مهد کودک تخصصی بانی در منطقه یک تهران قرار دارد و در سال ۱۳۹۶ تاسیس گردیده است.

 مدیریت آکادمی تخصصی زبان کودک بانی تاک بر عهده خانم مرجان تاجیک است. مجوز تاسیس این موسسه از سوی آموزش و پرورش صادر گردیده است.

ساختمان این مجموعه ۴۰۰ متر مربع مساحت دارد. گروه سنی کودکانی که در این مجموعه پذیرش می شوند از ۳ سال تا ۱۲ سال می باشند. پذیرش ساعتی در این مجموعه انجام می شود ولی امکان پذیرش کودکان شیرخوار را ندارند. 

از ساعت ۸ تا ۶ بعدازظهر این مجموعه برای استفاده کودکان این ناحیه باز بوده و خدمات آموزشی ارائه می دهند.

در آکادمی تخصصی زبان کودک بانی تاک آموزش غیر مستقیم زبان انگلیسی به کودکان خردسال به روش های جدید و ابداعی انجام می شود.

کلاس های خلاقیت به زبان انگلیسی، اوریگامی، کاردستی، نقاشی، سفالگری و غیره نیز برای کودکان علاقه مند در این مهد کودک دایر است.

کلاس های لگو و موسیقی در این موسسه به زبان انگلیسی برگزار می شوند.

در این موسسه از وسایل کمک آموزشی بسیار جذاب و کاربردی استفاده می شود.

کلاس های مشاوره با حضور گروه روانشناس متخصص کودکان در این موسسه برپا می گردد.

لازم به ذکر است این مجموعه به صورت غیر دولتی اداره می شود.

این مهد کودک در منطقه یک و در محدوده قیطریه قرار دارد. دختران و پسران خردسال شما در این موسسه زیر نظر خانم مرجان تاجیک و با همکاری مربیان خبره و تحصیل کرده ای که در این مجموعه مشغول به ارائه خدمات آموزشی هستند برای فرداهای بهتر آماده می شوند.

اگر ساکن این ناحیه هستید و به دنبال بهترین مهد کودک برای دلبند خود هستید، حتما سری به این موسسه بزنید و از نزدیک امکانات آنها را بررسی کنید. با مدیریت درباره برنامه آموزشی موسسه صحبت کنید. ملاقاتی نیز با مربیان داشته باشید. به نحوه برخورد و تعامل آنها با کودکان و همچنین نحوه استقبال او از شما دقت کنید. مراقب باشید تمارض نکنند. 

مربیان نقش کلیدی در جذب کودکان به محیط آموزشی ایفا میکنند. تحصیلات، تجربه و دوره هایی را که گذرانده اند را به دقت بررسی کنید.

انتخاب صحیح شما روشنگر راه آینده کودک خواهد بود. همه جوانب را به دقت بررسی و سپس بهترین گزینه را انتخاب کنید تا شاهد موفقیت های فرزند دلبند خود در آینده باشید.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه