مرکز پیش دبستانی و مهدکودک دردانه با داشتن کادری مجرب از دانش آموختگان متخصص در منطقه ۱۴ تهران دایر است. مدیریت و پرسنل مجموعه آماده پذیرش گروه های سنی شیرخوار تا پیش دبستانی هستند.

خانواده ها می توانند کودکان دلبند خود را در ساعت کاری ۸ صبح الی ۱۷ غروب برای یادگیری و داشتن اوقات خوش در این مرکز آموزشی، فرهنگی و هنری قرار دهند.

انتخاب مهد کودک ایده آل تنها محدود به داشتن کادر آموزشی متخصص نیست بلکه باید استانداردهای مختلفی را نیز در نظر گرفت. هرگونه بی توجهی می تواند تبعات گسترده‌ای را بر آینده کودکان تحمیل کند اما عملکرد آموزشی این مجوعه موفق با وجود امکانات و تجهیزات ایمن و مدرن، ممکن شده است علاوه بر آن که می توان شاهد برنامه های آموزشی، فرهنگی، هنری و بهداشت در سطح بالایی نیز بود.

حضور مدیریت و پرسنل می تواند اطمینان از تربیت درست کودکان و استعدادیابی اصولی باشد. کارکنان این مجموعه، افرادی متعهد هستند که برنامه متنوع و تاثیرگذاری را برای ایجاد شخصیتی مستقل و پذیرای نقش اجتماعی کودکان فراهم کرده اند.

خانواده ها، همواره در تلاشند فرزندشان در مسیر شکوفایی استعدادها و تقویت خلاقیت و نوآوری موفق باشد و چالشی را تجربه نکند. مسئولین و مربیان این مهد کودک نیز تعهد بالایی نسبت به برنامه های مختلف آموزشی دارند.

از دیگر نقاط قوت باید ارائه برنامه غذایی متنوع و حاوی مواد مغذی و سالم را اشاره کرد علاوه بر آن که پروتکل‌های بهداشتی در طبخ و سرو غذا نیز رعایت می شود.

کلاس های آموزشی مختلفی برگزار می‌شود که می توان شاهد رویداد های متنوعی نیز بود علاوه بر آن که مهارت های فردی و اجتماعی نیز تقویت می شوند. حفظ انگیزه و پشتیبانی از استعدادهای مختلف کودکان نیز به عنوان یک اصل مهم برای کارکنان این مرکز در نظر گرفته می شود.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه