آموزشگاه زبان قاصدک سپید واقع در شهرک غرب یکی از تخصصی ترین مراکز آموزش زبان انگلیسی به کودکان در رده سنی ۳ تا ۱۱ سال است.

در این آموزشگاه کلاس های تخصصی خردسالان در رده سنی ۳ تا ۶ سال نیز از ساعت ۹ صبح تا ۱ بعدازظهر دایر است. عصر ها نیز کلاس ها از ساعت ۲ تا ۶ غروب بر پا هستند. مدیریت و کارکنان مجموعه از ساعت ۷ صبح برای پذیرش کودکان در مهد کودک حضور دارند.

کلاس های فوق برنامه و همچنین یادگیری زبان انگلیسی درست به مانند زبان مادری  به شیوه بازی محور در این مجموعه برگزار می شوند. کودکان در محیطی شاد و مفرح، ایمن و پویا به شکل غیر مستقیم آموزش ها را طبق متد روز دنیا دریافت میکنند.

مربیان آموزشگاه زبان قاصدک سپید همگی مولف کتاب بوده و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی هستند.

کلاس های زبان انگلیسی این موسسه از متد آموزشی کانادا و آمریکا(CLT ، TPR) طبعیت میکنند و کلاس های ترمیک(After school) و مکالمه آزاد نیز در این موسسه دایر می باشند.

این موسسه دارای سرویس رفت و برگشت می باشد.

 دوربین مدار بسته نیز برای کنترل دقیق کودکان و رفتار مربیان با آنها وجود دارد.

کلاس های خلاقیت نیز در این مجموعه دایر است( کلاس های نقاشی، طراحی و سفال)

عمو موسیقی از صدا سیما برای برگزاری مراسم و جشن ها در مهد کودک حضور پیدا می کند.

کارشناس بهداشت برای کنترل بینایی، شنوایی و ارتوپد از دانشگاه شهید بهشتی در مجموعه حضور دارد.

اتاق بازی به مساحت ۱۰۰ متر مربع  به شکل سرپوشیده و ۵۰ متر مربع به شکل روباز برای تخلیه هیجان کودکان و بازی و شادی آنها در این مجموعه وجود دارد.

برای آموزشگاه زبان قاصدک سپید شهرک غرب محتوایی وجود ندارد. اگر در نزدیکی این آموزشگاه زندگی میکنید، با مدیریت آن تماس گرفته و وقتی را برای بازدید حضوری از آموزشگاه با وی تعیین کنید.

تمام امکانات و تجهیزات موسسه را به دقت بررسی کنید. نسبت به نیاز آموزشی فرزند خود اقدام به انتخاب بهترین مهد کودک برای فراگیری آموزش های اولیه برای او باشید.

دوران خردسالی بهترین زمان برای فراگیری زبان دوم برای کودکان است. در این دوره کودکان زبان دوم را به مانند افرادی که زبان انگلیسی زبان مادری آنهاست فرا میگیرند. اگر به دنبال این گزینه هستید مراکز دوزبانه را برگزینید تا بهترین نتیجه را در یادگیری زبان دوم در کودک خود شاهد باشید.

مربیان نقش بسیار کلیدی در این امر ایفا میکنند. دقت کنید مربیان مهد کودک انتخابی شما تحصیلاتشان مرتبط با تربیت و پرورش کودکان باشد و دوره های لازم را نیز پشت سر گذاشته باشند.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه