مهد کودک بین المللی دو زبانه و کارگاه مونته سوری فروغ ایران در سال ۱۳۸۳ و با مجوز رسمی از سوی سازمان بهزیستی در تهران و در منطقه یک تاسیس گردید. این موسسه سه ستاره است.

این مجموعه دارای ۳ اتاق و سالن بزرگ برای برگزاری کلاس ها و جشن ها می باشد.

در این مجموعه ۵ مربی با مدرک کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در حال ارائه خدمات آموزشی به کودکان در این ناحیه هستند.

کودکان در رده سنی ۲ تا ۶ سال در این مهد کودک پذیرش می شوند.

ساعت فعالیت پرسنل این مجموعه از ساعت ۸ صبح و تا ۱۵:۳۰ بعدازظهر می باشد.

پذیرش ساعتی و شیرخوار نیز در این مهد کودک انجام می شود.

برای مهد کودک بین المللی دو زبانه و کارگاه مونته سوری فروغ ایران فرمانیه محتوایی وجود ندارد. ولی ما در کنار شما هستیم و شما را با روش مونته سوری آشنا میکنیم تا اگر برای کودک خود به دنبال کارگاه مونته سوری هستید با این روش آشنایی داشته باشید و با آگاهی به دنبال بهترین مهد کودک برای دلبند خود بروید.

بنیانگذار روش مونته سوری خانم دکتر ماریا مونته سوری است. ایشان با تحصیلاتی که در زمینه تربیت و پرورش کودکان در دانشگاه های ایتالیا انجام داد توانست پس از فارغ و التحصیلی و مدتی کار با کودکان روش مونته سوری را ابداع نماید. 

فلسفه آموزش مونته سوری بر پایه صلح، همکاری و احترام متقابل است. در آموزش بر پایه مونته سوری مربیان به کودکان می آموزند که به یکدیگر احترام بگذارند. در مقابل مربیان نیز بدون توجه به تفاوت های آنها با یکدیگر و تنها با توجه به ارزش های انسانی با آنها برخورد می کنند. به طور مثال اگر کودک کم شنوا در محیطی که با شیوه مونته سوری اداره می شود قرار بگیرد بسیار کمتر از دیگر موسسات از سوی همکلاسی های خود مورد اذیت و آزار قرار خواهد گرفت.

در محیط هایی که به این روش اداره می شوند کودکان را آینده سازان جامعه می شناسند و با گذشت زمان این فکر را در مغز آنها جا میدهند که باید برای سازندگی کشور خود تلاش و پشتکار از خود نشان دهند.

در این روش کودک با آسودگی خاطر برای تحصیل در دبستان و دبیرستان آماده و مهیا می شود و پیشرفت های روز افزون در انتظار آنها خواهد بود.

تمرکز روش مونته سوری درآموزش کودکان در مهد کودک بر روی رشد هیجانی، فیزیکی و تحصیلی کودک است. به طور کلی تمامی مربیان تلاش دارند به کودکان خردسال بیاموزند که در روند زندگی اجتماعی خود در درجه اول حس احترام به خود، دیگران و همچنین محیط را در چرخه زندگی اجتماعی رعایت کنند و بدانند که فردی منحصر به فرد هستند و نقش بسیار مهمی در این دنیای بزرگ برعهده دارند.

در روش مونته سوری ارزش هایی مثل حقیقت، عمل صحیح، عشق، صلح، دوستی و عدم تجاوز به حقوق هم نوعان را به کودکان آموزش می دهند.

اگر در ناحیه یک زندگی میکنید و به دنبال مرکزی هستید که آموزش ها به روش مونته سوری ارائه شوند، مهد کودک بین المللی دو زبانه و کارگاه مونته سوری فروغ ایران فرمانیه میتواند گزینه مناسبی برای فرزند شما باشد. با بازدید حضوری و آشنایی نزدیک با مربیان و شیوه های آموزشی آنها بهترین تصمیم را برای آینده کودک دلبند خود بگیرید.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه