مهد کودک و پیش دبستانی دو زبانه مروارید تحت مدیریت خانم امینی اداره می شود. این موسسه از سازمان بهزیستی مجوز و پروانه کار در منطقه یک را داراست. سابقه فعالیت این مرکز آموزشی بیش از ۳۰ سال می باشد.

پرسنل ماهر و کاردان این مهد کودک از ساعت ۷:۳۰ تا ۵:۳۰ بعدازظهر پذیرای کودکان ۶ ماهه تا ۶ ساله شما هستند.

خدمات و امکانات آموزشی که در این مجموعه ارائه می شوند عبارتند از: 

  • استعدادیابی و پرورش خلاقیت
  • شطرنج
  • موسیقی و نقاشی
  • زبان انگلیسی و آلمانی
  • قصه خوانی و تئاتر عروسکی
  • سرویس ایاب و ذهاب
  • تدریس زبان انگلیسی توسط آکادمی زبان همراه با متخصص زبان از کانادا
  • امکان استفاده از اتاق بازی برای استفاده کودکان به شکل ساعتی
  • I-math
  • وجود طبقه ای مجزا برای برگزاری جشن تولدهای کودکان و ارائه خدمات تخصصی برای آنها می باشد.

هر کودکی دارای خصوصیات اخلاقی مختص به خود می باشد و بنا به همان خصوصیات نیازهای آموزشی خاصی را پذیرا خواهد بود. 

برخی کودکان بسیار فعال، پر جنب و جوش، قوی در ارتباط گیری اجتماعی و پرحرف هستند. در مقابل برخی نیز بسیار ساکت، کم حرف، گوشه گیر و منزوی هستند. 

به طور قطع کودک پر جنب و جوش فعالیت ها و کلاس هایی که نیاز به تمرکز، آرامش و حوصله دارد را نمی تواند تحمل کند. او پس از گذشت زمان کوتاهی از محیط ساکت کلاس که بدون فعالیت و تکاپو است خسته و مضطرب خواهد شد.

کودک کم حرف و منزوی نیز در کلاس هایی که نیاز زیادی به تکاپو، جنب و جوش و تعامل زیاد با دیگران دارد را نمی پسندد.

وقتی گفته می شود نیاز آموزشی فرزند خود را بشناسید و نسبت به آن به دنبال انتخاب کلاس های فوق برنامه برای او باشید منظور توجه به چنین نکاتی است.

برای کودکی که فعال و پر هیاهو است کلاس های ورزشی، موسیقی و ... برای بکار گیری انرژی ذخیره شده درون او بسیار کاربردی تر است.

در مقابل برای کودکان ساکت و منزوی شرکت در کلاس های نقاشی، شطرنج، مجسمه سازی و ... که نیازی به حرکت زیاد و جنب و جوش ندارند بسیار مفید تر خواهد بود.

با اجازه تاسیس از سوی سازمان بهزیستی مهد کودک مروارید نیاوران در این منطقه شروع به کار کرده است.

کودکان از رده سنی شیرخوار(۶ ماهه) تا ۶ سال در این مجموعه پذیرش می شوند. ساعت فعالیت این مهد کودک بدین گونه است که از ساعت ۷:۳۰ صبح شروع و ساعت ۱۷:۳۰ غروب به پایان می رسد. اگر به دنبال پذیرش ساعتی فرزند خود هستید این مهد کودک پذیرش ساعتی نیز دارد. 

اگر ساکن منطقه یک تهران هستید و این مرکز در نزدیکی محل زندگیتان است، می تواند گزینه خوبی برای فراگرفتن آموزش های اولیه دلبند شما باشد.

برای مهد کودک مروارید نیاوران محتوایی وجود ندارد. ولی شما والدین عزیز آگاه هستید که برای یافتن بهترین مهد کودک از بین تعداد بیشمار مهد کودک های فعال در سطح شهر باید وقت گذاشته و تحقیق کنید. در چنین صورت است که وقت کودک دلبندتان و هزینه ای که برای آموزش ها می پردازید به هدر نخواهد رفت. اولین ورود کودک در مکان آموزشی باید بهترین باشد تا کودک در بهترین مکان آموزشی و زیر نظر بهترین مربیان آموزش های اولیه زندگی را بگذراند.

اولین ورود تاثیر بسیار زیادی بر روحیه، شخصیت و آینده کودک خواهد گذاشت. کودک با ورود به مهد کودک مستقل بودن و علاقه به فراگیری آموزش و تحصیل را یاد خواهد گرفت. محیط نامناسب و بی کیفیت آموزشی می تواند اعتماد به نفس کودک را تخریب و علاقه او به فراگیری آموزش و تحصیلات را به پایین ترین سطح برساند و یا حتی متنفر کند.

بنابراین برای ساخت آینده و فردای بهتر فرزند خود بسیار دقت کنید تا بهترین گزینه را برای او انتخاب کنید.

امنیت، بهداشت، نظم، برنامه آموزشی غنی، توجه به تغذیه مناسب، حضور مربیان تحصیل کرده و علاقه مند و برخورداری محیط آموزشی از امکانات و تجهیزات کامل آموزشی از نکات مهم برای همه والدین است.

با دوستان و همسایگان درباره مهد کودک های اطراف صحبت کنید نظرات آنها می تواند بسیار مفید باشد.

اطلاعات خود را درباره شیوه های آموزشی بالا ببرید. 

اولویت های خود را برای سپردن دلبندتان به مهد کودک مشخص کنید.

نیازهای آموزشی فرزند خود را بهتر بشناسید.

قبل از هر اقدامی کودک را برای رفتن به مهد کودک آماده کنید. 

از بازدید حضوری از مهد کودک غافل نشوید.

حتما کودک را برای بازدید حضوری ببرید. بسیار مهم است که با محیط و افراد حاضر در آن ارتباط خوبی برقرار کند.

مطمئنا اگر همه جوانب را به دقت بررسی کنید بهترین گزینه را برای بهتر شدن آینده فرزند خود خواهید یافت.


قبل از هر تصمیمی برای انتخاب کلاس های آموزشی، درباره خصوصیات اخلاقی فرزند خود با مدیریت و مربیان مهد کودک صحبت کنید. مربیان با توجه به نیازهای شخصیتی فرزند شما کلاس های فوق برنامه را پیشنهاد خواهند داد.

مربیان هر مجموعه آموزشی می بایست تحصیلات مربوط به تربیت کودکان را به صورت آکادمیک پشت سر گذاشته باشند و دوره های لازم را برای مربی گری کودکان را نیز پشت سر گذاشته باشند. مهم تر از همه باید علاقه مند به کار با کودکان باشند تا بتوانند نتیجه آموزشی مطلوبی در مهد کودک داشته باشند.

مهدکودک مروارید با مدیریت خانم امینی و با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی با بیش از ۳۰ سال سابقه در منطقه ی یک تهران تاسیس شده است.

این مهدکودک از ساعت ۷:۳۰ تا ۵:۳۰ عصر پذیرای کودکان ۶ ماهه تا ۶ ساله شما میباشد.

  • استعدادیابی وپرورش خلاقیت
  • زبان انگلیسی وآلمانی
  • ورزش وژیمناستیک
  • شطرنج
  • موسیقی ونقاشی
  • قصه خوانی وتئاترعروسکی
  • مجهز به play house برای بازی کودکان به صورت ساعتی دارای

  • یک طبقه مجزا جهت برگزاری جشن تولد کودکان دلبند شما همراه با ارایه خدمات تخصصی برای کودکان عزیز

  • دارای سرویس رفت و برگشت

  • زبان انگلیسی توسط آکادمی زبان همراه با متخصص از کانادا

  • i-math

برای دیدن لیست کامل مهدکودک های قیطریه، پیشنهاد می کنم به صفحه بهترین مهدکودک قیطریه و بهترین مهدکودک قلهک مراجعه نمائید.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه