پیغام خطا

  • Notice: Undefined offset: 0 در mass_rewrite_contents_views_pre_render()‎ (خط ۱۲۰ از ‎/home/admin/domains/radiokodak.com/public_html/sites/all/modules/mass_rewrite_contents/mass_rewrite_contents.module).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type null در mass_rewrite_contents_views_pre_render()‎ (خط ۱۲۰ از ‎/home/admin/domains/radiokodak.com/public_html/sites/all/modules/mass_rewrite_contents/mass_rewrite_contents.module).
  • Notice: Undefined offset: 6 در magazine_preprocess_page()‎ (خط ۱۳۲ از ‎/home/admin/domains/radiokodak.com/public_html/sites/all/themes/magazine/template.php).
  • Notice: Undefined index: und در magazine_preprocess_page()‎ (خط ۱۵۰ از ‎/home/admin/domains/radiokodak.com/public_html/sites/all/themes/magazine/template.php).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type null در magazine_preprocess_page()‎ (خط ۱۵۰ از ‎/home/admin/domains/radiokodak.com/public_html/sites/all/themes/magazine/template.php).
  • Notice: Trying to access array offset on value of type null در magazine_preprocess_page()‎ (خط ۱۵۰ از ‎/home/admin/domains/radiokodak.com/public_html/sites/all/themes/magazine/template.php).

لیست مهدکودک های مونته سوری در تهران

در این صفحه می توانید لیست تمام مهدکودک های مونته سوری تهران را مشاهده کرده، اطلاعات کامل آن ها را مطالعه کنید و اگر دنبال انتخاب مهدکودکی مونته سوری در محله ای از تهران هستید بر روی لینک محله ها کلیک کنید.

توضیحات بیشترتوضیحات کمتر

تب‌های اولیه

مدیر مهدکودک هستید؟
در لیست مهدکودک ها بصورت ویژه دیده شوید، در قسمت زیر لیستی از مزایای ویژه شدن آورده شده است، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
  • مشاوره کسب و کار

  • قرارگیری در اول لیست

  • برند سازی ویژه

  • بازدید بیشتر

  • مراجعه بیشتر

  • ثبت نام بیشتر

  • جایگاه اول گوگل

مهد کودک و پیش دبستانی امین در بلوار فردوس، سازمان برنامه

بلوار فردوس غرب، شقایق جنوبی، انتهای کوچه شایانفر یا سازمان برنامه جنوبی، کوچه ۲۲ شرقی، پلاک ۷

مهد کودک بین المللی دو زبانه و کارگاه مونته سوری فروغ ایران فرمانیه

خیابان فرمانیه- خیابان وطن پور- خیابان براتی یا اندرزگو- سلیمی شمالی- خیابان براتی

از مهدکودک های مونته سوری اطلاعات کاملی در دسترس نیست ولی در این صفحه می توانید اطلاعاتی درباره روش مونته سوری بدست آورید.

ماریا مونته سوری یک پزشک و مربی ایتالیایی بود که رویکردی انقلابی در آموزش دوران کودکی ایجاد کرد. نظریه او بر اهمیت احترام گذاشتن و پرورش نیازهای فردی کودکان تأکید داشت و تشخیص داد که آنها بهترین یادگیری را از طریق اکتشاف و اکتشاف خودراهبرانه می آموزند.

مونته سوری معتقد بود که کودکان به طور طبیعی کنجکاو هستند و به تنهایی قادر به یادگیری هستند و نقش مربی ایجاد محیطی آماده است که رشد طبیعی آنها را تشویق و حمایت کند. این محیط باید طوری طراحی شود که نیازهای کل کودک از جمله نیازهای جسمی، عاطفی و فکری او را برآورده کند.

محور رویکرد مونته سوری این ایده است که کودکان باید آزاد باشند تا فعالیت‌های خود را انتخاب کنند و با سرعت خاص خود، با راهنمایی و حمایت معلم در صورت لزوم، یاد بگیرند. او همچنین معتقد بود که کودکان از طریق تجربیات عملی به بهترین وجه یاد می گیرند و یادگیری باید معنادار و مرتبط با زندگی آنها باشد.

روش مونته سوری به طور گسترده در سراسر جهان پذیرفته شده است، و ایده های او همچنان بر آموزش دوران کودکی تأثیر می گذارد. رویکرد او بر اهمیت احترام به کودکان به عنوان یک فرد و پرورش عشق طبیعی آنها به یادگیری تاکید می کند و به شکل گیری نسلی از یادگیرندگان جوان که دارای اعتماد به نفس، مستقل و خودگردان هستند کمک کرده است.

نام مهدکودکآدرستلفن ها
مهد کودک بین المللی دو زبانه و کارگاه مونته سوری فروغ ایران فرمانیهخیابان فرمانیه- خیابان وطن پور- خیابان براتی یا اندرزگو- سلیمی شمالی- خیابان براتی۰۲۱۲۲۶۸۴۴۷۳ ۰۹۳۹۲۹۳۵۸۹۴
مهد کودک و پیش دبستانی امین بلوار فردوس غرب، شقایق جنوبی، انتهای کوچه شایانفر یا سازمان برنامه جنوبی، کوچه ۲۲ شرقی، پلاک ۷۰۲۱۴۴۱۷۵۹۷۳ ۰۲۱۴۴۱۲۸۵۰۰
دسته بندی های ویژه