چالش برانگیزترین انتخاب برای کودکان خردسال، انتخاب بهترین مهد کودک برای فرا گرفتن آموزش های اولیه توسط متخصصین فعال در مهد کودک ها برای تمامی والدین است.

مطمئنا مهد کودک هایی که برگزاری کلاس های ویژه و فوق برنامه را در دستور کاری خود دارند بهتر و بیشتر می توانند به رشد همه جانبه کودکان در محیطی سرشار از آموزش کمک کنند و استعدادهای آنها را در مسیر درست پرورش دهند.

کلاس های متنوع آموزشی هر یک به شکلی مجزا می توانند تاثیر مثبتی در جهت پرورش توانمندیهای کودکان ایفا کنند.

 به طور مثال: کلاس های معماری: کودک در کلاس معماری کار کردن با وسایلی که حجم های متفاوتی دارند را برای ساخت سازه های گوناگون یاد میگیرد. این کلاس به تقویت هوش فضایی و همچنین مکانی کودک کمک خواهد کرد. در کنار تقویت هوش فضایی خلاقیت کودک نیز با استفاده از وسایل متنوع در امر ساخت سازه های گوناگون تقویت خواهد شد. کلاس های معماری برای کودکانی که بالای ۳ سال هستند مناسب می باشد. 

هوش فضایی و مکانی یکی از مهارت های هشت گانه است که اگر به درستی و از طریق شیوه های استاندارد آموزشی تقویت شود در بالا بردن ضریب هوشی کودکان بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

کلاس هوش هیجانی نیز یکی دیگر از مهارت های هشت گانه است که بیشتر مناسب کودکان ۴ ساله است. در این کلاس کودکان می آموزند که بر کنترل خشم خود تسلط پیدا کنند. استرس و اضطراب خود را مدیریت کنند. دوست یابی را به خوبی فرا میگیرند و در برقراری ارتباط با دیگران مهارت کسب میکنند. مهمترین دست آورد کلاس های هوش هیجانی بالا رفتن عزت نفس در کودکان است.

با توجه به تاثیر هر کلاس و شیوه آموزشی که در آن دنبال می شود سعی می شود تمام مهارت های هشتگانه کودک تقویت و در پی آن استعداد ذاتی او نیز کشف گردد. با کشف استعداد ذاتی کودک می توان برنامه درست آموزشی برای تقویت و پرورش آن را فراهم کرد تا از همان ابتدای کودکی مسیر زندگی او هموار و آرامش خیال برای او و خانواده را فراهم کرد. 

با انتخاب درست و سنجیده بهترین مهد کودک از بین تعداد بی شمار موسسات آموزشی در سطح شهر آینده کودک خود را درخشان و سرشار از موفقیت کنید.

متاسفانه ما از خانه فرهنگ و کودک نکو اطلاعاتی بیشتر از این نداریم، پیشنهاد می کنم به صفحه بهترین مهدکودک قیطریه و بهترین مهدکودک قلهک مراجعه نمائید.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه