برای مهد کودک و پیش دبستانی و شیرخوارگاه دالوان شهرک غرب محتوایی وجود ندارد. عدم وجود محتوا نمی تواند دلیل محکم و قانع کننده ای برای عدم کیفیت این موسسه باشد. اگر محل زندگی شما نزدیک این مهد کودک است و به دنبال بهترین مهد کودک برای دلبند خردسال خود هستید. حتما با تماس کوتاهی با مجموعه زمانی را برای ملاقات حضوری و بازدید از مهد کودک با مدیریت تنظیم کنید.

بازدید حضوری نکات بسیار مهمی از کیفیت و نحوه برخورد با کودکان را برایتان مشخص خواهد کرد. حتما کودک خود را نیز در این بازدید حضوری همراه خود ببرید. اجازه دهید در محیط آزادانه جست و جو کند. بسیار مهم است که کودک این محیط را بپزید و ارتباط خوبی با افراد آن مجموعه برقرار کند. زیرا اوست که باید بیشترین ساعات روز را در این محیط سپری کند.

با همسایگان و آشنایان خود درباره مهد کودک گفتگو کنید. سطح رضایت آنها می تواند نشانگر با کیفیت بودن خدمات آن مجموعه باشد. از تجربیات آنها برای یافتن بهترین مکان آموزشی استفاده کنید. آنها قبل از شما این مسیر پر چالش را پشت سر گذاشته اند.

با مربیان و کادر آموزشی درباره برنامه آموزشی که دنبال می کنند، گفتگو کنید. برنامه آموزشی مهد کودک باید غنی از آموزش و مطابق با آموزش های استاندارد جهانی باشد و کودک را برای ورود به اجتماع بزرگتر و فراگیری آموزش های بزرگتر آماده کند. تحت چنین شرایط است که کودک تحصیلات خود را با موفقیت سپری کرده و برای کار در اجتماع و کسب مدارج بالای تحصیلی و شغلی آماده خواهد شد.

نقش مهد کودک در پیشرفت ایده آل کودک در جامعه بسیار پر رنگ خواهد بود. در انتخاب مهد کودک دقت کافی داشته باشید تا آینده موفق و درخشانی برای او فراهم کنید.

به تمام نقاط مهد کودک سر بزنید. حتی سرویس بهداشتی را نیز چک کنید. محیط باید تمیز، بهداشتی و مطابق با استانداردهای جهانی باشد تا کودک بدون مشکل در این محیط برای فرداهای بهتر آماده گردد.

ایمنی محیط ضامن سلامت کودک خواهد بود. دقت کنید مهد کودک به دوربین مدار بسته مجهز باشد. تمام وسایلی که کودک با آنها سروکار دارد باید از نظر ایمنی و بهداشت در حد استاندارد باشند. عدم شکستگی اسباب بازی ها، میز و صندلی ها و .... را به خوبی چک کنید.

دقت کنید کلاس ها نورگیر باشند. تهویه هوا به خوبی انجام شود. برنامه ضدعفونی وسایل به شکل منظم انجام شود. محوطه بازی باید برای بازی کودکان ایمن و مجهز باشد. حصار کشی اطراف محوطه باید کامل باشد تا کودکان از محیط خارج نشوند. ورود و خروج افراد به مهد کودک باید تحت کنترل باشد.

دقت کنید مربیان تحصیل کرده و دوره دیده در مجموعه حضور داشته باشند. از نقش تاثیر گذار مربیان بر روی کودک خود غافل نشوید. نحوه تعامل مربی با کودکان بسیار حائز اهمیت است. دقت کنید رفتارش حقیقی باشد و نقش بازی نکند.

درباره برنامه غذایی مهد کودک سوال بپرسید. سلامت کودک شما به این موضوع بستگی دارد. کودک ساعات زیادی در مهد کودک حضور خواهد داشت. لازم است صبحانه، ناهار و میان وعده بخورد. آیا خود مهد کودک برنامه غذایی دارد یا کودک باید از خانه غذا بیاورد؟ اگر این چنین است آیا محل مناسبی برای نگهداری مواد خوراکی وجود دارد؟

 کارکنان و مدیریت مجموعه موظف هستند نگرانی های شما را برطرف کرده و اطمینان شما را از بایت سلامت جسم و روح دلبندتان جلب کنند. بنابراین درباره نگرانی ها و سوالاتی که دارید با آنها گفتگو کنید و سپس برای ثبت نام اقدام کنید تا آینده درخشانی برای دلبند خود فراهم کنید.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه