مدرسه دبستان (ابتدایی) دخترانه دولتی در آزادی تهران

بسیاری مدرسه دبستان (ابتدایی) دخترانه دولتی آزادی تهران وجود دارند که البته همگی برای شرایط شما مناسب نیستند. در این صفحه ما اطلاعات مربوط به تمامی این مدارس را جمع آوری کرده ایم. برای انتخاب بهتر حتما از طریق شماره های تلفن و آدرس با این مدرسه ها تماس بگیرید یا حضورا مراجعه کنید و درمورد همه ی ابهام ها صحبت کنید. می توانید از قسمت نظرات وب سایت ما نیز کمک بگیرید و انتخاب دقیق تری داشته باشید.

توضیحات بیشترتوضیحات کمتر

تب‌های اولیه

مدرسه دخترانه شهید افشاریان
خیابان آزادی، خیابان شهید نجارزادگان، کوچه ششم
مدیر موسسه:
خانم مرادی
مدرسه دخترانه منیره عاصمی ۲
خیابان آزادی، روبروی دانشگاه صنعتی شریف
مدرسه دخترانه منیره عاصمی ۱
خیابان آزادی، روبروی دانشگاه صنعتی شریف
مدرسه دخترانه نیایش ۱
خیابان آزادی، خیابان نجارزادگان
مدرسه دخترانه حرا*
خیابان آزادی، قبل از خوش، کوچه کامیاران
مدیر موسسه:
خانم فریبا عاقلی
مدرسه دخترانه سعادت ۱
خیابان آزادی، ۲۱متری جی، نرسیده به هاشمی
مدرسه دخترانه قائم مطلق
خیابان آزادی، خیابان بهبودی، نرسیده به مستعانیه، پلاک ۹۹
مدیر موسسه:
خانم نسرین صبایی

در این صفحه آدرس و شماره تماس مدرسه دبستان (ابتدایی) دخترانه دولتی در آزادی تهران قرار داده شده است تا ساکنین این محله بتوانند از بین مدارس موجود بهترین را برای فرزند خود بیابند و فردای بهتری برای آنها بسازند. استفاده از خدمات آموزشی و پرورشی مدارس دولتی مزایای بسیاری برای کودکان و خانواده های آنها دارد که در ادامه به برخی از آن مزایا پرداخته می شود. بنابراین با ما همراه باشید.

مزایای استفاده دختران از خدمات آموزشی و پرورشی مدارس دخترانه دولتی

به طور قطع مدارس دخترانه دولتی امکانات و فرصت‌های مناسبی را برای رشد و همچنین توسعه دختران فراهم می‌کنند که برخی از آنها عبارتند از:

محیط آموزشی مناسب

 به طور قطع محیط مدارس دخترانه دولتی برای رشد و همچنین توسعه همه جانبه دختران طراحی شده اند. این قبیل مدارس به دلیل تمرکز بر نیازهای دختران، می‌توانند بستری مناسب فراهم کنند تا دختران بتوانند با آرامش و مهم تر از آن با اعتماد بنفس بالا به تحصیل خود بپردازند.

توجه به نیازهای ویژه

  در مدارس دولتی دخترانه سیاست‌های ویژه ای برای تحصیل دختران ارائه می شود. مسئولین و معلمین مدارس دولتی با توجه به نیازهای ویژه دختران، می‌توانند برنامه‌هایی برای حمایت از دانش‌آموزانی که نیازهای آموزشی خاص دارند ارائه دهند. این امر سبب می‌شود، دختران با اعتماد به نفس بیشتری به تحصیل بپردازند.

پیشرفت تحصیلی

 مطالعات نشان می‌دهند دخترانی که به مدارس دخترانه دولتی می‌روند، معمولاً پیشرفت تحصیلی بیشتری نسبت به همتایان خود در مدارس دیگر دارند. این امر ممکن است به دلیل محیط آموزشی مناسب و همچنین تمرکز بر نیازهای دختران باشد.

سیاست آموزش ترکیبی

 مدارس دخترانه دولتی معمولاً  از تمام اقشار جامعه که دارای فرهنگ و عقاید مختلفی هستند دانش آموزان را به خود جذب می‌کنند. این امر باعث می‌شود دختران، در محیطی گسترده‌تر و با تنوع بیشتری در معرض ارتباط با همنوعان و هم سن و سالان خود قرار گیرند و از تفاوت‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه نیز آگاه شوند.

هزینه تحصیلی کمتر

مدارس دولتی دخترانه معمولاً هزینه تحصیلی کمتری نسبت به مدارس غیر دولتی دارند. این موضوع به والدین با درآمدهای مختلف نیز کمک می‌کند تا بتوانند بهترین توسعه را برای فرزندان خود فراهم کنند.

به طور خلاصه، رفتن دختران به مدارس دخترانه دولتی می‌تواند برای آنها فرصت‌هایی برای رشد، توسعه و پیشرفت فراهم کند که باعث شکوفایی و موفقیت آنها در زندگی می‌شود.

نام مهدکودکآدرستلفن ها
مدرسه دخترانه سعادت ۱خیابان آزادی، ۲۱متری جی، نرسیده به هاشمی۶۶۰۲۹۶۹۷
مدرسه دخترانه شهید افشاریانخیابان آزادی، خیابان شهید نجارزادگان، کوچه ششم۶۶۱۵۸۹۰۰
مدرسه دخترانه منیره عاصمی ۲خیابان آزادی، روبروی دانشگاه صنعتی شریف۶۶۰۰۴۲۷۶
مدرسه دخترانه منیره عاصمی ۱خیابان آزادی، روبروی دانشگاه صنعتی شریف۶۶۰۰۴۲۷۶
مدرسه دخترانه نیایش ۱خیابان آزادی، خیابان نجارزادگان۶۶۰۰۴۴۳۷
مدرسه دخترانه حرا*خیابان آزادی، قبل از خوش، کوچه کامیاران۶۶۳۶۸۱۴۳ ۶۶۳۷۸۸۷۷
مدرسه دخترانه قائم مطلقخیابان آزادی، خیابان بهبودی، نرسیده به مستعانیه، پلاک ۹۹۶۶۰۲۸۲۷۷ ۶۶۰۳۶۴۳۰