مدرسه دبستان (ابتدایی) دخترانه غیر دولتی در منطقه ۱۱ تهران

بسیاری مدرسه دبستان (ابتدایی) دخترانه غیر دولتی منطقه ۱۱ تهران وجود دارند که البته همگی برای شرایط شما مناسب نیستند. در این صفحه ما اطلاعات مربوط به تمامی این مدارس را جمع آوری کرده ایم. برای انتخاب بهتر حتما از طریق شماره های تلفن و آدرس با این مدرسه ها تماس بگیرید یا حضورا مراجعه کنید و درمورد همه ی ابهام ها صحبت کنید. می توانید از قسمت نظرات وب سایت ما نیز کمک بگیرید و انتخاب دقیق تری داشته باشید.

توضیحات بیشترتوضیحات کمتر

تب‌های اولیه

مدرسه دخترانه درخشان
خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان ژاندارمری، پلاک ۱۳
مدیر موسسه:
خانم نسرین شاهوردی
مدرسه دخترانه فرشتگان-معصوم
خیابان ولیعصر(عج) بالاتراز میدان منیریه، ابتدای کوچه راتق
مدیر موسسه:
خانم عاتقه کلانتری
مدرسه دخترانه علوی-شعبه-منیریه
میدان منیریه، خیابان اسدی‌منش، کوچه‌ی حیدری‌فرد، بن‌بست ریاضی، پلاک ۵
مدیر موسسه:
خانم فهیمه امیری
مدرسه دخترانه برگزیدگان
خیابان ولیعصر، بالاتر از منیریه، کوچه اسدی‌منش، کوچه شهید محمدعلی نوذری، پلاک ۵
مدیر موسسه:
خانم زهرا ولی‌پور
مدرسه دخترانه بینش
خیابان ولیعصر، بالاتراز میدان منیریه، ابتدای کوچه شهید راتق
مدیر موسسه:
راحله احدزاده
مدرسه دخترانه نرگس
خیابان ولیعصر، خیابان فرهنگ، کوچه ۱۸، پلاک ۵۴
مدیر موسسه:
خانم پروانه اسمی

منطقه ۱۱ شهرداری تهران در مرکز شهر قرار دارد. به همین جهت است که ساکنین این منطقه به شبکه های حمل و نقل عمومی دسترسی خوبی دارند. خیابان های حافظ، وحدت اسلامی، کارگر، ولیعصر، امام خمینی، جمهوری ، منیریه، ابوسعید، قزوین، هلال احمر، پاستو و مولوی از محور های اصلی منطقه ۱۱ شهرداری تهران هستند. اکثر مراکز سیاسی و دولتی در این منطقه قرار دارند. اسکندری جنوبی، امیریه، جمال زاده، آذربایجان، انقلاب، انبار نفت و .. نیز برخی از محله های این منطقه هستند. در این صفحه لیست کاملی از مدرسه دبستان (ابتدایی) دخترانه غیر دولتی در منطقه ۱۱ تهران قرار داده شده تا دسترسی شما به مدارس راحت تر باشد. پیشنهاد می کنیم صفحات مرتبط را نیز حتما بررسی کنید.

"راهنمای انتخاب بهترین مدرسه دبستان غیرانتفاعی برای دختران در سطح منطقه و شهر"

انتخاب بهترین مدرسه دبستان غیرانتفاعی برای دختران یکی از تصمیمات مهمی است که والدین باید با دقت و آگاهی بسیار انجام دهند تا پس از آن شاهد موفقیت تحصیلی فرزند خود باشند. با وجود تعداد زیادی مدارس فعال در سطح منطقه و شهر، این فرآیند ممکن است چالش‌برانگیز باشد. در این مقاله، بهترین راه‌های انتخاب مدرسه دبستان غیرانتفاعی برای دختران را مورد بررسی قرار می‌دهیم. با ما تا انتها همراه باشید تا در تصمیم نهایی و انتخاب مدرسه به درستی عمل کنید.

یکی از اولین مراحل در انتخاب مدرسه دبستان، تحلیل نیازهای خاص فرزندان شما است. بررسی کنید که فرزند شما به چه نوع آموزشی نیاز دارد؟ آیا او به دنبال یک محیط آموزشی خاص است؟ آیا نیاز به برنامه‌های توانمندسازی یا کلاس‌های ویژه دارد؟ شما با شناخت دقیق این قبیل نیازها، می‌توانید بهترین تطابق بین مدرسه و نیازهای دختر خود را پیدا کنید.

ارزیابی کیفت آموزشی نیز بسیار اساسی است. بررسی کنید که مدرسه از چه ابزارها و روش‌های آموزشی استفاده می‌کند و آیا پیشرفت دانش‌آموزان را به درستی ارزیابی می‌کند. در نظر داشته باشید که، نظرات و تجربیات والدین و دانش‌آموزان فعلی و یا قبلی نیز می‌تواند به شما در این بخش کمک بزرگی کند.

به طور قطع محیط آموزشی نیز یکی از عوامل مهم در انتخاب مدرسه است. مطمئن شوید که محیط مدرسه برای دختران امن، دوستانه و حمایت‌کننده است. همچنین، توجه به امکانات فیزیکی مدرسه مانند کتابخانه، آزمایشگاه، ورزشگاه و فضای سبز نیز بسیار اهمیت دارد. بنابراین وقت بگذارید و با بازدید حضوری از مدرسه تمام این موارد را به دقت بررسی کنید.

هزینه‌های مربوط به تحصیل در مدرسه نیز باید از سوی والدین مورد بررسی قرار گیرد. مطمئن شوید که هزینه‌ها با سطح کیفیت آموزشی مدرسه متناسب باشد. اگر مایل هستید از خدمات آموزشی مدارس غیر انتفاعی استفاده کنید می بایست هزینه بیشتری از مدارس دولتی بپردازید. با توجه به بودجه خانواده نوع مدرسه را انتخاب کنید.

در نهایت، انتخاب بهترین مدرسه دبستان غیرانتفاعی برای دختران نیازمند بررسی دقیق نیازهای فرزندان شما، ارزیابی کیفیت آموزشی، محیط آموزشی و هزینه‌های مربوطه است. با رعایت این موارد، می‌توانید بهترین تجربه آموزشی برای دختران خود را فراهم کنید.

نام مهدکودکآدرستلفن ها
مدرسه دخترانه درخشانخیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، خیابان ژاندارمری، پلاک ۱۳۶۶۹۷۰۳۷۰ ۶۶۹۷۵۴۶۷
مدرسه دخترانه فرشتگان-معصومخیابان ولیعصر(عج) بالاتراز میدان منیریه، ابتدای کوچه راتق۶۶۴۵۵۹۷۶ ۶۶۹۶۴۳۴۴
مدرسه دخترانه علوی-شعبه-منیریهمیدان منیریه، خیابان اسدی‌منش، کوچه‌ی حیدری‌فرد، بن‌بست ریاضی، پلاک ۵۶۶۴۹۸۳۲۰
مدرسه دخترانه برگزیدگانخیابان ولیعصر، بالاتر از منیریه، کوچه اسدی‌منش، کوچه شهید محمدعلی نوذری، پلاک ۵۶۶۴۰۶۴۳۲
مدرسه دخترانه بینشخیابان ولیعصر، بالاتراز میدان منیریه، ابتدای کوچه شهید راتق۶۶۹۶۴۳۴۴
مدرسه دخترانه نرگسخیابان ولیعصر، خیابان فرهنگ، کوچه ۱۸، پلاک ۵۴۵۵۳۷۳۵۵۹