خانم امانی در سال ۱۳۹۲ با کسب مجوز فعالیت از سوی سازمان بهزیستی مهد کودک دوزبانه کودکان امروز را در منطقه یک تهران تاسیس نمود.

 این موسسه آموزشی در ساختمانی به مساحت ۹۰۰ متر مربع تاسیس شده است و دارای ۶ اتاق درس می باشد. تعداد مربیان این مهد کودک که دارای مدرک کاردانی و کارشناسی در حوزه تربیت کودکان هستند ۶ نفر می باشد و آماده ارائه خدمات آموزشی به کودکان ۶ ماهه تا ۶ ساله در محدوده جغرافیایی خود هستند.

ساعت کار مهد کودک دوزبانه کودکان امروز از ساعت ۷:۳۰ صبح شروع و ساعت ۱۶:۳۰ غروب به پایان می رسد. لازم به ذکر است این مهد کودک پذیرش ساعتی ندارد ولی اگر کودک شیرخوار دارید این مهد کودک برای نگهداری فرزند شما تمام امکانات لازم را در اختیار دارد.

برای این مهد کودک محتوایی وجود ندارد. اگر چنانچه برای فرزند خود به دنبال بهترین مهد کودک هستید ما شیوه های جستجوی بهتر موسسات آموزشی را برایتان خواهیم گفت.

امروزه والدین به اهمیت استفاده از خدمات آموزشی که مهد کودک ها به کودکان خردسال ارائه می کنند پی برده اند. (در گذشته تقریبا فقط والدینی که شاغل بودن کودکان خود را به مهد کودک ها می سپردند.)

در مراکز آموزشی عزت نفس، استقلال، قدرت ابراز عقیده و بسیاری موارد مفیدی که سبب می شود کودک برای ورود به مدرسه، دانشگاه و جامعه کاری آماده و مهیا شود را به کودکان می آموزند. در واقع پایه ریزی اصلی شخصیت کودک به کمک مربیان مجرب مهد کودک ها ریخته می شود.

کودک همواره در حال فراگیری اصول زندگی است. نشستن، راه رفتن، حرف زدن، غذا خوردن، به تنهایی لباس پوشیدن، ابراز علاقه، دوست داشتن و ... 

پس از گذشت دو، سه سال اول زندگی که کودک به والدین خود وابستگی زیادی برای گذران زندگی دارد لازم است برای فرا گرفتن بهتر امور اولیه زندگی و برای پایه ریزی شخصیت مستقل و قوی به دستان توانای مربیان مهد کودک ها سپرده شود تا برای ورود به جامعه آماده شود.

سپردن کودک به مهد کودک ها تنها برای سپری کردن ساعاتی از روز کنار دوستان هم سن و سال خود برای بازی نیست. بازی ها باید هدفمند بوده و در کنار ساختن ساعاتی شاد آموزش های لازم را به کودکان ارائه دهند. 

با توجه به مطالبی که گفته شد، برای انتخاب بهترین مهد کودک باید موارد بسیاری را در نظر بگیرید تا وقت و هزینه ای که میگذارید مفید واقع شود.

مطمئنا همه والدین برای یافتن مهد کودک خوب و با کیفیت به مواردی چون: امنیت، بهداشت، نظافت، بازی، امکانات و تجهیزات توجه ویژه نشان میدهند. توصیه میکنیم پس از اطمینان از موارد ذکر شده توجه ویژه ای نیز به برنامه آموزشی که مربیان و مدیریت مجموعه دنبال می کنند نیز داشته باشید تا در کنار سلامت روح و جسم کودک، آموزش های اولیه زندگی نیز به درستی به کودک دلبند شما ارائه شود.

برخورداری مهد کودک از برنامه آموزشی مطابق با استانداردهای جهانی در کنار مربیان کارآزموده و مجرب از واجبات یک مهد کودک خوب و باکیفیت است.  

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه