مدرسه دبستان (ابتدایی) دخترانه دولتی در خاوران تهران

بسیاری مدرسه دبستان (ابتدایی) دخترانه دولتی خاوران تهران وجود دارند که البته همگی برای شرایط شما مناسب نیستند. در این صفحه ما اطلاعات مربوط به تمامی این مدارس را جمع آوری کرده ایم. برای انتخاب بهتر حتما از طریق شماره های تلفن و آدرس با این مدرسه ها تماس بگیرید یا حضورا مراجعه کنید و درمورد همه ی ابهام ها صحبت کنید. می توانید از قسمت نظرات وب سایت ما نیز کمک بگیرید و انتخاب دقیق تری داشته باشید.

توضیحات بیشترتوضیحات کمتر

تب‌های اولیه

مدرسه دخترانه المهدی ۱
خیابان خاوران، خیابان شهید ناصری، کوچه حجت اله صادقی
مدرسه دخترانه حافظ
خاوران، روبروی پمپ بنزین دوم، اول انصار، خیابان آقاجانلو
مدرسه دخترانه حضرت رقیه (س ) ۱
خیابان خاوران، خیابان بنی علیا، کوچه شهید کاظمی
مدرسه دخترانه شهدای کریمی ۱.ا.د
خیابان خاوران، هاشم آباد، کوی شهید قربانی مطلق
مدرسه دخترانه شهیدادب دوست ۲
خیابان خاوران، خیابان شهید انورزاده
مدرسه دخترانه شهیدعطار.۱.ا.د
خاوران، خیابان شهید بنی طبا، کوچه شهید کاظمی
مدرسه دخترانه شهیدمطهری .ا.د
خاوران، ۸ متری مولا، خیابان شهید عباس کاشی
مدرسه دخترانه عذرا غفاری نیا
خیابان خاوران، انتهای خیابان ذوالفقاری، خیابان آقا علی گل

محله خاوران یکی از شلوغ ترین و پر تردد ترین محلات تهران بزرگ است. شلوغی این محله به دلیلی تلاقی چهار بزرگراه خاوران، بزرگراه آهنک، بزرگراه امام رضا و بزرگراه امام علی است که دسترسی به وسایل نقلیه عمومی را برای ساکنین این مناطق بسیار آسانتر کرده است. این محله از نظر جمعیت نیز یکی از پرجمعیت ترین مناطق در ناحیه جنوب تهران است. در ضمن خیابان خاوران در منطقه ۱۵ شهرداری تهران قرار دارد. لازم به ذکر است که ساکنین این منطقه به لیست کامل مدرسه دبستان (ابتدایی) دخترانه دولتی در خاوران تهران در این صفحه دسترسی خواهند داشت. پیشنهاد می کنیم به خوبی تحقیق کنید و به صفحاتی که به این صفحه مرتبط شده اند نیز سری بزنید و سپس نسبت به محله و خیابانی که در آن ساکن هستید مدرسه مورد نظر خود را انتخاب کنید تا شاهد موفقیت فرزند خود باشید.

 مزایای ارزشمند رفتن کودکان دختر به بهترین دبستان دخترانه دولتی

رفتن کودکان دختر به بهترین دبستان دخترانه دولتی دارای مزایای بسیاری است که مطمئنا اثرات مثبت و بلندمدتی بر روند زندگی و تحصیلی آن‌ها دارد. در این مقاله، به برخی از مزایای این تصمیم ارزشمند پرداخته می‌شود.

اولین مزیت این است که دبستان‌های دخترانه دولتی معمولاً محیطی امن و محافظه‌کارانه برای دختران فراهم می‌کنند. این محیط امنیت و راحتی را برای کودکان فراهم می‌کند و به آن‌ها اعتماد به نفس بیشتری می‌دهد که اساسی برای رشد و توسعه شخصیت آن‌ها خواهد بود.

دومین مزیت این است که دبستان‌های دخترانه دولتی معمولاً برنامه‌های آموزشی و تربیتی مناسبی برای دختران دارند. این مدارس به دختران فرصتی برای یادگیری و همچنین توسعه مهارت‌های مختلف ارائه می‌دهند و زمینه‌ای برای پیشرفت تحصیلی و شخصیتی آن‌ها فراهم می‌کنند.

سومین مزیت این است که در دبستان‌های دخترانه دولتی، دختران می‌توانند در محیطی مناسب برای توسعه روابط اجتماعی خود قرار گیرند. این مدارس برنامه‌ها و فعالیت‌هایی دارند که به دختران کمک می‌کنند روابط دوستانه قوی برقرار کنند و مهارت‌های ارتباطی خود را نیز به خوبی تقویت کنند.

در نتیجه، رفتن کودکان دختر به بهترین دبستان دخترانه دولتی دارای مزایای فراوانی است که از مهم ترین مزایای آن‌ها می توان به وجود محیط امن، برای پرورش مهارت‌های مختلف اشاره داشت. بنابراین، توصیه می‌شود که والدین در انتخاب دبستان برای دختران خود به داشتن دقت و توجه کافی اهمیت دهند تا بهترین تصمیم را برای آینده‌ی تحصیلی و شخصیتی فرزند خود بگیرند.

نام مهدکودکآدرستلفن ها
مدرسه دخترانه المهدی ۱خیابان خاوران، خیابان شهید ناصری، کوچه حجت اله صادقی۳۳۷۳۵۴۵۳
مدرسه دخترانه حافظخاوران، روبروی پمپ بنزین دوم، اول انصار، خیابان آقاجانلو۳۳۷۲۶۳۷۳
مدرسه دخترانه حضرت رقیه (س ) ۱خیابان خاوران، خیابان بنی علیا، کوچه شهید کاظمی۳۳۷۱۴۸۸۶
مدرسه دخترانه شهدای کریمی ۱.ا.دخیابان خاوران، هاشم آباد، کوی شهید قربانی مطلق۳۳۴۳۰۶۶۶
مدرسه دخترانه شهیدادب دوست ۲خیابان خاوران، خیابان شهید انورزاده۳۳۷۰۲۸۴۵
مدرسه دخترانه شهیدعطار.۱.ا.دخاوران، خیابان شهید بنی طبا، کوچه شهید کاظمی۳۳۷۰۰۲۳۲
مدرسه دخترانه شهیدمطهری .ا.دخاوران، ۸ متری مولا، خیابان شهید عباس کاشی۳۳۱۴۵۱۵۸
مدرسه دخترانه عذرا غفاری نیاخیابان خاوران، انتهای خیابان ذوالفقاری، خیابان آقا علی گل۳۳۷۳۸۳۸۵