مدرسه دبستان (ابتدایی) در بزرگراه رسالت تهران

اگر به دنبال یافتن مدرسه دبستان (ابتدایی) در بزرگراه رسالت تهران هستید می توانید در این صفحه {تعداد} مورد مناسب پیدا کنید. راه های ارتباطی از جمله شماره تلفن، آدرس و… نیز ذکر شده اند. اگر مدرسه ای آدرس وبسایت، اینستاگرام یا تلگرام داشته باشد هم می توانید مشاهده کنید. برای انتخاب متناسب ترین مدرسه دبستان (ابتدایی) در بزرگراه رسالت تهران با شرایط شما، حتما تمامی مدارس را بررسی کنید و درصورت لزوم با آنها تماس گرفته و پرسش های خود را مطرح کنید.

توضیحات بیشترتوضیحات کمتر

تب‌های اولیه

مدرسه دخترانه سرای-دانش-۲
بزرگراه رسالت، خیابان شهید کرد، کوچه مظفری، پلاک ۷۴
مدیر موسسه:
خانم الهام کاظم زاده
مدرسه دخترانه باغچه‌بان۲
بزرگراه رسالت، خیابان شهید کرد، ف نبش ولی زاده، پلاک۱
مدیر موسسه:
خانم مژگان محمدیان
مدرسه دخترانه سروناز
بزرگراه رسالت (سردارسلیمانی)، بین دردشت و باقری، جنب فروشگاه ترنج، پلاک ۳۶۱
مدیر موسسه:
خانم نسرین بیک محمدی
مدرسه پسرانه نخبگان علم
بزرگراه رسالت، بین چهار راه سرسبز و میدان رسالت، پلاک ۷۶۹
مدیر موسسه:
آقای مجید زین الدینی
مدرسه دخترانه فطرت (ا.د)۱
بزرگراه رسالت، بین چهارراه سرسبز و دردشت، رو به روی خیابان مدائن، پلاک۶۳۷
مدیر موسسه:
خانم فاطمه گردون زاده
مدرسه پسرانه علم وایمان (ا.پ )غیرانتفاعی
تهران، بزرگراه رسالت، جنب مجتمع تجاری دنیای نور، خیابان شهید کرد، خیابان شهید موسایی، شماره ۷۶
مدیر موسسه:
آقای سید علی رسول زاده حسینی
مدرسه پسرانه شهید چگینی
بزرگراه رسالت، استاد حسن بنا شمالی، سه راه پیاله
مدیر موسسه:
خانم مریم میرزایی
مدرسه دخترانه دکتردانشپور(ا.د)۱
بزرگراه رسالت، ۱۶ متری دوم مجیدیه شمالی، خیابان شهید ابراهیمی، پلاک ۳۶
مدیر موسسه:
خانم لیلا سالاروند

میدان رسالت یکی از مناطق کلیدی شهر بزرگ تهران است که در شرق این شهر بزرگ واقع شده است. محله رسالت یکی از قدیمی ترین محله های شهر است که در منطقه ۸ شهرداری تهران قرار دارد. میدان رسالت یکی از اصلی ترین و کلیدی ترین میدان ها در شرق تهران بزرگ است. در ضمن محله نارمک نیز که در نزدیکی این میدان قرار دارد هم یکی از میدان های مهم در محله رسالت است.

اگر در محله رسالت و خیابانهای مجاور آن زندگی می کنید و به دنبال یافتن بهترین مدرسه برای فرزند خود هستید، در این صفحه لیست کامل مدرسه دبستان (ابتدایی) در بزرگراه رسالت تهران قرار داده شده است تا کمی کار تحقیق را برای خانواده های محترم این منطقه آسان تر کرده باشیم. وقت بگذارید و تا انتها با ما همراه باشید تا درباره یافتن بهترین مدرسه اطلاعات بیشتری کسب کنید. در ضمن پیشنهاد می کنیم به صفحاتی که به این صفحه مرتبط شده اند نیز مراجعه کنید و درباره مدارس آنها نیز تحقیق کنید. شاید مدرسه مد نظر شما در آن صفحات قرار داشته باشد.

"مزایای برجسته مدارس دولتی برای آموزش و پرورش کودکان"

مدارس دولتی، به عنوان بخش اساسی و اصلی سیستم آموزشی، مزایای چشمگیری را برای آموزش و پرورش کودکان ارائه می‌دهند. این مدارس نه تنها به عنوان مرکز اصلی ارائه آموزش ویژه و گسترده برای جوامع خود عمل می‌کنند، بلکه برخی ویژگی‌های منحصر به فردی دارند که آنها را از دیگر انواع مدارس متمایز می‌کند. در این مقاله، به بررسی مزایای برجسته مدارس دولتی برای آموزش و پرورش کودکان می‌پردازیم.

یکی از مزایای برجسته مدارس دولتی، دسترسی آسان و عادلانه به تحصیل برای تمامی کودکان است. این مدارس برای تمامی افراد جامعه، بدون تبعیض قومی، اقتصادی یا اجتماعی، باز است و به همه فرصت ارائه آموزش می‌دهند. این امر باعث می‌شود که همه کودکان، بدون توجه به وضعیت مالی یا اجتماعی خانواده، بهترین فرصت برای یادگیری و پیشرفت داشته باشند.

مدارس دولتی همچنین دارای زیرساخت‌های مناسبی برای ارائه آموزش و پرورش هستند. این مدارس معمولاً دارای تجهیزات و منابع آموزشی مناسبی مانند کتابخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها و امکانات ورزشی هستند که به دانش‌آموزان امکان می‌دهند تا به بهترین شکل ممکن از فرصت‌های آموزشی استفاده کنند.

همچنین، مدارس دولتی معمولاً دارای معلمان مجرب و واجد شرایط هستند که با تجربه و تخصص خود می‌توانند بهترین تجربه آموزشی را برای دانش‌آموزان ارائه دهند. این معلمان با ارائه برنامه‌های آموزشی مناسب و توجه به نیازهای دانش‌آموزان، به آن‌ها کمک می‌کنند تا به بهترین شکل ممکن در مسیر تحصیلی‌شان پیشرفت کنند.

همچنین، مدارس دولتی معمولاً دارای هزینه‌های کمتری برای والدین هستند. این امر به والدین کمک می‌کند تا بتوانند بدون بدهی مالیاتی بزرگ، فرزندان خود را به مدارس با کیفیت بالا بفرستند.

در کل، مدارس دولتی با دسترسی آسان به تحصیل برای تمامی کودکان، زیرساخت‌های مناسب برای ارائه آموزش و پرورش، معلمان مجرب و هزینه‌های کمتر برای والدین، از مزایای برجسته‌ای برخوردارند. این مدارس نقش مهمی در ارتقاء سطح آموزش و پرورش در جوامع دارند و به دانش‌آموزان بهترین فرصت برای پیشرفت و رشد را می دهند.

نام مهدکودکآدرستلفن ها
مدرسه دخترانه سرای-دانش-۲بزرگراه رسالت، خیابان شهید کرد، کوچه مظفری، پلاک ۷۴۲۶۳۱۹۵۰۱ ۲۶۳۱۹۵۰۲
مدرسه دخترانه باغچه‌بان۲بزرگراه رسالت، خیابان شهید کرد، ف نبش ولی زاده، پلاک۱۲۲۳۲۱۱۹۴
مدرسه دخترانه سرونازبزرگراه رسالت (سردارسلیمانی)، بین دردشت و باقری، جنب فروشگاه ترنج، پلاک ۳۶۱۷۷۷۶۳۰۲۸
مدرسه پسرانه نخبگان علمبزرگراه رسالت، بین چهار راه سرسبز و میدان رسالت، پلاک ۷۶۹۷۷۰۹۰۱۳۹
مدرسه دخترانه فطرت (ا.د)۱بزرگراه رسالت، بین چهارراه سرسبز و دردشت، رو به روی خیابان مدائن، پلاک۶۳۷۷۷۴۵۱۲۴۰ ۷۷۱۸۳۳۳۴
مدرسه پسرانه علم وایمان (ا.پ )غیرانتفاعیتهران، بزرگراه رسالت، جنب مجتمع تجاری دنیای نور، خیابان شهید کرد، خیابان شهید موسایی، شماره ۷۶۲۲۵۳۱۴۲۱
مدرسه پسرانه شهید چگینیبزرگراه رسالت، استاد حسن بنا شمالی، سه راه پیاله۲۶۳۱۸۲۰۰ ۲۶۳۱۸۲۰۱
مدرسه دخترانه دکتردانشپور(ا.د)۱بزرگراه رسالت، ۱۶ متری دوم مجیدیه شمالی، خیابان شهید ابراهیمی، پلاک ۳۶۲۲۵۲۲۲۲۶ ۲۲۵۰۷۲۸۱