مدرسه دبستان (ابتدایی) دخترانه دولتی در اتوبان بهشت زهرا تهران

در این صفحه ۷ مدرسه دبستان (ابتدایی) دخترانه دولتی اتوبان بهشت زهرا تهران معرفی شده اند. مشخصات کامل مدارس مدرسه دبستان (ابتدایی) دخترانه دولتی اتوبان بهشت زهرا تهران از جمله آدرس و شماره تلفن آنها آورده شده اند. برای انتخاب درست و مناسب با شماره تلفن مدرسه مورد نظر تماس بگیرید و شرایط ثبت نام را جویا شوید. برای دیدن مدارس دیگر در مقاطع یا منطقه های مختلف از منوهای دسته بندی استفاده کنید.

توضیحات بیشترتوضیحات کمتر

تب‌های اولیه

مدرسه دخترانه کیهانی (۱)
اتوبان بهشت زهرا، صالح آباد غربی، شهرک رسالت، خیابان شهید اناری
مدرسه دخترانه ولی عصر
اتوبان بهشت زهرا، بعد از صالح آباد، دهکده توحید
مدرسه دخترانه شهید مفتح ۲
اتوبان بهشت زهرا، میدان جهاد، شهرک مرتضی گرد، خیابان پیروزی، کوچه ۱۱ شرقی
مدرسه دخترانه شهید مفتح
اتوبان بهشت زهرا، میدان جهاد، شهرک مرتضی گرد، خیابان پیروزی، کوچه ۱۱ شرقی
مدرسه دخترانه شریعت
اتوبان بهشت زهرا، قلعه نو حاج موسی
مدرسه دخترانه سمانه
اتوبان بهشت زهرا، صالح آباد غربی، خیابان شهید کلهر، خیابان شهید خرسند
مدرسه دخترانه امید کمایی مقدم
اتوبان شهید تندگویان، نرسیده به بهشت زهرا، روستاس جعفرآبادی

در اتوبان بهشت زهرا تهران محله ها و دهکده های کوچک و بزرگ بسیاری وجود دارد و به طبع خانواده های بسیاری نیز در این محله ها ساکن هستند. برخی از محله های اتوبان بهشت زهرا عبارتند از: قلعه نو، صالح آباد، میدان جهاد، شهرک مرتضی گرد و .. . در این صفحه لیست مدارس ابتدایی دخترانه دولتی که در این محدوده وجود دارد، گنجانده شده است تا ساکنین این منطقه به آدرس و شماره تماس آنها برای انجام برخی تحقیقات دسترسی داشته باشند. اتوبان بهشت زهرا در منطقه ۱۹ شهرداری تهران واقع شده است. با مراجعه به صفحه مدرسه دبستان (ابتدایی) دخترانه دولتی در منطقه ۱۹ تهران نیز به تعداد بیشتری از مدارس این اتوبان دسترسی خواهید داشت. برای انتخاب بهتر تا انتها با ما همراه باشید.

اهمیت انتخاب دبستان دخترانه برای رشد و توسعه کودکان

انتخاب دبستان برای کودکان یکی از تصمیمات مهمی است که تاثیر زیادی بر روند زندگی و آینده بهتر آن‌ها دارد. در این روند، انتخاب دبستان دخترانه دولتی با کیفیت می‌تواند تاثیرات قابل توجهی بر رشد و توسعه کودکان داشته باشد که از جمله این تاثیرات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

اولاً، محیط آموزشی دبستان های دخترانه دولتی معمولاً برای دختران بهترین فرصت ها را جهت رشد اجتماعی و تحصیلی فراهم می‌کنند. در این محیط، کودکان با همکلاسی‌های همجنس خود در تعامل مستقیم هستند که این خود می‌تواند اعتماد به نفس و همچنین روابط اجتماعی آن‌ها را به خوبی تقویت کند.

دوماً، دبستان‌های دخترانه معمولاً بهترین فرصت‌ها را برای توسعه توانمندی‌های خاص دختران فراهم می‌کنند. این مدارس ممکن است برنامه‌هایی داشته باشند که به تقویت مهارت‌های ریاضی و علوم برای دختران کمک کنند و آن‌ها را برای شرکت در رشته‌های تحصیلی مرتبط با فناوری و علوم آماده سازند.

سوماً، دبستان های دخترانه دولتی که از کیفیت خوبی برخوردارند، می‌توانند محیط مناسبی برای توسعه هویت جنسیتی مثبت کودکان شما فراهم کنند. این محیط می‌تواند به دختران اعتماد به نفس بیشتری بدهد و از آن‌ها برای پیگیری آرزوها و رویاهای خود حمایت کند.

در نتیجه، انتخاب دبستان دخترانه دولتی خوب می‌تواند تاثیرات مثبت و بلندمدتی بر رشد و همچنین توسعه کودکان داشته باشد. این انتخاب می‌تواند زمینه‌هایی را برای موفقیت آینده‌ی شخصی و همچنین حرفه‌ای دختران فراهم کند.

نام مهدکودکآدرستلفن ها
مدرسه دخترانه کیهانی (۱)اتوبان بهشت زهرا، صالح آباد غربی، شهرک رسالت، خیابان شهید اناری۵۵۰۰۲۶۰۰
مدرسه دخترانه ولی عصراتوبان بهشت زهرا، بعد از صالح آباد، دهکده توحید۵۵۵۲۸۲۰۰
مدرسه دخترانه شهید مفتحاتوبان بهشت زهرا، میدان جهاد، شهرک مرتضی گرد، خیابان پیروزی، کوچه ۱۱ شرقی۵۵۱۹۲۴۶۴
مدرسه دخترانه شهید مفتح ۲اتوبان بهشت زهرا، میدان جهاد، شهرک مرتضی گرد، خیابان پیروزی، کوچه ۱۱ شرقی۵۵۱۹۳۲۴۲
مدرسه دخترانه شریعتاتوبان بهشت زهرا، قلعه نو حاج موسی۵۵۰۳۱۷۰۰
مدرسه دخترانه سمانهاتوبان بهشت زهرا، صالح آباد غربی، خیابان شهید کلهر، خیابان شهید خرسند۵۵۵۰۷۵۵۰
مدرسه دخترانه امید کمایی مقدماتوبان شهید تندگویان، نرسیده به بهشت زهرا، روستاس جعفرآبادی۵۵۲۰۱۸۸۲