مدرسه دبستان (ابتدایی) دخترانه غیر دولتی در منطقه ۱۰ تهران

در این صفحه مشخصات بیش از ۸ مدرسه مدرسه دبستان (ابتدایی) دخترانه غیر دولتی منطقه ۱۰ تهران آورده شده است. برای انتخاب دقیق تر و بهتر، سعی کنید با مسئولین مدارس صحبت کنید و سوالات و شرایط خود را مطرح کنید. آدرس مدرسه، شماره های تماس، و برای برخی مدارس آدرس وبسایت، اینستاگرام، کانال تلگرام و… در همین صفحه ذکر شده اند. برای پیدا کردن بهترین مدرسه دبستان (ابتدایی) دخترانه غیر دولتی منطقه ۱۰ تهران حتما اطلاعات خود را تکمیل کنید. می توانید از قسمت نظرات سایت نیز استفاده کرده و نظر سایرین راجع به این مدارس را بدانید.

توضیحات بیشترتوضیحات کمتر

تب‌های اولیه

مدرسه دخترانه پیام ریحانه
خیابان رودکی، بین مرتضوی و امام خمینی، کوچه سادات شریفی
مدیر موسسه:
خانم نسرین باباخانی
مدرسه دخترانه توحید
خیابان دامپزشکی، بین خوش و قصرالدشت، کوچه خایف
مدیر موسسه:
خانم اکرم حسن‌بیگی
مدرسه دخترانه پرتودانش
خیابان بریانک، روبروی پارک نور، پلاک ۲۷۱
مدیر موسسه:
خانم منظر میرسلطانی
مدرسه دخترانه خاتم الانبیاء
خیابان هاشمی، بین رودکی و نواب
مدیر موسسه:
خانم مرجانه سلمانی
مدرسه دخترانه ستایش نوین
خیابان کارون، بین مرتضوی و مالک اشتر، پیش‌دبستانی ستایش نوین، پلاک ۱۵۲
مدیر موسسه:
خانم کبری حمزه
مدرسه دخترانه مهر نرگس
خیابان امام خمینی، بین خوش و رودکی، پلاک ۵۰۷
مدیر موسسه:
خانم فریبا نیازپور
مدرسه دخترانه مکتب کوثر النبی
خیابان طوس، بین جیحون و زنجان جنوبی، روبروی بوستان محله، دبستان کوثرالنبی(س)
مدیر موسسه:
خانم زهرا فیروزبهرامی
مدرسه دخترانه ندای ریحانه
خیابان جیحون، بعد از هاشمی، کوچه شهید بهرمان
مدیر موسسه:
خانم فاطمه جباری

در این صفحه لیست کامل مدرسه های دبستان (ابتدایی) دخترانه غیر دولتی در منطقه ۱۰ تهران قرار داده شده است تا ساکنین این منطقه برای پیدا کردن دبستان (ابتدایی) دخترانه غیر دولتی برای فرزندان دختر خود به آدرس و شماره تماس آنها دسترسی داشته باشند. منطقه ده از جهت شمال به خیابان آزادی، از جهت شرق به نواب، از سمت جنوب به خیابان قزوین و از سمت غرب نیز به خیابان های شهیدان، هرمزگان و همین طور پادگان جی می رسد. محله جیحون، بریانک، کارون، آزادی و هاشمی در منطقه ۱۰ شهرداری تهران قرار دارند. تمام صفحات این محله ها نیز به این صفحه مرتبط شده اند تا بتوانید به راحتی به مدارس این محله ها نیز دسترسی داشته باشید. 

"راهنمای انتخاب بهترین مدرسه دبستان غیرانتفاعی برای دختران: رویکردهای متنوع در سطح شهر"

انتخاب بهترین مدرسه دبستان برای دختران یکی از تصمیمات حیاتی است که والدین باید با دقت و آگاهی کامل انجام دهند. با وجود انواع مدارس فعال در سطح شهر، این فرآیند می‌تواند مختلف و گاهی هم بسیار چالش‌برانگیز باشد. در این مقاله، به روش‌های متنوع برای انتخاب مدرسه دبستان غیرانتفاعی برای دختران می‌پردازیم. بنابراین وقت بگذارید و تا انتها با ما همراه باشید. شاید به این ترتیب بتوانیم در مسیر انتخاب کمی شما را یاری برسانیم.

رویکرد اول تحلیل نیازهای فرزندان: اولین گام در انتخاب مدرسه، تعیین نیازهای خاص فرزندان شما خواهد بود. بررسی کنید که فرزند شما به چه نوع آموزش هایی نیاز دارد و آیا مدرسه مورد نظر با این نیازها سازگار است یا خیر.

رویکرد دوم ارزیابی کیفیت آموزشی: به طور قطع ارزیابی کیفیت آموزشی یک مدرسه بسیار مهم است. بررسی کنید که مدرسه مد نظر شما از چه ابزارها و روش‌های آموزشی استفاده می‌کند و مهم تر از آن چگونه پیشرفت دانش‌آموزان را ارزیابی می‌کند.

رویکرد سوم بررسی محیط آموزشی: مطمئن شوید که محیط مدرسه برای دختران امن، دوستانه و حمایت‌کننده باشد. بررسی کنید که امکانات فیزیکی مدرسه نیز مناسب و کافی باشد.

رویکرد چهارم بررسی دقیق هزینه‌ها: مطمئن شوید که هزینه‌های تحصیل در مدرسه با سطح کیفیت آموزشی که ارائه می دهند متناسب باشد و اگر امکان دارد، برنامه‌های حمایت مالی برای والدینی که نیاز دارند، وجود دارد. مطمئنا حضور در مدارس غیر دولتی نیازمند پرداخت هزینه های بیشتر است. هر خانواده می بایست بسته به بودجه ای که برای تحصیل فرزند خود در نظر دارد اقدام به انتخاب مدرسه کند.

همه این روش‌ها می‌توانند به والدین کمک کنند تا بهترین مدرسه دبستان غیرانتفاعی برای دختران خود را انتخاب کنند. انتخاب مدرسه مناسب می‌تواند تجربه آموزشی موفقیت‌آمیزی برای دختران فراهم کند و به ایجاد پایه‌های قوی برای آینده آن‌ها نیز کمک کند.

نام مهدکودکآدرستلفن ها
مدرسه دخترانه پیام ریحانهخیابان رودکی، بین مرتضوی و امام خمینی، کوچه سادات شریفی۶۶۳۷۵۶۴۶
مدرسه دخترانه توحیدخیابان دامپزشکی، بین خوش و قصرالدشت، کوچه خایف۶۶۸۷۴۳۵۵
مدرسه دخترانه پرتودانشخیابان بریانک، روبروی پارک نور، پلاک ۲۷۱۵۵۷۷۱۰۷۲
مدرسه دخترانه خاتم الانبیاءخیابان هاشمی، بین رودکی و نواب۶۶۳۷۴۳۱۱
مدرسه دخترانه ستایش نوینخیابان کارون، بین مرتضوی و مالک اشتر، پیش‌دبستانی ستایش نوین، پلاک ۱۵۲۶۶۳۶۷۰۷۲
مدرسه دخترانه مهر نرگسخیابان امام خمینی، بین خوش و رودکی، پلاک ۵۰۷۶۶۸۳۰۷۴۰
مدرسه دخترانه مکتب کوثر النبیخیابان طوس، بین جیحون و زنجان جنوبی، روبروی بوستان محله، دبستان کوثرالنبی(س)۶۶۰۱۳۹۶۷
مدرسه دخترانه ندای ریحانهخیابان جیحون، بعد از هاشمی، کوچه شهید بهرمان۶۶۳۵۷۰۵۲