مهد کودک افق جنت آباد در سال ۱۳۹۵ و با اجازه از سوی سازمان بهزیستی در جنت آباد تهران تاسیس شد. جنت آباد در منطقه پنج تهران واقع شده است. این موسسه سه ستاره است و کودکان در رده سنی شیرخوار تا پیش دبستانی را پذیرش می کنند.

ساعت کار این موسسه از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۶ بعدازظهر است. در نظر داشته باشید که در این مجموعه پذیرش ساعتی انجام نمی شود ولی، امکان پذیرش کودکان شیرخوار شما را دارند.

مدیریت این مهد کودک بر عهده خانم قاسم پور کورجانی است.

برای مهد کودک افق جنت آباد محتوایی در صفحات مجازی و اینترنت منتشر نشده است. اگر شما ساکن منطقه ۵ و محدوده جنت آباد هستید و به دنبال یافتن بهترین مهد کودک برای کودک دلبند خود هستید. حتما سری به این مهد کودک نیز بزنید. درباره میزان امکانات و تجهیزاتی که در اختیار کودکان قرار می دهند تحقیق کنید.

نظافت و نظم محیط را هم به دقت بررسی کنید. چرا که سلامت کودک شما بسته به میزان رعایت نظافت محیط، مواد غذایی که به کودکان میدهند و میزان بهداشت اسباب بازی ها و تجهیزات موسسه دارد.

سلامت روح کودک نیز در موسسات آموزشی در گرو نوع رفتار مربیان و پرسنل موسسه با کودکان و برنامه آموزشی که دنبال می کنند، است. توجه شما به تمام جوانب در هنگام تحقیق و جستجو برای یافتن بهترین و مناسب ترین مکان آموزشی ضامن سلامت جسم و روح کودک تان خواهد بود.

کودکان در مهد کودک برای ورود به جامعه و محیط آموزشی دبستان آماده می شوند تا بتوانند به بهترین شکل درس های ابتدایی را فرا بگیرند و مدارج تحصیلی را به بهترین نحو و با موفقیت پشت سر بگذارند.

با توجه به وابستگی که در سه سال اول زندگی بین والدین و کودکان ایجاد می شود. جدا شدن از یکدیگر برای آنها سخت خواهد شد. با توجه به میزان زیاد رسیدگی والدین به کودکان خود، آنها برای انجام کارهای روزمره نیز به والدین خود وابسته می شوند.  این دسته از کودکان برای انجام کارهای ساده نیز به پدر و یا مادر خود محتاج هستند.

با سپردن کودک به مرکز آموزشی مناسب این وابستگی به کمترین حالت خواهد رسید. با بالا رفتن اعتماد به نفس کودک در محیط آموزشی او قادر خواهد بود بسیاری از کارهای شخصی خود را به تنهایی انجام دهد.

شستن دستها، دستشویی رفتن، لباس پوشیدن، بستن بند کفش ها، غذا خوردن و .. از جمله کارهایی است که در همان روزهای اول ورود به مجموعه آموزشی به کودکان آموزش میدهند. شما در همان ابتدای ورود کودک خود به مرکز آموزشی تغییرات مثبتی را در رفتار و کارهای فرزندتان شاهد خواهید بود.

با کشف استعدادها و توانمندیهای کودکان در مهد کودک های باکیفیت مسیر آموزشی و تحصیلی کودک شما مشخص و هموار خواهد شد. بنابراین در انتخاب خود دقت کافی داشته باشید و زمان کافی برای جستجو بگذارید.

.
مهدکودک خیلی مناسب و خوبی هست. پیشنهاد میکنم ثبت نام کنید.
آرام
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه