مدرسه دبستان (ابتدایی) دخترانه دولتی در مشیریه تهران

بسیار مدرسه دبستان (ابتدایی) دخترانه دولتی مشیریه تهران وجود دارد که قطعا همه ی آنها با شرایط شما منطبق نیستند. ما تلاش کرده ایم لیست کاملی از این مدارس را در وبسایت گل مهد در اختیار شما قرار دهیم. با استفاده از اطلاعات ذکر شده از جمله شماره تلفن و آدرس، با مسئولان مدرسه در تماس باشید و سوالات خود را بپرسید، سپس با توجه به اطلاعات به دست آمده، مناسب ترین مدرسه برای فرزند خود را انتخاب کنید.

توضیحات بیشترتوضیحات کمتر

تب‌های اولیه

مدرسه دخترانه میلاد ۱
مشیریه، چهار راه اول، خیابان بوعلی شرقی، ۱۰ متری اسکندری، کوچه تاجیک
مدرسه دخترانه میلاد
مشیریه، چهار راه اول، خیابان بوعلی شرقی، ۱۰ متری اسکندری، کوچه تاجیک
مدرسه دخترانه امام رضا(ع ) ۲
مشیریه، ۲۰ متری اعظم، کوچه خوزستانی
مدرسه دخترانه امام رضا(ع )۱
مشیریه، ۲۰ متری اعظم، کوچه خوزستانی
مدرسه دخترانه بوستان (۱)
مشیریه، ۲۰ متری امام خمینی، روبروی فنی حرفه ای چمران
مدرسه دخترانه سمانه
مشیریه، ۳۰ متری صالحی، چهارراه اول، خیابان بوعلی غربی

مشیریه یکی از شهرک ها در استان تهران است که در جنوب شرقی این شهر واقع شده است. این شهرک در منطقه ۱۵ شهرداری تهران بزرگ قرار دارد. مشیریه از سمت شمال غرب به میدان بسیج، از جهت شرق به شهرک رضویه، از جنوب غربی به شهرک دولت آباد و از جنوب نیز به بزرگراه امام علی و بزرگراه شهید رستگار مقدم ختم می گردد.

در این صفحه لیست کامل مدرسه دبستان (ابتدایی) دخترانه دولتی در مشیریه تهران با تمام مشخصات مربوطه قرار داده شده تا ساکنین این محدوده به راحتی بتوانند از بین مدارس موجود بهترین و باکیفیت ترین را برای تحصیل فرزند خود پیدا کنند و شاهد رشد همه جانبه فرزند خود باشند.

چگونگی انتخاب بهترین مدرسه برای تحصیل فرزندان

انتخاب بهترین مدرسه برای تحصیل فرزندان یکی از تصمیمات مهمی است که بر زندگی تحصیلی و همچنین بر شخصیت آینده فرزندان بسیار تاثیرگذار است. در اینجا به برخی از مواردی که باید در نظر گرفته شوند تا بهترین مدرسه برای تحصیل فرزندانتان را انتخاب کنید، پرداخته خواهد شد. بنابراین وقت بگذارید و تا انتها با ما همراه باشید تا انتخاب موفقی برای ساختن آینده بهتر فرزند خود داشته باشید.

موقعیت مکانی: مطمئنا موقعیت مکانی مدرسه از اهمیت بالایی برخوردار است. بهتر آن است که مدرسه در نزدیکی محل سکونت و یا محل کار شما باشد تا دسترسی به آن آسان باشد.

کیفیت آموزشی: بررسی کنید که آیا مدرسه دارای امکانات و تجهیزات مناسب برای ارائه یک آموزش کیفی است یا خیر. همچنین، اطمینان حاصل کنید که معلمان مجرب و متخصص در مدرسه در حال تدریس دانش آموزان باشند.

امکانات ورزشی و فرهنگی: یقینا وجود امکانات مختلف آموزشی و انجام فعالیت‌های مختلف ورزشی و فرهنگی می‌تواند به تنوع و توسعه فرزندان کمک کند. بنابراین مطمئن شوید که مدرسه این امکانات را برای فرزندانتان فراهم می‌کند.

محیط آموزشی: محیط آموزشی مدرسه باید پذیرایی و پشتیبانی‌کننده برای فرزندان باشد. بررسی کنید که آیا مدرسه دارای فضاهای مناسب برای یادگیری و بازی است یا خیر.

استفاده از نظرات و تجربیات دیگران: نظرات و تجربیات والدین و دانش‌آموزان فعلی نیز می‌تواند به شما کمک شایانی کند. تجربیات آنها به شما کمک خواهد کرد تا مدرسه‌ای را انتخاب کنید که با نیازها و انتظارات شما هماهنگ باشد.

با توجه به این نکات، مطمئن شوید مدرسه‌ای که برای تحصیل فرزندانتان انتخاب می‌کنید، با توجه به نیازها و انتظارات شما و فرزندانتان مناسب باشد. به دقت تحقیق کنید و سپس تصمیمی آگاهانه بگیرید تا آینده تحصیلی خوبی برای فرزندانتان فراهم کنید.

نام مهدکودکآدرستلفن ها
مدرسه دخترانه سمانهمشیریه، ۳۰ متری صالحی، چهارراه اول، خیابان بوعلی غربی۳۳۴۶۵۶۵۷
مدرسه دخترانه میلاد ۱مشیریه، چهار راه اول، خیابان بوعلی شرقی، ۱۰ متری اسکندری، کوچه تاجیک۳۳۸۶۷۴۵۶
مدرسه دخترانه میلادمشیریه، چهار راه اول، خیابان بوعلی شرقی، ۱۰ متری اسکندری، کوچه تاجیک۳۳۸۶۷۴۵۶
مدرسه دخترانه امام رضا(ع ) ۲مشیریه، ۲۰ متری اعظم، کوچه خوزستانی۳۳۸۶۰۰۸۸
مدرسه دخترانه امام رضا(ع )۱مشیریه، ۲۰ متری اعظم، کوچه خوزستانی۳۳۸۶۰۰۸۸
مدرسه دخترانه بوستان (۱)مشیریه، ۲۰ متری امام خمینی، روبروی فنی حرفه ای چمران۳۳۸۶۷۱۴۲