مدرسه دبستان (ابتدایی) در تجریش تهران

بسیار مدرسه دبستان (ابتدایی) در تجریش تهران وجود دارد که قطعا همه ی آنها با شرایط شما منطبق نیستند. ما تلاش کرده ایم لیست کاملی از این مدارس را در وبسایت گل مهد در اختیار شما قرار دهیم. با استفاده از اطلاعات ذکر شده از جمله شماره تلفن و آدرس، با مسئولان مدرسه در تماس باشید و سوالات خود را بپرسید، سپس با توجه به اطلاعات به دست آمده، مناسب ترین مدرسه برای فرزند خود را انتخاب کنید.

توضیحات بیشترتوضیحات کمتر

تب‌های اولیه

مدرسه دخترانه مهرآییین
تجریش، خیابان ولی‌عصر، کوچه سلمک، پلاک ۶
مدیر موسسه:
خانم مرضیه حسینیان
مدرسه پسرانه سما-انشاء
خیابان شریعتی، نرسیده به میدان قدس، بن‌بست محوی
مدیر موسسه:
سیدعلی متولی امامی
مدرسه دخترانه مهندس کاشفی ۲
میدان قدس، دربند، خیابان تاجیک، خیابان شکیبایی، میدان شناسا
مدیر موسسه:
خانم جیران توکلی
مدرسه دخترانه علی اکبرامیرمعتضدی
میدان قدس، ابتدای خیابان شهید باهنر، جنب پارکینگ طبقاتی شهرداری۳۵.۸۰۴۸۵۴۴۵۵۸۰۸۶۹۵, ۵۱.۴۳۵۱۷۰۴۰۲۰۵۳۵۲
مدیر موسسه:
خانم لادن آبشاری
مدرسه پسرانه صراط
میدان قدس، خیابان نیاوران، کوچه شفیعی، پلاک ۱۵
مدیر موسسه:
علی عباسی
مدرسه دخترانه شهیددربندی
پل تجریش، خیابان شهید امیر دربندی، چهارراه دکتر حسابی، خیابان حسابی
مدرسه پسرانه شهیدباهنر
خیابان شریعتی، روبه روی کوچه اسدی، کوچه الوند
مدیر موسسه:
آقای شهرام موسوی
مدرسه دخترانه شهیدبسمی
میدان تجریش، خیابان فنا خسرو (دربند)، کوچه گنجی
مدیر موسسه:
خانم عاطفه دیانی نیا
مدرسه دخترانه سماء
خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، بن‌بست نبوی، پلاک ۵
مدیر موسسه:
خانم اکرم فرمهینی فراهانی
مدرسه پسرانه جمهوری اسلامی (۲)
تجریش، امام زاده قاسم، تپه نورالشهدا

به طور قطع معروف ترین محله در تهران بزرگ محله تجریش است که در منطقه ۱ شهرداری واقع شده است. موقعیت جغرافیایی تجریش از شمال الهیه شروع می شود و تا جنوب دربند و جعفر آباد ادامه دارد. قیطریه، فرمانیه، حکمت و نیاوران در شرق تجریش قرار دارند. دربند و سعدآباد نیز در شمال تجریش قرار دارند. در غرب تجریش هم زعفرانیه که محمودیه و اسدآباد را شامل می شوند قرار دارد.

در این صفحه لیست کامل مدرسه دبستان (ابتدایی) در تجریش تهران قرار دارد تا اهالی محله تجریش و منطقه ۱ بتوانند برای پیدا کردن مدرسه مد نظر خود در یک صفحه به تمام اطلاعات مدارس دسترسی داشته باشند. وقت بگذارید و برای پیدا کردن بهترین مدرسه دبستان برای فرزندان خود تمام جوانب را به دقت بررسی کنید و سپس بهترین گزینه را برای فرزندان خود بیابید. اگر چنین عمل کنید در آینده شاهد رشد همه جانبه و موفقیت آمیز کودکان خود خواهید بود.

"مدارس دولتی: پایگاهی برای ارائه آموزش عادلانه و امکانات مناسب"

مدارس دولتی به عنوان بنیان و اساس سیستم آموزشی یک کشور، نقش بسیار مهمی در ارائه آموزش عادلانه و همچنین ایجاد امکانات مناسب برای دانش‌آموزان دارند. این مدارس با توجه به ویژگی‌ها و خصوصیاتی که دارند، به دانش‌آموزان از تمام رده های اقتصادی و اجتماعی، بدون تبعیض، فرصت دسترسی به آموزش می‌دهند. در این مقاله، به بررسی ویژگی‌های اساسی مدارس دولتی می‌پردازیم.

یکی از ویژگی‌های برجسته مدارس دولتی، دسترسی عمومی به آموزش است. این مدارس برای تمامی افراد جامعه، بدون تبعیض و بر اساس توانایی‌های آنها، در دسترس هستند. این امر باعث می‌شود که همه دانش‌آموزان، بدون توجه به شرایط اجتماعی و اقتصادی، فرصتی برابر برای یادگیری داشته باشند.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم مدارس دولتی، ارائه آموزش با کیفیت و استاندارد است. این مدارس تحت نظارت و راهنمایی سازمان‌های آموزشی و پرورش دولتی قرار دارند و برنامه‌های آموزشی آن‌ها بر اساس استانداردهای معتبر و تصویب شده توسط مراجع آموزشی ملی تدوین می‌شوند. یقینا این امر به والدین نیز این اطمینان را می‌دهد که دانش‌آموزان و فرزندان آنها در محیطی مطمئن و با کیفیت آموزش می‌بینند.

مدارس دولتی به عنوان مراکزی برای توسعه و همچنین تقویت ارتباطات اجتماعی و فرهنگی در جوامع عمل می‌کنند. این مدارس فرصتی فراهم می‌کنند تا دانش‌آموزان از زوایای مختلف جامعه با هم ارتباط برقرار کنند و از تنوع فرهنگی و اجتماعی کشور خود آگاهی بیشتری پیدا کنند. این ارتباطات می‌تواند به تقویت هویت ملی، اجتماعی و فردی کمک کند و از تعاملات مثبت بین اعضای جامعه نیز حمایت کند.

به علاوه، مدارس دولتی به عنوان مراکزی برای توسعه و ترویج مهارت‌های اساسی زندگی مانند مهارت‌های ارتباطی، تفکر انتقادی، حل مسئله و همکاری عمل می‌کنند. به دست آوردن این مهارت‌ها اساسی برای موفقیت در زندگی شخصی و حرفه‌ای هستند. مدارس دولتی با ارائه برنامه‌های آموزشی مناسب، به دانش‌آموزان کمک می‌کنند تا این مهارت‌ها را در خود به خوبی پرورش دهند.

به طور کلی، مدارس دولتی به عنوان یکی از ارکان اصلی سیستم آموزشی یک کشور، نقش بسیار مهمی در ارائه آموزش عادلانه، با کیفیت و مناسب به جوامع دارند. این مدارس با دسترسی عمومی، ارائه آموزش با کیفیت، تقویت ارتباطات اجتماعی و فرهنگی و توسعه مهارت‌های زندگی، به دانش‌آموزان کمک می‌کنند تا به عنوان افراد مستقل، مسئول و موفق در جامعه عمل کنند.

نام مهدکودکآدرستلفن ها
مدرسه دخترانه مهرآییینتجریش، خیابان ولی‌عصر، کوچه سلمک، پلاک ۶۲۲۷۵۸۳۱۰
مدرسه پسرانه سما-انشاءخیابان شریعتی، نرسیده به میدان قدس، بن‌بست محوی۲۲۷۱۴۵۹۳ ۲۶۸۵۷۴۷۰
مدرسه دخترانه مهندس کاشفی ۲میدان قدس، دربند، خیابان تاجیک، خیابان شکیبایی، میدان شناسا۲۲۷۱۶۳۸۷
مدرسه دخترانه علی اکبرامیرمعتضدیمیدان قدس، ابتدای خیابان شهید باهنر، جنب پارکینگ طبقاتی شهرداری۳۵.۸۰۴۸۵۴۴۵۵۸۰۸۶۹۵, ۵۱.۴۳۵۱۷۰۴۰۲۰۵۳۵۲۲۲۷۱۱۸۳۸
مدرسه پسرانه صراطمیدان قدس، خیابان نیاوران، کوچه شفیعی، پلاک ۱۵۲۲۷۱۱۳۸۱
مدرسه پسرانه شهیدباهنرخیابان شریعتی، روبه روی کوچه اسدی، کوچه الوند۲۲۲۳۳۳۱۵
مدرسه دخترانه شهیدبسمیمیدان تجریش، خیابان فنا خسرو (دربند)، کوچه گنجی۲۲۷۵۴۵۷۵ ۲۲۷۱۴۱۵۹
مدرسه دخترانه شهیددربندیپل تجریش، خیابان شهید امیر دربندی، چهارراه دکتر حسابی، خیابان حسابی۲۲۰۴۸۲۸۸
مدرسه دخترانه سماءخیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، بن‌بست نبوی، پلاک ۵۲۲۲۳۴۲۲۷
مدرسه پسرانه جمهوری اسلامی (۲)تجریش، امام زاده قاسم، تپه نورالشهدا۲۲۷۱۳۵۱۰