مدرسه دبستان (ابتدایی) در حکیمیه تهران

اگر به دنبال یافتن مدرسه دبستان (ابتدایی) در حکیمیه تهران هستید می توانید در این صفحه {تعداد} مورد مناسب پیدا کنید. راه های ارتباطی از جمله شماره تلفن، آدرس و… نیز ذکر شده اند. اگر مدرسه ای آدرس وبسایت، اینستاگرام یا تلگرام داشته باشد هم می توانید مشاهده کنید. برای انتخاب متناسب ترین مدرسه دبستان (ابتدایی) در حکیمیه تهران با شرایط شما، حتما تمامی مدارس را بررسی کنید و درصورت لزوم با آنها تماس گرفته و پرسش های خود را مطرح کنید.

توضیحات بیشترتوضیحات کمتر

تب‌های اولیه

مدرسه دخترانه امید
حکیمیه، شهرک والفجر، بلوار افق، جنب مدرسه مقداد، پلاک ۱
مدیر موسسه:
خانم بهناز بحرینی صفت
مدرسه پسرانه مقداد(ا.پ )
حکیمیه، شهرک والفجر، بلوار نور
مدیر موسسه:
آقا محمدرضا دشتبانی
مدرسه دخترانه فرزانگان (ا.د)۱
شهرک حکیمیه، بلوار بهار، فاز ۲، کوی دانشگاه، میدان گلهان، جنب مسجد امام زمان(عج)
مدیر موسسه:
خانم مژده نوروزی
    مدرسه دخترانه پانزده خرداد(ا.د)۱
    حکیمیه، شهرک والفجر، نبش بوستان ۸
    مدیر موسسه:
    خانم فاطمه کاهانی
    مدرسه پسرانه امیدان فردا(ا_پ )
    حکیمیه، انتهای اتوبان بابایی، شهرک امام خمینی (ره)
    مدیر موسسه:
    آقای حسین عبدلی
    مدرسه پسرانه المهدی (ا.پ )غیرانتفاعی
    حکیمیه، فاز یک، خیابان شهید کلثومی، پلاک ۳۸
    مدیر موسسه:
    آقای محمد تقی اوحدی زاده

    محله حکیمیه شرقی ترین محله در تهران بزرگ است که قسمت بزرگی از منطقه ۴ شهرداری پایتخت را به خود اختصاص داده است. حکیمیه از شمال به بزرگراه بابایی و از سمت جنوب به جاده دماوند منتهی می گردد. این محله از شرق به جاده لشکرک و از غرب هم به خاک سفید، تهرانپارس شرقی و جوادیه منتهی می گردد.

    در این صفحه لیست کامل مدرسه دبستان (ابتدایی) در حکیمیه تهران قرار دارد تا ساکنین این محدوده و محله های اطراف آن برای انتخاب دبستان برای فرزندان خود دردسر کمتری برای تحقیق و بررسی مدرسه ها متحمل شوند و بتوانند بهترین گزینه را برای تحصیل فرزندان خود انتخاب کنند و شاهد رشد همه جانبه دلبندان خود باشند.

    "چرا انتخاب دقیق دبستان برای فرزندان امری حیاتی است؟"

    انتخاب دبستان برای فرزندان یکی از تصمیمات حیاتی است که والدین باید با دقت و توجه بیشتری انجام دهند. این تصمیم می‌تواند تاثیر زیادی بر روند تحصیلی و روانی فرزندان داشته باشد. بنابراین انتخاب صحیح آن امری بسیار مهم و حیاتی است. در این مقاله، به بررسی دلایلی که نشان‌دهنده اهمیت دقت و توجه بیشتر در انتخاب دبستان برای فرزندان است، می‌پردازیم. پیشنهاد می کنیم حتما تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

    یکی از دلایل مهم این اهمیت، ارائه یک محیط آموزشی مناسب و سالم برای فرزندان است. محیط دبستان باید دوستانه، پرانرژی و ایمن باشد تا فرزندان بتوانند با آرامش و راحتی در آن به یادگیری هر چه بیشتر بپردازند و همه جانبه رشد کنند و از تجربه مثبتی از آموزش برخوردار شوند.

    همچنین، کیفیت آموزشی دبستان نیز یکی از عوامل مهم در انتخاب آن است. یک دبستان با کادر معلمان مجرب و متعهد و همچنین برخوردار بودن از یک برنامه‌های آموزشی متنوع و جذاب می‌تواند بهترین فرصت‌ها را برای رشد و توسعه تحصیلی فراهم کند و فرزندان را در مسیر یادگیری موفقیت‌آمیز هدایت کند.

    همچنین، ارتباط مدرسه با خانواده و فراهم کردن فرصت‌های مشارکت والدین نیز بسیار حیاتی است. ارتباط نزدیک مدرسه با والدین و فراهم کردن فرصت‌های مشارکت در فعالیت‌های مدرسه، به والدین همیشه نگران این اطمینان را می‌دهد که فرزندانشان در یک محیط حمایتی و بسیار موثر در حال رشد و یادگیری بیشتر هستند.

    به علاوه، توجه به نیازها و استعدادهای فردی فرزندان نیز از جمله دلایلی است که نشان‌دهنده اهمیت دقت و توجه در انتخاب دبستان است. هر فرزند دارای نیازها و استعدادهای منحصر به فردی است که باید در نظر گرفته شود تا بتواند به بهترین شکل ممکن رشد کند و به پتانسیل خود برسد.

    در پایان، لازم به ذکر است که انتخاب دبستان مناسب برای فرزندان یکی از تصمیمات مهمی است که باید با دقت و توجه بالا انجام شود. این انتخاب می‌تواند تاثیرات بلندمدتی بر روند تحصیلی و زندگی شخصیتی فرزندان داشته باشد. بنابراین، والدین باید در زمان انتخاب دبستان برای فرزندان خود به دنبال محیط مناسب، کیفیت آموزشی بالا، ارتباط نزدیک با مدرسه و همین طور توجه به نیازها و استعدادهای فردی باشند تا بتوانند تصمیمی بهترین برای ساختن آینده فرزندانشان بگیرند.

    نام مهدکودکآدرستلفن ها
    مدرسه دخترانه امیدحکیمیه، شهرک والفجر، بلوار افق، جنب مدرسه مقداد، پلاک ۱۷۷۳۰۶۰۴۰
    مدرسه پسرانه مقداد(ا.پ )حکیمیه، شهرک والفجر، بلوار نور۷۷۰۰۴۰۳۰ ۷۷۳۰۹۲۹۸
    مدرسه دخترانه فرزانگان (ا.د)۱شهرک حکیمیه، بلوار بهار، فاز ۲، کوی دانشگاه، میدان گلهان، جنب مسجد امام زمان(عج)
    مدرسه دخترانه پانزده خرداد(ا.د)۱حکیمیه، شهرک والفجر، نبش بوستان ۸۷۷۳۰۷۹۹۹ ۷۷۳۰۵۶۸۲
    مدرسه پسرانه امیدان فردا(ا_پ )حکیمیه، انتهای اتوبان بابایی، شهرک امام خمینی (ره)۷۷۰۰۲۱۳۹ ۷۷۰۰۲۱۸۸
    مدرسه پسرانه المهدی (ا.پ )غیرانتفاعیحکیمیه، فاز یک، خیابان شهید کلثومی، پلاک ۳۸۷۷۳۰۴۴۸۸