مدرسه دبستان (ابتدایی) دخترانه دولتی در دماوند تهران

در این صفحه ۷ مدرسه دبستان (ابتدایی) دخترانه دولتی دماوند تهران معرفی شده اند. مشخصات کامل مدارس مدرسه دبستان (ابتدایی) دخترانه دولتی دماوند تهران از جمله آدرس و شماره تلفن آنها آورده شده اند. برای انتخاب درست و مناسب با شماره تلفن مدرسه مورد نظر تماس بگیرید و شرایط ثبت نام را جویا شوید. برای دیدن مدارس دیگر در مقاطع یا منطقه های مختلف از منوهای دسته بندی استفاده کنید.

توضیحات بیشترتوضیحات کمتر

تب‌های اولیه

مدرسه دخترانه پروین-حکمت-شهید-اندرزگو
خیابان دماوند، خیابان شهید منتظری، بعد از چهار راه صفا، بن‌بست نوری، پلاک ۲
مدیر موسسه:
خانم کلانتری
مدرسه دخترانه انقلاب اسلامی ۲
خیابان دماوند، بزرگراه عباس دوران، شهرک زینبیه
مدیر موسسه:
خانم جلالی
مدرسه دخترانه حضرت فاطمه زهرا(س)
خیابان دماوند، خیابان شهید منتظری، کوچه منصور، پلاک ۴
مدیر موسسه:
خام ابراهیم‌زاده
مدرسه دخترانه حقیقت
خیابان دماوند، خیابان بلال حبشی، خیابان صائب تبریزی، پلاک ۴۳
مدیر موسسه:
خانم شمس
مدرسه دخترانه میرزاکوچک خان
خیابان دماوند، ایستگاه فرودگاه، خیابان شهید غفاری، کوچه پیربداغی، پلاک ۲۴
مدیر موسسه:
خانم محمدی
مدرسه دخترانه هدایت
خیابان دماوند، خیابان شهید غفاری، نبش ۸ متری دوم، پلاک ۶۹
مدرسه دخترانه کمال ۱
خیابان دماوند، مسیل جاجرود، خیابان شواخ، خیابان میرابوطالبی، پلاک ۱۶
مدیر موسسه:
خانم کریمی

خیابان دماوند یکی از مهم ترین، اصلی ترین، عریض ترین و طولانی ترین خیابان های تهران بزرگ است. این خیابان در شرق تهران واقع شده است. این خیابان از قسمت شرق خیابان زین الدین شروع می گردد و تا میدان امام حسین و خیابان انقلاب نیز امتداد دارد.

برخی از محله های معروف خیابان دماوند محله تهران نو، قاسم آباد، وحیدیه، کوی زینبیه و کوی فاطمیه می باشند. خیابان دماوند با محله معروف تهرانپارس نیز همسایه است. خیابان دماوند در منطقه ۱۳ شهرداری قرار دارد و در نزدیکی بزرگراه صیاد شیرازی و ۱۷ شهریور واقع شده است. اگر ساکن یکی از محله های این خیابان هستید، در این صفحه و صفحاتی که با این صفحه مرتبط شده است می توانید بهترین مدرسه دبستان (ابتدایی) دخترانه دولتی را برای فرزند خود بیابید.

اهمیت انتخاب بهترین دبستان دخترانه دولتی برای کودکان دختر

برای انتخاب بهترین دبستان دخترانه دولتی برای کودکان دختر می بایست جوانب مهمی را بررسی کرد. چرا که هر یک از جوانب می تواند بر زندگی تحصیلی و حتی روانی دختران تأثیر گذار باشد. در این مقاله، به دلایلی که کودکان دختر باید به بهترین دبستان دخترانه دولتی بروند، پرداخته می‌شود.

اولاً، دبستان‌های دخترانه می بایست محیطی مطمئن و صمیمی برای دختران ارائه دهند تا آنها احساس امنیت و راحتی در محیط مدرسه داشته باشند. بنابراین والدین موظف هستند مطمئن شوند که آرامش برای کودکانشان در این محیط آموزشی فراهم باشد. این امر به دختران اعتماد به نفس بیشتری می‌دهد و زمینه‌ مناسبی برای رشد روحی و اجتماعی سالم آن‌ها فراهم می‌کند.

دوماً، در دبستان دخترانه، دختران می‌توانند در محیطی مناسب برای توسعه مهارت‌های خود تلاش و همچنین به کمک معلمین برنامه ریزی دقیق کنند. این مدارس معمولاً برنامه‌هایی دارند که به تقویت مهارت‌های ریاضی، علوم، فناوری و هنری برای دختران کمک می‌کنند و از آن‌ها برای دستیابی به آرزوها و همچنین اهداف خود حمایت می‌کنند.

سوماً، در دبستان دخترانه، دختران فرصت بیشتری برای رشد و توسعه جامعه خود دارند. این مدارس معمولاً برنامه‌ها و فعالیت‌هایی دارند که به تقویت روابط اجتماعی، همکاری و توانایی‌های رهبری دختران کمک بزرگی می‌کنند.

در نتیجه، انتخاب بهترین دبستان دخترانه دولتی برای کودکان دختر اهمیت بسیاری دارد. این انتخاب می‌تواند زمینه‌ای را برای رشد سالم، توسعه شخصیت و موفقیت آینده‌ی آن‌ها فراهم کند. بنابراین، توصیه می‌شود که والدین برای انتخاب دبستان دخترانه برای کودکان خود با دقت و توجه کافی اقدام کنند.

نام مهدکودکآدرستلفن ها
مدرسه دخترانه هدایتخیابان دماوند، خیابان شهید غفاری، نبش ۸ متری دوم، پلاک ۶۹۷۷۵۹۴۰۰۹
مدرسه دخترانه کمال ۱خیابان دماوند، مسیل جاجرود، خیابان شواخ، خیابان میرابوطالبی، پلاک ۱۶۷۷۱۶۶۲۵۳ ۷۷۴۲۷۶۷۶
مدرسه دخترانه پروین-حکمت-شهید-اندرزگوخیابان دماوند، خیابان شهید منتظری، بعد از چهار راه صفا، بن‌بست نوری، پلاک ۲۳۳۳۳۷۰۰۶
مدرسه دخترانه انقلاب اسلامی ۲خیابان دماوند، بزرگراه عباس دوران، شهرک زینبیه۷۷۱۷۱۲۷۲ ۷۷۱۷۱۲۷۳
مدرسه دخترانه حضرت فاطمه زهرا(س)خیابان دماوند، خیابان شهید منتظری، کوچه منصور، پلاک ۴۳۳۳۴۰۹۹۲
مدرسه دخترانه حقیقتخیابان دماوند، خیابان بلال حبشی، خیابان صائب تبریزی، پلاک ۴۳۷۷۴۰۶۳۴۹ ۷۷۴۳۶۴۷۴
مدرسه دخترانه میرزاکوچک خانخیابان دماوند، ایستگاه فرودگاه، خیابان شهید غفاری، کوچه پیربداغی، پلاک ۲۴۷۷۵۹۵۹۵۱