مدرسه دبستان (ابتدایی) در شهدا تهران

ما در این صفحه از وب سایت گل مهد، بانک اطلاعاتی کاملی از مدرسه دبستان (ابتدایی) در شهدا تهران ایجاد کرده ایم. اطلاعات هرکدام از مدرسه دبستان (ابتدایی) در شهدا تهران شامل آدرس، شماره تلفن و سایر اطلاعات تکمیلی نیز در دسترس هستند. برای آگاهی کامل از شرایط ثبت نام و وضعیت مدرسه، از این راه های ارتباطی استفاده کرده و پرسش های خود را مطرح کنید. در نهایت نیز می توانید باتوجه به نتایج تحقیقات و با نگاهی به بخش نظرات وبسایت، بهترین مدرسه با توجه به شرایط خود را انتخاب کنید.

توضیحات بیشترتوضیحات کمتر

تب‌های اولیه

مدرسه پسرانه شهیدفهمیده
میدان شهدا، روبروی بانک مسکن، خیابان قادری، پلاک ۸۰
مدیر موسسه:
آقای محسن لطفی
مدرسه پسرانه شهیدمحلاتی
میدان شهدا، خیابان مجاهدین اسلام، چهارراه آبسردار۲، پلاک ۱۳۴۲
مدیر موسسه:
حسین ارتگلی
مدرسه دخترانه شکوفه
میدان شهدا ،خیابان زرین نعل، پلاک ۵۵
مدرسه دخترانه ندای اسلام
میدان شهدا، خیابان مجاهدین، خیابان زرین خامه، خورشید غربی، دبستان ندای اسلام
مدرسه دخترانه قدوسی
میدان شهدا، انتهای خیابان کفایی امانی، پلاک ۲۹۷
مدیر موسسه:
خانم هاله سماواتی
مدرسه دخترانه ندای-اسلام
میدان شهدا، خیابان همایون ناطقی
مدیر موسسه:
خانم سهیلا بازرگان
مدرسه دخترانه آصف
میدان شهدا، خیابان مجاهدین اسلام، ایستگاه بهنام، کوچه شهید صیفوری، پلاک ۱۹
مدیر موسسه:
خانم معصومه زاهدی‌نژاد
مدرسه پسرانه بیست ویکم بهمن
میدان شهدا، شهید برادران کفائی، خیابان سادات، پلاک ۶۸
مدیر موسسه:
خانم محبوبه نیک نامی
مدرسه پسرانه امام حسین(ع)
میدان شهدا، خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید نورصالحین (جابری)، پلاک ۱۷۶
مدیر موسسه:
خانم شهرآئينی

میدان شهدا در شرق تهران واقع شده است و در منطقه ۱۲ شهرداری پایتخت قرار دارد. این میدان در مرکز چندین محله تاریخی به نام های دروازه شمیران، شکوفه، صفا و محله ایران قرار گرفته است که در چهار سمت این میدان قرار دارند. خیابان های ۱۷ شهریور، خیابان مجاهدین اسلام و خیابان پیروزی نیز به میدان شهدا متصل هستند.

در این صفحه لیست کامل مدرسه دبستان (ابتدایی) در شهدا تهران قرار داده شده تا ساکنین این محله و محله هایی که به آن مرتبط هستند در یک صفحه به آدرس و شماره تماس دبستان های محدوده خود دسترسی داشته باشند. صفحه هایی نیز به این صفحه مرتبط شده اند که توصیه می کنیم مدارس آنها را نیز بررسی کنید و سپس تصمیم نهایی را بگیرید.

شیوه‌های موثر در انتخاب بهترین دبستان برای فرزندان

انتخاب بهترین دبستان برای فرزندان یکی از تصمیمات بسیار مهمی است که والدین باید در مسیر تربیت فرزندان خود بگیرند. انتخاب یک محیط آموزشی مناسب، از جمله عوامل کلیدی است که بر توسعه شخصیت و تحصیل کودکان تاثیرگذار است. در این مقاله، به بررسی شیوه‌های موثر در انتخاب بهترین دبستان برای فرزندان پرداخته می‌شود. بنابراین وقت بگذارید و تا انتها با ما همراه باشید.

تحقیق و مشاوره: والدین قبل از انتخاب دبستان برای فرزندان خود می بایست تحقیقات کافی انجام دهند و با مشاوره از افرادی که تجربه‌ کافی در این زمینه دارند، بهترین گزینه را انتخاب کنند.

بررسی محیط آموزشی: والدین باید به محیط و فضای آموزشی دبستان توجه کنند. مطمئن شوید که محیط آموزشی مناسب و امن برای کودکان در دبستان فراهم است و دارای تجهیزات و امکانات ضروری برای یادگیری و رشد باشد.

بررسی برنامه آموزشی: برنامه های آموزشی دبستان باید شامل مواد درسی مناسب و بروز باشد و با اصول آموزشی مدرن سازگاری داشته باشد. همچنین، باید توجه شود که آیا برنامه آموزشی به نیازهای شخصیتی و توانایی‌های هر کودک توجه دارد یا خیر.

ارزیابی اعضای هیئت مدیره و معلمان: والدین باید اطمینان حاصل کنند که اعضای هیئت مدیره و معلمان دبستان دارای تجربه، مهارت و تعهد لازم برای رشد و توسعه کودکان هستند.

بررسی فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی: وجود فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی مناسب در دبستان می‌تواند به رشد جسمی و همچنین روانی کودکان کمک کند. والدین باید مطمئن شوند که دبستان دارای برنامه فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی مناسبی است.

بررسی نظرات و تجربیات دیگر والدین: نظرات و تجربیات والدین دیگری که فرزندان خود را به دبستان مورد نظر می‌فرستند، می‌تواند برای والدینی که در حال انتخاب دبستان هستند، راهنمایی مفیدی باشد.

در نهایت، انتخاب بهترین دبستان برای فرزندان نیازمند آگاهی دقیق و تحقیقات کامل است. والدین می بایست به اهمیت این موضوع توجه کنند و تصمیم خود را با دقت و آگاهی بیشتری بگیرند تا بهترین محیط آموزشی برای رشد و توسعه فرزندانشان را انتخاب کنند.

نام مهدکودکآدرستلفن ها
مدرسه پسرانه شهیدفهمیدهمیدان شهدا، روبروی بانک مسکن، خیابان قادری، پلاک ۸۰۳۳۵۶۴۵۰۰
مدرسه پسرانه شهیدمحلاتیمیدان شهدا، خیابان مجاهدین اسلام، چهارراه آبسردار۲، پلاک ۱۳۴۲۳۳۵۰۶۱۶۱
مدرسه دخترانه شکوفهمیدان شهدا ،خیابان زرین نعل، پلاک ۵۵۷۷۶۲۳۶۱۸
مدرسه دخترانه ندای اسلاممیدان شهدا، خیابان مجاهدین، خیابان زرین خامه، خورشید غربی، دبستان ندای اسلام۷۷۶۲۲۰۴۰
مدرسه دخترانه قدوسیمیدان شهدا، انتهای خیابان کفایی امانی، پلاک ۲۹۷۷۷۵۰۹۳۹۴
مدرسه دخترانه ندای-اسلاممیدان شهدا، خیابان همایون ناطقی۷۷۶۲۳۷۷۷
مدرسه دخترانه آصفمیدان شهدا، خیابان مجاهدین اسلام، ایستگاه بهنام، کوچه شهید صیفوری، پلاک ۱۹۳۳۱۲۵۵۱۴
مدرسه پسرانه بیست ویکم بهمنمیدان شهدا، شهید برادران کفائی، خیابان سادات، پلاک ۶۸۷۷۵۲۰۳۷۶
مدرسه پسرانه امام حسین(ع)میدان شهدا، خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید نورصالحین (جابری)، پلاک ۱۷۶۳۳۲۵۴۰۷۰ ۳۳۲۵۴۰۹۰