مدرسه دبستان (ابتدایی) در سجاد تهران

در این صفحه ۷ مدرسه دبستان (ابتدایی) در سجاد تهران معرفی شده اند. مشخصات کامل مدارس مدرسه دبستان (ابتدایی) در سجاد تهران از جمله آدرس و شماره تلفن آنها آورده شده اند. برای انتخاب درست و مناسب با شماره تلفن مدرسه مورد نظر تماس بگیرید و شرایط ثبت نام را جویا شوید. برای دیدن مدارس دیگر در مقاطع یا منطقه های مختلف از منوهای دسته بندی استفاده کنید.

توضیحات بیشترتوضیحات کمتر

تب‌های اولیه

مدرسه پسرانه امام علی ع
میدان بهاران، خیابان سجاد جنوبی، کوچه شهید میرزائی، پلاک ۳
مدیر موسسه:
آقای وحید مینایی
مدرسه دخترانه شهدای گمنام
خیابان سجاد جنوبی، کوچه شهید مظفر میرزائی، پلاک ۷۸
مدیر موسسه:
خانم حسین‌زاده
مدرسه پسرانه شهید جعفرپور
خیابان سجاد جنوبی، کوچه شهید میرزائی، پلاک ۳
مدیر موسسه:
خانم هادی زاده
مدرسه دخترانه شهید محمدزاده
خیابان سجاد جنوبی، کوچه شهید میرزائی
مدیر موسسه:
خانم دولتی
مدرسه پسرانه شهیدطبائی
خیابان ابوذر غربی، خبایان شهید قفیلی، کوچه ساقی کلهری، پلاک۱
مدیر موسسه:
خانم اسلامی
مدرسه پسرانه شهیدموسوی
خیابان سجاد جنوبی، کوچه شهید آسیاور(آسیابر)، پلاک۳/۲۰۰
مدیر موسسه:
آقای داریوش ثابتی
مدرسه پسرانه نونهالان اسلام
خیابان سجاد شمالی، کوچه شهید ابوالحسن زاده
مدیر موسسه:
آقای محسن شیرعلی

خیابان سجاد در همسایگی خیابان مدنی، حاج عبادی و پنجاه و دوم است و از محله مدائن نیز عبور می کند. در ضمن خیابان سجاد در منطقه ۸ شهرداری پایتخت قرار دارد. از دیگر محله های اطراف خیابان سجاد میتوان محله های فدک، دردشت، نیروی دریایی، هفت حوض، نارمک و علم و صنعت را نام برد.

اگر ساکن خیابان سجاد و محله های اطراف آن هستید در این صفحه لیست مدرسه دبستان (ابتدایی) در سجاد تهران قرار داده شده و صفحاتی نیز به این صفحه مرتبط شده است که بازدید از آنها می تواند شما را برای پیدا کردن بهترین دبستان در منطقه راهنمایی کند. خواندن مقاله های موجود در صفحات ذکر شده نیز بهترین مسیر انتخاب مدرسه را برای شما مشخص خواهد کرد. بنابراین برای انتخاب این مهم وقت بگذارید تا بهترین گزینه را برای تحصیل فرزند خود پیدا کنید.

اهمیت انتخاب مدرسه ابتدایی برای کودکان

انتخاب مدرسه ابتدایی برای کودکان یکی از تصمیمات مهم و حیاتی برای والدین است. این مرحله از زندگی کودکان اساسی است و تاثیر بسزایی بر روند یادگیری، توسعه شخصیت و شکل‌گیری ارزش‌ها و عادات آن‌ها دارد. در این مقاله، به اهمیت انتخاب مدرسه ابتدایی برای کودکان پرداخته می‌شود.

۱. ایجاد پایه‌ های آموزشی قوی

مدرسه ابتدایی، در واقع اولین محیط رسمی آموزشی برای بسیاری از کودکان است اگر چه برخی با ورود به مهد کودک نیمی از این مسیر را پشت سر گذاشته اند. این مرحله مهم، زمینه‌ساز یادگیری اولیه مفاهیم آکادمیک، اجتماعی و رفتاری است. بنابراین ، محیط آموزشی مناسب و معلمان با تجربه می‌توانند پایه‌های قوی ریاضی، علوم، خواندن و نوشتن را برای کودکان فراهم کنند و زمینه‌ای سالم برای یادگیری در مراحل بعدی تحصیلی فراهم آورند.

۲. توسعه مهارت‌های اجتماعی

مدرسه ابتدایی، مکانی است که کودکان اولین تعاملات اجتماعی خود را تجربه می‌کنند. این مرحله از زندگی کودکان، زمینه‌ساز توسعه مهارت‌های اجتماعی مانند همکاری، احترام متقابل، توانایی‌های مذاکره و حل اختلاف میان همکلاسی‌ها است. محیط دوستانه و حمایت‌کننده مدرسه می‌تواند به تقویت اعتماد به نفس و رشد اجتماعی کودکان کمک کند.

۳. ارتقاء استقلال و اعتماد به نفس

مدرسه ابتدایی، زمینه‌ای است که کودکان در آن استقلال و خودکارآمدی را به خوبی تجربه می‌کنند. در دبستان با مواجهه با چالش‌های آموزشی و اجتماعی، کودکان یاد می‌گیرند که مشکلات را حل کنند، تصمیم‌های خود را بگیرند و مسئولیت‌پذیری را نیز تجربه کنند. این تجربه باعث ارتقاء استقلال و اعتماد به نفس کودکان می‌شود که اساس موفقیت در زندگی بعدی آن‌ها خواهد بود.

۴. شکل‌ گیری ارزش‌ها و اخلاقیات

محیط مدرسه ابتدایی، زمینه‌ای مناسب برای شکل‌گیری ارزش‌ها، اخلاقیات و رفتارهای مثبت در کودکان است. معلمان و همکاران مدرسه می‌توانند با ارائه الگویی مثبت و ارتقاء ارزش‌های اجتماعی مانند احترام، مسئولیت‌پذیری، صداقت و دیگر ارزش‌های انسانی، به تربیت کودکان کمک کنند.

۵. ایجاد علاقه به یادگیری

محیط دوستانه و انگیزشی مدرسه ابتدایی، می‌تواند علاقه و اشتیاق کودکان به یادگیری را افزایش دهد. این محیط با بازی‌های آموزشی، فعالیت‌های هنری، وسایل آموزشی جذاب و استفاده از روش‌های تدریس نوین می‌تواند محیطی را فراهم کند که کودکان به شادی و انگیزه خود در یادگیری افزوده و از روی این انگیزه، به طور پایدار به یادگیری علاقه‌مند شوند.

بنابراین، والدین می بایست در زمان انتخاب دبستان برای تحصیل فرزندان خود همه جوانب را به دقت بررسی کنند تا نتیجه مطلوب آموزشی و تربیتی را در کودکان خود شاهد باشند. در ضمن همکاری مستمر والدین با مربیان و مسئولین مدرسه نیز نقش بسیار مهمی در رسیدن به این مهم خواهد داشت.

نام مهدکودکآدرستلفن ها
مدرسه دخترانه شهدای گمنامخیابان سجاد جنوبی، کوچه شهید مظفر میرزائی، پلاک ۷۸۵۵۷۸۰۶۰۶
مدرسه پسرانه شهید جعفرپورخیابان سجاد جنوبی، کوچه شهید میرزائی، پلاک ۳۵۵۷۵۰۱۰۱
مدرسه دخترانه شهید محمدزادهخیابان سجاد جنوبی، کوچه شهید میرزائی۵۵۷۴۶۵۸۱
مدرسه پسرانه شهیدطبائیخیابان ابوذر غربی، خبایان شهید قفیلی، کوچه ساقی کلهری، پلاک۱۶۶۳۲۹۰۰
مدرسه پسرانه شهیدموسویخیابان سجاد جنوبی، کوچه شهید آسیاور(آسیابر)، پلاک۳/۲۰۰۶۶۲۳۸۷۰۷
مدرسه پسرانه نونهالان اسلامخیابان سجاد شمالی، کوچه شهید ابوالحسن زاده۶۶۲۲۰۲۹۴ ۶۶۱۴۰۴۳۴
مدرسه پسرانه امام علی عمیدان بهاران، خیابان سجاد جنوبی، کوچه شهید میرزائی، پلاک ۳۵۵۷۰۵۱۴۲