مدرسه دبستان (ابتدایی) در آریاشهر - صادقیه تهران

ما در این صفحه از وب سایت گل مهد، بانک اطلاعاتی کاملی از مدرسه دبستان (ابتدایی) در آریاشهر - صادقیه تهران ایجاد کرده ایم. اطلاعات هرکدام از مدرسه دبستان (ابتدایی) در آریاشهر - صادقیه تهران شامل آدرس، شماره تلفن و سایر اطلاعات تکمیلی نیز در دسترس هستند. برای آگاهی کامل از شرایط ثبت نام و وضعیت مدرسه، از این راه های ارتباطی استفاده کرده و پرسش های خود را مطرح کنید. در نهایت نیز می توانید باتوجه به نتایج تحقیقات و با نگاهی به بخش نظرات وبسایت، بهترین مدرسه با توجه به شرایط خود را انتخاب کنید.

توضیحات بیشترتوضیحات کمتر

تب‌های اولیه

مدرسه پسرانه شهیدمیلانی ۱
آیت اله اشرفی اصفهانی، پونک، نرسیده به سه راه فرحزاد
مدرسه پسرانه طه
خیابان محمد علی جناح، خیابان شهید صالحی، چهار راه شهید حسینمردی، پلاک ۴۳
مدیر موسسه:
محمد رضا زینلی
مدرسه دخترانه شهدای صادقیه ۱
فلکه دوم صادقیه، اول اشرفی اصفهانی بین سازمان آب و جلال‌آل‌احمد، جنب درمانگاه فرهنگیان
مدیر موسسه:
خانم اکرم احمدی‌مقدم
مدرسه پسرانه سیدجمال الدین اسدآبادی (۲)
اتوبان یادگار امام، ابتدای خیابان فرحزاد جنوبی
    مدرسه پسرانه جواد الائمه (۱)
    ابتدای اشرفی اصفهانی، جنب تعمیرگاه اتوبوس
    مدرسه پسرانه پارسا
    فلکه اول صادقیه، گلناز شمالی، کوچه ۱۱، پلاک ۵
    مدیر موسسه:
    علی حیدری

    صادقیه تهران از محلات بسیار قدیمی در غرب تهران است که در منطقه ۲ شهرداری و قسمتی از آن نیز در منطقه ۵ قرار دارد. آریاشهر نام قدیم محله صادقیه است که از دسترسی خوبی در منطقه برخوردار است. فلکه دوم صادقیه یکی از میادین مهم این منطقه است که از چهار جهت به بزرگراه اشرفی اصفهانی از شمال، بزرگراه جناح از جنوب، بزرگراه آیت الله کاشانی از غرب و بلوار ستارخان از شرق متصل می شود. در ضمن فلکه دوم صادقیه مرز بین دو منطقه ۲ و ۵ شهرداری پایتخت است.

    لیست کامل بهترین مدرسه دبستان (ابتدایی) در آریاشهر - صادقیه تهران در این صفحه قرار داده شده تا شما خانواده گرامی که ساکن این محله هستید به آدرس و شماره تماس مدارس اطراف خود دسترسی داشته باشید و از بین آنها بهترین و مناسب ترین را برای تحصیلات اولیه فرزند خود برگزینید.

    "نقش اساسی مدرسه ابتدایی در موفقیت فرزندان در رده‌های تحصیلی مختلف"

    مدرسه، به عنوان محیط اصلی آموزشی و تربیتی فرزندان، نقش بسیار مهمی در موفقیت یا عدم موفقیت آنها در رده‌های تحصیلی مختلف ایفا می‌کند. از ابتدای دوره تحصیلی تا مراحل پیشرفته تر، مدرسه می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر روی عملکرد تحصیلی و همچنین رشد شخصیتی فرزندان داشته باشد. در این مقاله، به بررسی نقش اساسی مدرسه در موفقیت یا عدم موفقیت فرزندان در رده‌های تحصیلی مختلف می‌پردازیم.

    از ابتدای دوره تحصیلی، مدرسه باید یک محیط آموزشی و محرک باشد تا باعث تحریک و بالا رفتن انگیزه‌ کودکان برای یادگیری هر چه بیشتر باشند. به طور قطع معلمان متعهد و مجربی که دارای توانایی‌های آموزشی بالا هستند قادرند با ارائه برنامه‌های آموزشی جذاب و استفاده از منابع آموزشی مناسب به دانش آموزان این امکان را بدهند تا از مراحل ابتدایی تا پیشرفته‌ترین مراحل تحصیلی به خوبی پیشرفت کنند.

    در مراحل ابتدایی تحصیل، مدرسه می‌تواند نقش بسیار مهمی در شکل‌گیری مهارت‌های پایه‌ای مانند مهارت‌های خواندن، نوشتن و حساب داشته باشد. کسب این قبیل مهارت‌ها اساسی برای پیشرفت در مراحل بعدی تحصیلی هستند و مدرسه می‌تواند با ارائه برنامه‌های آموزشی مناسب و تمرین‌های موثر، فرایند یادگیری را برای کودکان تسهیل کند.

    در مراحل متوسطه، مدرسه نقش بسیار مهمی در توسعه مهارت‌های تحلیلی، انتقادی و ابداعی فرزندان دارد. فراهم کردن فرصت‌های آموزشی متنوع، تشویق به حل مسائل پیچیده و ترویج فعالیت‌های خلاقانه می‌تواند به فرزندان کمک کند تا مهارت‌های لازم برای موفقیت در زندگی بزرگسالی را به خوبی کسب کنند.

    در مراحل پیشرفته تر تحصیل، مدرسه نقش بسیار مهمی در هدایت و راهنمایی فرزندان برای انتخاب مسیر تحصیلی و حتی شغلی مناسب دارد. ارائه مشاوره تحصیلی و حرفه‌ای، ارتباط با دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی و ایجاد فرصت‌ها و تجربه‌های عملی می‌تواند به فرزندان کمک کند تا تصمیمات بهتری در مورد آینده‌ی شغلی‌شان بگیرند.

    در کل، مدرسه نقش بسیار مهمی در موفقیت یا عدم موفقیت فرزندان در رده‌های تحصیلی مختلف دارد. با فراهم کردن یک محیط آموزشی محرک و همچنین ارائه برنامه‌های آموزشی و توجیه‌های مناسب، مدرسه می‌تواند به دانش آموزان کمک کند تا به بهترین شکل ممکن در مسیر تحصیلی‌شان پیشرفت کنند تا موفقیت‌های بزرگی در آینده‌ی‌شان داشته باشند.

    نام مهدکودکآدرستلفن ها
    مدرسه پسرانه طهخیابان محمد علی جناح، خیابان شهید صالحی، چهار راه شهید حسینمردی، پلاک ۴۳۶۶۰۰۷۵۱۳
    مدرسه پسرانه شهیدمیلانی ۱آیت اله اشرفی اصفهانی، پونک، نرسیده به سه راه فرحزاد۴۴۸۰۰۷۷۱
    مدرسه دخترانه شهدای صادقیه ۱فلکه دوم صادقیه، اول اشرفی اصفهانی بین سازمان آب و جلال‌آل‌احمد، جنب درمانگاه فرهنگیان۴۴۲۱۸۷۷۴
    مدرسه پسرانه سیدجمال الدین اسدآبادی (۲)اتوبان یادگار امام، ابتدای خیابان فرحزاد جنوبی
    مدرسه پسرانه جواد الائمه (۱)ابتدای اشرفی اصفهانی، جنب تعمیرگاه اتوبوس۴۴۲۲۸۴۳۵
    مدرسه پسرانه پارسافلکه اول صادقیه، گلناز شمالی، کوچه ۱۱، پلاک ۵۴۴۲۰۳۳۴۲