مدرسه دبستان (ابتدایی) دخترانه غیر دولتی در صادقیه تهران

بسیار مدرسه دبستان (ابتدایی) دخترانه غیر دولتی صادقیه تهران وجود دارد که قطعا همه ی آنها با شرایط شما منطبق نیستند. ما تلاش کرده ایم لیست کاملی از این مدارس را در وبسایت گل مهد در اختیار شما قرار دهیم. با استفاده از اطلاعات ذکر شده از جمله شماره تلفن و آدرس، با مسئولان مدرسه در تماس باشید و سوالات خود را بپرسید، سپس با توجه به اطلاعات به دست آمده، مناسب ترین مدرسه برای فرزند خود را انتخاب کنید.

توضیحات بیشترتوضیحات کمتر

تب‌های اولیه

مدرسه دخترانه خضراء
صادقیه، بلوار فردوس، خیابان وفاآذر جنوبی، کوچه گل آرای دو، پیش دبستان و دبستان دخترانه خضراء
مدیر موسسه:
خانم زهرا حریری
مدرسه دخترانه فردوس ۱
فلکه دوم صادقیه، ابتدای فردوس شرق، نبش خیابان ولیعصر، پلاک ۴۰
مدیر موسسه:
خانم نرگس خاتون محرابی
مدرسه دخترانه مهرورزان
فلکه صادقیه، بلوار فردوس شرقی، خیابان ولیعصر، نبش ظرافتی شرقی، پلاک ۵۹
مدیر موسسه:
خانم اقدس حسین‌لو
مدرسه دخترانه سرای-دانش-واحد-پرسش
صادقیه، آیت الله کاشانی، بلوار اباذر، خیابان علی رضا شریفی، پلاک۱۱
مدیر موسسه:
خانم زهره خانجانی
مدرسه دخترانه علوی-شعبه-آریاشهر
فلکه دوم صادقیه، ابتدای بلوار فردوس، خیابان ولیعصر، کوچه تقدیری، پلاک ۲۵
مدیر موسسه:
خانم لیلا علیزاده
مدرسه دخترانه آینده-برتر
فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، بعد از وفاآذر، روبروی اداره برق، پلاک ۳۴۰
مدیر موسسه:
خانم صغری فروتن
مدرسه دخترانه آشیانه-تدبیر-مهر
صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، بلوار اباذر، کوچه بوستان سوم غربی، پلاک ۱۵
مدیر موسسه:
خانم سمیه خواجات
مدرسه دخترانه شوق-زندگی
فلکه دوم صادقیه، خیابان گلستان یکم، ضلع شمالی پارک استقلال، پلاک ۷، مدرسه ابتدایی شوق زندگی
مدیر موسسه:
خانم عزت السادات حسینی
مدرسه دخترانه تربیت نسوان
صادقیه، بزرگراه محمدعلی جناح، بلوار گلاب، خیابان حسینی، بلوار صفاریه، پلاک ۱۵
مدیر موسسه:
خانم معصومه محجوبی

صادقیه یکی از محله های خوب در غرب تهران بزرگ است. نام دیگر این محله آریا شهر است. لازم به ذکر است که محله صادقیه در دو منطقه ۲ و ۵ شهرداری تهران واقع شده است. در شرق صادقیه که در منطقه دو قرار دارد خیابان ستارخان، جلال آل احمد و فلکه اول صادقیه قرار دارد. در ضلع غربی صادقیه که در منطقه ۵ شهرداری قرار دارد، بلوار فردوس، خیابان آیت الله کاشانی، خیابان ابوذر و خیابان بهنام قرار دارد.

اگر ساکنین محله ها و خیابان هایی که در بالا نام آنها آورده شد هستید در این صفحه لیست کامل مدرسه دبستان (ابتدایی) دخترانه غیر دولتی صادقیه تهران قرار داده شده و محله هایی نیز به این صفحه مرتبط شده اند که در آنها نیز لیست مدارس آنها وجود دارد. تحقیق کنید و بهترین گزینه را برای فراگیری علم و دانش برای دختران خود پیدا کنید و شاهد رشد و پیشرفت آنها در تمام زمینه ها بخصوص تحصیل باشید.

"اهمیت تحقیق و بررسی دقیق در انتخاب دبستان برای فرزندان"

بدون شک انتخاب مدرسه دبستان برای فرزندان یکی از تصمیمات مهم و پر اثر در زندگی خانواده‌ها است. این تصمیم می‌تواند تاثیرات گسترده‌ای بر روند آموزش و پرورش و رشد فردی فرزندان داشته باشد. به همین دلیل، تحقیق و بررسی دقیق قبل از انتخاب دبستان برای فرزندان بسیار حیاتی و لازم است. تا انتها ما را همراهی کنید چرا که در این مقاله به برخی از دلایل اهمیت این موضوع خواهیم پرداخت.

تحقیق و بررسی دقیق، ابزاری برای اطمینان از کیفیت آموزشی مدرسه است. با انجام تحقیق و بررسی دقیق، والدین می‌توانند با کیفیت امکانات آموزشی مدرسه، استفاده از روش‌های تدریس مدرسان، وضعیت تجهیزات و امکانات فیزیکی مدارس آشنا شوند و تصمیم بهتری بگیرند تا شاهد رشد همه جانبه فرزندان خود باشند.

یکی از دلایل دیگر اهمیت تحقیق و بررسی دقیق، ارزیابی تطابق مدرسه با نیازها و همچنین ارزش‌های خانواده است. هر خانواده دارای ارزش‌ها، مقتضیات و نیازهای خاص خود است که می‌تواند در انتخاب مدرسه تاثیرگذار باشد. تحقیق و بررسی دقیق، این امکان را به والدین می‌دهد تا مدارسی را که با ارزش‌ها و نیازهای خانواده‌شان سازگاری بیشتری دارند، شناسایی کنند .

علاوه بر این، تحقیق و بررسی دقیق می‌تواند از به وجود آمدن مشکلات و همچنین نقاط ضعف مدارس پیشگیری کند. با در دست داشتن اطلاعات کامل در مورد مدارس مختلف، والدین می‌توانند از مواجهه با مشکلات محتملی مانند کیفیت ضعیف آموزشی، محیط نامناسب یا مشکلات مالی، جلوگیری کنند.

در نهایت، تحقیق و بررسی دقیق می‌تواند به والدین اطمینان بیشتری در مورد تصمیماتشان بدهد. اطلاعات دقیق و کاملی که از طریق تحقیق و بررسی بدست می‌آید، والدین را قادر می‌سازد تا با اطمینان بیشتری به انتخاب بهتری دست یابند و تجربه آموزشی بهتری برای فرزندان خود فراهم کنند.

به این ترتیب، تحقیق و بررسی دقیق پیش از انتخاب دبستان برای فرزندان، امری بسیار حیاتی و ضروری است که به والدین امکان می‌دهد تا تصمیمات بهتری بگیرند و تجربه آموزشی موثر تری را برای فرزندانشان فراهم کنند.

نام مهدکودکآدرستلفن ها
مدرسه دخترانه آشیانه-تدبیر-مهرصادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، بلوار اباذر، کوچه بوستان سوم غربی، پلاک ۱۵۴۴۹۷۱۵۳۰ ۴۴۹۷۱۴۹۹
مدرسه دخترانه شوق-زندگیفلکه دوم صادقیه، خیابان گلستان یکم، ضلع شمالی پارک استقلال، پلاک ۷، مدرسه ابتدایی شوق زندگی۴۴۰۴۶۸۳۴
مدرسه دخترانه خضراءصادقیه، بلوار فردوس، خیابان وفاآذر جنوبی، کوچه گل آرای دو، پیش دبستان و دبستان دخترانه خضراء۴۴۰۶۶۲۱۲
مدرسه دخترانه فردوس ۱فلکه دوم صادقیه، ابتدای فردوس شرق، نبش خیابان ولیعصر، پلاک ۴۰۴۴۰۸۲۷۱۱
مدرسه دخترانه مهرورزانفلکه صادقیه، بلوار فردوس شرقی، خیابان ولیعصر، نبش ظرافتی شرقی، پلاک ۵۹۴۴۹۵۰۱۶۷
مدرسه دخترانه سرای-دانش-واحد-پرسشصادقیه، آیت الله کاشانی، بلوار اباذر، خیابان علی رضا شریفی، پلاک۱۱۴۴۹۶۰۵۳۴
مدرسه دخترانه علوی-شعبه-آریاشهرفلکه دوم صادقیه، ابتدای بلوار فردوس، خیابان ولیعصر، کوچه تقدیری، پلاک ۲۵۴۴۰۸۳۹۵۳
مدرسه دخترانه آینده-برترفلکه دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، بعد از وفاآذر، روبروی اداره برق، پلاک ۳۴۰۴۴۰۴۹۵۱۹ ۴۴۰۴۹۵۲۱
مدرسه دخترانه تربیت نسوانصادقیه، بزرگراه محمدعلی جناح، بلوار گلاب، خیابان حسینی، بلوار صفاریه، پلاک ۱۵۴۴۲۱۵۳۹۵