مدرسه دبستان (ابتدایی) در سبلان تهران

در این صفحه مشخصات بیش از ۷ مدرسه مدرسه دبستان (ابتدایی) در سبلان تهران آورده شده است. برای انتخاب دقیق تر و بهتر، سعی کنید با مسئولین مدارس صحبت کنید و سوالات و شرایط خود را مطرح کنید. آدرس مدرسه، شماره های تماس، و برای برخی مدارس آدرس وبسایت، اینستاگرام، کانال تلگرام و… در همین صفحه ذکر شده اند. برای پیدا کردن بهترین مدرسه دبستان (ابتدایی) در سبلان تهران حتما اطلاعات خود را تکمیل کنید. می توانید از قسمت نظرات سایت نیز استفاده کرده و نظر سایرین راجع به این مدارس را بدانید.

توضیحات بیشترتوضیحات کمتر

تب‌های اولیه

مدرسه پسرانه ارمغان علم ۱
سبلان جنوبی، کوچه غضنفری، پلاک ۱۴
مدیر موسسه:
آقای اسدی
مدرسه پسرانه جمهوری اسلامی ۱
سبلان شمالی، خیابان شهید حسنی، کوچه شهید میرزایی، پلاک ۱۵
مدیر موسسه:
آقای باباخانی
مدرسه پسرانه حر-۱
سبلان شمالی، کوچه ریوندی، پلاک ۱۵
مدیر موسسه:
آقای کاهه
مدرسه دخترانه شهیدسیدان (ابتدائی )دخترانه
خیابان دماوند، خیابان کیایی، نبش کوچه کاروان، پلاک ۱۶۷
مدیر موسسه:
خانم فروغ اعظم مظفری دانا
مدرسه دخترانه شهیدمحسن آزادی
خیابان سبلان شمالی، خیابان مطلب‌نژاد، کوچه بازرگان، پلاک ۴۶
مدیر موسسه:
خانم زهرا علیدادی
مدرسه پسرانه شهیدواثقی
سبلان شمالی، خیابان محسن آزادی، نبش داوخانه راسل، پلاک ۳۴
مدیر موسسه:
خانم زهرا شهامتی
مدرسه دخترانه سرزمين-من
سبلان جنوبی، پایین‌تر از انصارالحسین، کوچه محمدی، کوچه تفضلی، پلاک ۲۸ آدرس۲: خیابان دماوند، قاسم‌آباد، خیابان کیایی، کوچه تفضلی، پلاک ۲۸
مدیر موسسه:
خانم نسيم حق دوست

یکی از محله های اصلی در شرق تهران بزرگ محله سبلان است. محله سبلان بین منطقه ۷ و ۸ شهرداری تهران قرار گرفته است.صیاد شیرازی یکی از بزرگترین بزرگراه های تهران است که از این محله عبور می کند. میدان سبلان یکی از میدان های مهم در محله سبلان است.

محله سبلان از سمت شمال به خیابان بیست متری مجیدیه، از سمت جنوب به محله حشمتیه، از سمت شرق به خیابان گلبرگ و محله لشکر و از سمت غرب به خیابان قصر منتهی می گردد. بنابراین، خیابان های مهم محله سبلان عبارتند از: خیابان گلبرگ، خیابان مجیدیه، خیابان قصر و خیابان سبلان است.

اهمیت انتخاب مدرسه ابتدایی برای کودکان

انتخاب مدرسه ابتدایی برای کودکان یکی از تصمیمات مهم و تاثیرگذار در زندگی آن‌ها و خانواده‌هایشان است. محیط آموزشی و اجتماعی مدرسه می‌تواند تاثیر بسزایی بر رشد و همین طور توسعه کودکان داشته باشد. در این مقاله به بررسی اهمیت انتخاب مدرسه ابتدایی برای کودکان می‌پردازیم. با ما تا انتها همراه باشید.

۱. شکل‌دهی به هویت و شخصیت

محیط مدرسه ابتدایی، جایگاه اولین تعامل کودک با جامعه خارج از خانه است. این محیط، فرصتی است برای کودک جهت آشنایی با اجتماع، یادگیری مفاهیم اجتماعی و اخلاقی و همچنین تجربه کردن همکاری و انضباط ایت. مدرسه ابتدایی که محیط دوستانه، حمایت‌کننده و پذیرا دارد، می‌تواند به شکل‌دهی، هویت و شخصیت کودک کمک بزرگی کند.

۲. ایجاد علاقه به یادگیری

مدرسه ابتدایی با ارائه برنامه‌های آموزشی جذاب و متنوع، می‌تواند علاقه کودکان به یادگیری را بالا ببرد. این دوره زمانی بسیار مهم برای ایجاد پایه‌های قوی در علوم، ریاضیات، زبان و هنر است که اگر با روش‌های جذاب و مناسب ارائه شود، می‌تواند به توسعه استعدادها و تفکر خلاق کودکان کمک قابل ذکری کند.

۳. ایجاد مهارت‌های اجتماعی

محیط مدرسه ابتدایی، جایگاهی برای یادگیری مهارت‌های اجتماعی از قبیل همکاری، احترام به دیگران، حل تعارض و مدیریت زمان است. به دست آوردن این مهارت‌ها اساسی برای موفقیت در زندگی اجتماعی و حرفه‌ای در آینده هستند و مدرسه ابتدایی می‌تواند بستری مناسب برای یادگیری و تمرین این مهارت‌ها فراهم کند.

۴. حفظ سلامت روحی و روانی

مدرسه ابتدایی با فراهم کردن یک محیط پشتیبان و امن، می‌تواند به حفظ سلامت روحی و روانی کودکان کمک کند. حضور در محیطی که احترام، تقدیر و پذیرش وجود دارد، از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند به تقویت اعتماد به نفس و ارتقای رضایتمندی کودکان نیز کمک کند.

۵. ارتقاء همکاری و ارتباط با خانواده

یک مدرسه ابتدایی که همکاری فعال با خانواده را ترویج می‌کند، می‌تواند به رشد تحصیلی و اجتماعی کودکان بسیار کمک کند. ارتباط نزدیک و سازنده میان مدرسه و خانواده، می‌تواند فرآیند یادگیری کودک را تقویت کرده و احساس اعتماد و امنیت در دانش‌آموز ایجاد کند.

نتیجه‌ گیری

انتخاب مدرسه ابتدایی برای کودکان از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید با دقت و توجه به نیازها و اولویت‌های خانواده صورت گیرد. محیط دوستانه، برنامه‌های آموزشی جذاب، ایجاد مهارت‌های اجتماعی و حفظ سلامت روانی از جمله عواملی هستند که یک مدرسه ابتدایی موفق باید دارا باشد. با انتخاب صحیح، می‌توان به رشد و توسعه سالم کودکان کمک کرد و پایه‌های قوی برای زندگی و آینده آنها ساخت.

نام مهدکودکآدرستلفن ها
مدرسه دخترانه سرزمين-منسبلان جنوبی، پایین‌تر از انصارالحسین، کوچه محمدی، کوچه تفضلی، پلاک ۲۸ آدرس۲: خیابان دماوند، قاسم‌آباد، خیابان کیایی، کوچه تفضلی، پلاک ۲۸۷۷۲۵۴۲۸۲
مدرسه پسرانه ارمغان علم ۱سبلان جنوبی، کوچه غضنفری، پلاک ۱۴۷۷۸۱۲۳۹۵
مدرسه پسرانه جمهوری اسلامی ۱سبلان شمالی، خیابان شهید حسنی، کوچه شهید میرزایی، پلاک ۱۵۸۸۴۰۸۲۴۴
مدرسه پسرانه حر-۱سبلان شمالی، کوچه ریوندی، پلاک ۱۵۸۸۴۳۸۶۰۵
مدرسه دخترانه شهیدسیدان (ابتدائی )دخترانهخیابان دماوند، خیابان کیایی، نبش کوچه کاروان، پلاک ۱۶۷۷۷۸۱۹۶۰۰ ۷۷۸۱۷۰۷۷
مدرسه دخترانه شهیدمحسن آزادیخیابان سبلان شمالی، خیابان مطلب‌نژاد، کوچه بازرگان، پلاک ۴۶۸۸۴۵۳۷۰۰ ۸۸۴۰۰۲۴۰
مدرسه پسرانه شهیدواثقیسبلان شمالی، خیابان محسن آزادی، نبش داوخانه راسل، پلاک ۳۴۸۸۴۷۸۳۴۳