و شاهد رشد همه جانبه فرزند خود در بهترین مدرسه باشید.

اهمیت امکانات و تجهیزات آموزشی در کیفیت آموزشی مدارس 

مطمئنا وجود امکانات و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی در مدارس نقش بسیار مهمی در ارتقای کیفیت آموزش و پرورش کودکان دارند. بنابراین، والدین در هنگام انتخاب مدرسه برای فرزندان خود باید به این موارد توجه کافی داشته باشند زیرا این عوامل می‌توانند تاثیر چشمگیری بر تجربه تحصیلی و همچنین پیشرفت تحصیلی فرزندانشان داشته باشند.

یکی از اصلی‌ترین عوامل در ارتقای کیفیت آموزشی، امکانات و تجهیزات آموزشی مناسب است. این امکانات شامل کتابخانه، آزمایشگاه‌های علوم، آزمایشگاه‌های کامپیوتر، تجهیزات ورزشی، مواد آموزشی متنوع و دسترسی دانش آموزان به فناوری‌های نوین می‌شود. مدارسی که این امکانات را دارند، به فرزندان شما و دانش آموزانی که در مدرسه حضور دارند فرصت بیشتر برای یادگیری و همچنین کشف استعدادهای خود می‌دهند. بنابراین دقت کنید، امکانات مدرسه مد نظر شما در حد استاندارد باشد تا با ایجاد یک محیط آموزشی پویا و انگیزشی، آینده موفق آنها تضمین شده باشد.

به طور قطع امکانات و تجهیزات آموزشی نقش مهمی در تحول و نوآوری در روند آموزش دارند. این امکانات به معلمان این فرصت را می‌دهند که روش‌های آموزشی متنوعتری را به کار بگیرند و درس‌ها را بر اساس رویکردهای فعالانه و عملی طراحی کنند. همچنین، این امکانات می‌توانند به دانش‌آموزان کمک کنند تا مفاهیم را بهتر درک کنند و مهارت‌های عملی را بهتر تمرین کنند.

به علاوه، امکانات و تجهیزات آموزشی می‌توانند به ایجاد یک محیط آموزشی امن و دل‌پذیر کمک کنند. محیط‌های آموزشی مجهز به تجهیزات و امکانات مناسب، فرزندان را از آسیب‌های محیطی محافظت می‌کنند و به آن‌ها اعتماد به نفس بیشتری می‌دهند که در توسعه توانایی‌های شخصی و رشد اجتماعی‌شان تاثیرگذار است.

در نهایت، امکانات و تجهیزات آموزشی می‌توانند به بهبود روابط بین مدرسه و خانه کمک کنند. والدینی که فرزندانشان در محیطی با امکانات و تجهیزات کامل آموزشی و کمک‌آموزشی تحصیل می‌کنند، احتمالاً بهترین حمایت را از مدرسه خواهند داشت. بنابراین از مدرسه و برنامه های آموزشی آنها حمایت و همکاری فعالانه تری خواهند کرد.

به طور خلاصه، امکانات و تجهیزات آموزشی و کمک‌های آموزشی در مدارس نقش بسیار مهمی در ارتقای کیفیت آموزش و پرورش دارند. والدین در هنگام انتخاب مدرسه برای فرزندان خود باید به این موارد توجه کنند و مدارسی را انتخاب کنند که امکانات و تجهیزات آموزشی مناسب و به‌روز دارند تا بهترین تجربه تحصیلی برای فرزندانشان را فراهم کنند.

نام مهدکودکآدرستلفن ها
مدرسه دخترانه آیین-مهر۱خانی آبادنو، خیابان میعاد شمالی، کوچه ترکمانی، پلاک۷۵۵۵۰۲۴۳۱۰
مدرسه دخترانه آیین-مهر۲شهرک شریعتی، خیابان ماهان، خیابان مطهری، جنب مدرسه سید جمال۵۵۸۶۴۳۴۵
مدرسه دخترانه حدیث-ریحانهعبدل آباد، خیابان شکوفه، خیابان سبلان، بلوار پونه، پلاک ۱۵۵۵۸۸۲۹۳۲
مدرسه دخترانه مهر-فرهنگخانی آباد نو، شهرک شریعتی، انتهای خیابان مهران جنوبی، لاله دوم، پلاک ۵۵۵۹۴۱۷۲۰
مدرسه دخترانه رشد شکوفهعبدل آباد، خیابان بدر، کوی ۱۱ شرقی، پلاک ۶۵۵۸۴۵۲۴۹
مدرسه دخترانه آیین-مهر۱خانی آبادنو، خیابان میعاد شمالی، کوچه ترکمانی، پلاک۷۵۵۵۰۲۴۳۱۰
مدرسه دخترانه آیین-مهر۲شهرک شریعتی، خیابان ماهان، خیابان مطهری، جنب مدرسه سید جمال۵۵۸۶۴۳۴۵
مدرسه دخترانه آئین مهرخانی آباد نو، خیابان میعاد شمالی، کوچه شهید ترکمانی، پلاک ۷۵۵۵۰۲۴۳۱۰