مدرسه دبستان (ابتدایی) دخترانه دولتی در ابوذر تهران

بیش از ۶ مدرسه دبستان (ابتدایی) دخترانه دولتی ابوذر تهران در این صفحه معرفی شده اند. اطلاعات لازم از جمله آدرس، شماره های تماس، نام مدیر و … بطور کامل ذکر شده اند. اطلاعات تکمیلی مثل وبسایت، اینستاگرام و یا کانال تلگرام مدرسه نیز در صورت موجود بودن نوشته شده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی مدرسه دبستان (ابتدایی) دخترانه دولتی ابوذر تهران می توانید از طریق راه های ارتباطی با مدرسه تماس بگیرید.

توضیحات بیشترتوضیحات کمتر

تب‌های اولیه

مدرسه دخترانه شهید نقی زاده
تقاطع خیابان ابوذر، خیابان سجادشمالی، جنب بانک صادرات، پلاک ۱۹۸
مدیر موسسه:
خانم دادخواه
مدرسه دخترانه ابوذرغفاری
بلوار ابوذر، نقشه ۹، خیابان ربذه، کوچه پنجم
مدیر موسسه:
خانم نظری
مدرسه دخترانه شهیدایزدپناه
بلوار ابوذر، نقشه هشتم غربی، پلاک ۴
مدیر موسسه:
خانم سليمانی پور
مدرسه دخترانه جهاد.ا.د
بلوار ابوذر، خیابان مسلم، کوچه ۱۱
مدرسه دخترانه شهدای گمنام۱
بلوار ابوذر، خیابان مسلم، جنب ناحیه ۲ شهرداری
مدرسه دخترانه امام خمینی ره
خیابان ابوذر، خیابان شهید فتحی، کوچه عابدینی
مدیر موسسه:
خانم آقائی پور

بلوار ابوذر یکی از بلوارهای بزرگ تهران است که در منطقه جنوب شرقی تهران واقع شده است. این بلوار از خیابان پیروزی شروع و تا محله افسریه(خاوران) امتداد دارد. بلوار ابوذر در منطقه ۱۴ و ۱۵ شهرداری تهران بزرگ واقع شده است. اگر ساکن این دو منطقه و محله هایی که در بلوار ابوذر قرار دارند هستید، در این صفحه می توانید به لیست کامل بهترین مدرسه های دبستان (ابتدایی) دخترانه دولتی دسترسی داشته باشید. تحقیق کنید و بهترین مکان تحصیلی را برای فرزندان خود از بین تعداد مدارس موجود در اطراف پیدا کنید. آینده تحصیلی فرزند شما به انتخاب خوب شما برمیگردد. با ما در ادامه همراه باشید تا راهنمایی های لازم در این زمینه را بگیرید و موفق عمل کنید.

اهمیت انتخاب مدرسه دبستان دخترانه دولتی برای توسعه آینده‌ی دختران

کیفیت مدارس دبستان دخترانه دولتی نقش بسیار مهمی در توسعه و همچنین پیشرفت دختران دارند. انتخاب مدرسه برای فرزندان و مخصوصا دختران، در دوران دبستان، یکی از تصمیمات بسیار مهمی است که تاثیر بسزایی بر زندگی آنها خواهد داشت. در این مقاله، به اهمیت انتخاب مدرسه دبستان دخترانه دولتی برای رشد و توسعه هر چه بیشتر دختران پرداخته خواهد شد.

یکی از اصلی‌ترین دلایل انتخاب مدرسه دبستان دخترانه دولتی، فرصت برابری در دسترسی به آموزش است. در این مدارس، دختران از همراهی همه طبقات اجتماعی و اقتصادی بهره می‌برند و همه فرصت‌های آموزشی برایشان فراهم است. این امر باعث توسعه‌ی اجتماعی و همچنین فرهنگی دختران می‌شود و زمینه‌ی رشد و پیشرفت آنها را فراهم می‌کند.

ضرورت انتخاب مدرسه دبستان دخترانه دولتی برای تقویت اعتماد به نفس دختران نیز بسیار حائز اهمیت است. در محیط‌های امن و حمایتی این قبیل مدارس، دختران به رشد اعتماد به نفس خود کمک می‌کنند و با ایجاد ارتباط با همسالان و معلمان خود، مهارت‌های ارتباطی و اجتماعی خود را تقویت می‌کنند. این اعتماد به نفس به آنها کمک می‌کند تا در مواجهه با چالش‌های زندگی، به خود اعتماد کنند و به عنوان اعضای موثر و فعال جامعه به فعالیت های مختلف بپردازند.

علاوه بر این، انتخاب مدرسه دبستان دخترانه دولتی با کیفیت به منظور تقویت مهارت‌های تحصیلی و همچنین آموزشی دختران اهمیت زیادی دارد. این مدارس با ارائه‌ی برنامه‌های تحصیلی متنوع و کیفیت بالا، به دختران کمک می‌کنند تا مهارت‌های تحصیلی خود را تقویت کرده و برای مراحل بعدی تحصیلی و همچنین زندگی آماده و مهیا شوند. در ضمن، با توجه به استفاده از فناوری در فرآیند آموزشی این قبیل مدارس، دختران را به عنوان شهروندان دیجیتالی آموزش می‌دهند و آنها را آماده‌ی مواجهه با چالش‌های جامعه‌ی دیجیتالی می‌سازد.

با توجه به اهمیت‌های ذکر شده در بالا، مشخص است که انتخاب مدرسه دبستان دخترانه دولتی برای دختران از اهمیت بالایی برخوردار است. این انتخاب نقش مهمی در توسعه و پیشرفت شخصیت و آینده‌ی آنها دارد. مطمئنا انتخاب شایسته شما می‌تواند پایه‌ی موفقیت و سعادت آنها در زندگی را فراهم کند. بنابراین، بهتر است که والدین و دختران در انتخاب مدرسه دبستان دخترانه دولتی، با دقت و آگاهی عمل کنند تا بهترین گزینه را برای آینده‌ی دختران خود انتخاب کنند.

نام مهدکودکآدرستلفن ها
مدرسه دخترانه شهدای گمنام۱بلوار ابوذر، خیابان مسلم، جنب ناحیه ۲ شهرداری۳۳۱۴۴۵۲۸
مدرسه دخترانه امام خمینی رهخیابان ابوذر، خیابان شهید فتحی، کوچه عابدینی۵۵۱۳۶۵۰۰
مدرسه دخترانه شهید نقی زادهتقاطع خیابان ابوذر، خیابان سجادشمالی، جنب بانک صادرات، پلاک ۱۹۸۵۵۷۰۴۱۱۲
مدرسه دخترانه ابوذرغفاریبلوار ابوذر، نقشه ۹، خیابان ربذه، کوچه پنجم۳۳۱۵۱۴۱۶ ۳۳۸۴۴۷۶۰
مدرسه دخترانه شهیدایزدپناهبلوار ابوذر، نقشه هشتم غربی، پلاک ۴۷۷۴۷۳۳۴۶ ۷۷۴۲۳۲۷۷
مدرسه دخترانه جهاد.ا.دبلوار ابوذر، خیابان مسلم، کوچه ۱۱۳۳۱۴۸۰۵۶