مدرسه دبستان (ابتدایی) در شهید مدنی تهران

در این صفحه ۶ مدرسه دبستان (ابتدایی) در شهید مدنی تهران معرفی شده اند. مشخصات کامل مدارس مدرسه دبستان (ابتدایی) در شهید مدنی تهران از جمله آدرس و شماره تلفن آنها آورده شده اند. برای انتخاب درست و مناسب با شماره تلفن مدرسه مورد نظر تماس بگیرید و شرایط ثبت نام را جویا شوید. برای دیدن مدارس دیگر در مقاطع یا منطقه های مختلف از منوهای دسته بندی استفاده کنید.

توضیحات بیشترتوضیحات کمتر

تب‌های اولیه

مدرسه دخترانه ارشاد
خیابان مدنی، سبلان جنوبی، نبش کوچه شهید کوهستانی، پلاک ۵۵
مدیر موسسه:
خانم شکاری
مدرسه پسرانه استقلال ۱
خیابان مدنی، خیابان وحیدیه، کوچه شادفر، کوچه واشقانی، پلاک ۱۶۵
مدیر موسسه:
آقای قاسم زاده
مدرسه پسرانه استقلال ۲
خیابان مدنی، خیابان وحیدیه، کوچه شادفر، کوچه واشقانی، پلاک ۱۶۵
مدیر موسسه:
آقای قاسم زاده
مدرسه دخترانه شهیدمحراب مدنی ۱
خیابان شهید مدنی، کوچه هشت متری ولیعصر (ع)، پلاک ۱۹۷
مدرسه دخترانه شکوفه های انقلاب ۱
خیابان شهید مدنی، نبش خیابان وحیدیه، پلاک ۸۹۷
مدیر موسسه:
خانم غلامی
مدرسه دخترانه فضیلت
خیابان شهید مدنی، بعد از گلبرگ، روبروی پایگاه بهشتی، خیابان ۱۳۲، پلاک ۷

خیابان شهید مدنی در منطقه ۸ شهرداری تهران قرار دارد و از محله هایی چون دهقان، نظام آباد، گرگان، خواجه نصیر، دروازه شمیران، وحیدیه، فدک و تسلیحات عبور می کند. بزرگراه شهید صیاد شیرازی ، خیابان ۱۷ شهریور و ایران نیز در نزدیکی این محله قرار گرفته است.

در این صفحه لیست کامل مدرسه دبستان (ابتدایی) در شهید مدنی تهران قرار داده شده تا اهالی این محله به اطلاعات کامل مدارس منطقه خود در یک صفحه دسترسی داشته باشند و بتوانند از بین آنها بهترین و با کیفیت ترین را انتخاب کنند و به این ترتیب شاهد رشد و پیشرفت تحصیلی فرزندان خود باشند. مطالعه مقاله این صفحه نیز می تواند به شما بسیار کمک کند.

آیا کودکان باید در انتخاب مدرسه برای تحصیل خود دخیل باشند؟

انتخاب مدرسه برای تحصیل کودکان یکی از تصمیمات مهمی است که والدین در زندگی خود می‌گیرند. ممکن است به نظر برخی از والدین این تصمیم می بایست به صورت تکمیلی توسط خود آنها گرفته شود. اما آیا کودکان باید در این فرایند دخیل شوند؟

ارتباط معنادار با محیط تحصیلی

شرکت کودکان در فرایند انتخاب مدرسه می‌تواند به آنها امکان بیشتری برای برقراری ارتباط معنادار با محیط تحصیلی ارائه کند. آنها ممکن است به عنوان شاهد اولیه از فضای مدرسه، معلمان و همکلاسی‌های آینده خود را ببینند و بهترین تصمیم را بگیرند.

تقویت مهارت‌های تصمیم‌گیری

مشارکت کودکان در انتخاب مدرسه می‌تواند به آنها کمک کند تا مهارت‌های تصمیم‌گیری خود را به بهترین نحو تقویت کنند. آنها با شناخت بیشتر و مشاهده گزینه‌های مختلف مدرسه، می‌توانند تصمیمی آگاهانه‌تر بگیرند.

ایجاد احساس مالکیت

شرکت کودکان در انتخاب مدرسه می‌تواند احساس مالکیت و تعهد به محیط تحصیلی را در آنها تقویت کند. آنها احساس می‌کنند که این تصمیم نه تنها توسط والدینشان، بلکه توسط خودشان نیز گرفته شده است.

تسهیل فرآیند تطبیق

شرکت کودکان در فرایند انتخاب مدرسه می‌تواند فرایند تطبیق با محیط تحصیلی جدید را برای آنان تسهیل کند. آنها با شناخت بهتر از محیط مدرسه، ممکن است در تطبیق یافتن با این محیط سریع‌تر و آسان‌تر عمل کنند و نتیجه بهتری از آموزش ها کسب کنند.

روشن شدن انتظارات

شرکت کودکان در فرایند انتخاب مدرسه می‌تواند به روشن شدن انتظارات آنها از محیط تحصیلی کمک کند. آنها می‌توانند از پیش ببینند چه چیزهایی از یک مدرسه انتظار دارند و این به والدین آنها نیز کمک می‌کند تا تصمیمات مناسب‌تری بگیرند.

در نهایت، همانطور که مشاهده می‌شود، شرکت کودکان در فرایند انتخاب مدرسه می‌تواند در بسیاری از موارد بهترین نتیجه را داشته باشد و کودکان را در مسیر تحصیل با اتفاقات خوب روبرو کند.

نام مهدکودکآدرستلفن ها
مدرسه دخترانه ارشادخیابان مدنی، سبلان جنوبی، نبش کوچه شهید کوهستانی، پلاک ۵۵۷۷۲۵۴۱۴۲
مدرسه پسرانه استقلال ۱خیابان مدنی، خیابان وحیدیه، کوچه شادفر، کوچه واشقانی، پلاک ۱۶۵۷۷۹۹۸۵۹۵
مدرسه پسرانه استقلال ۲خیابان مدنی، خیابان وحیدیه، کوچه شادفر، کوچه واشقانی، پلاک ۱۶۵۷۷۸۴۴۲۱۶
مدرسه دخترانه شهیدمحراب مدنی ۱خیابان شهید مدنی، کوچه هشت متری ولیعصر (ع)، پلاک ۱۹۷۷۲۵۵۶۰۶
مدرسه دخترانه شکوفه های انقلاب ۱خیابان شهید مدنی، نبش خیابان وحیدیه، پلاک ۸۹۷۷۷۶۹۱۸۰۰
مدرسه دخترانه فضیلتخیابان شهید مدنی، بعد از گلبرگ، روبروی پایگاه بهشتی، خیابان ۱۳۲، پلاک ۷۷۷۸۱۷۱۷۲