کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - هدیه‌ای برای اژدها

کتاب «هدیه‌ای برای اژدها» سومین کتاب از مجموعه «ماجراهای من و اژدهایم» است. کریسمس در راه است. اِدی در این فکر است که کریسمس یعنی بخشش و کمک به دیگران و خوش‌حال کردن اطرافیان اما اژدهایش این‌ها را نمی‌داند.

او می‌خواهد برای اژدهایش هدیه‌ای بگیرد اما پول کافی ندارد. ادی و اژدهایش تصمیم می‌گیرند کار کنند. مثلا ادی سگ‌های همسایه‌ها را به گردش می‌برد و اژدها در یک رستوران همبرگرها را کباب می‌کند یا با همدیگر درخت‌های کریسمس را جابه‌جا می‌کنند. روزی که هر دو آن‌ها می‌روند تا از هفت بچه‌ یکی از همسایه‌ها نگه‌داری کنند متوجه می‌شوند خانه‌‌ آن‌ها بسیار سرد است و گاز ندارد. با نزدیک شدن کریسمس و زیاد شدن پول‌های دو دوست، ادی با خود فکر می‌کند او همه چیز دارد و خانه‌اش هم گرم است. پس تصمیم می‌گیرد یرای وصل‌شدن گاز همسایه پول‌هایش را به آن‌ها ببخشد تا خانه‌شان گرم شود.

صبح روز کریسمس پدر و مادر ادی و اژدهایش هدیه‌های مورد علاقه‌شان  خریده‌اند، اژدها هم همه را غافلگیر می‌کند. او هدیه‌هایی برای هفت بچه‌ همسایه، که حالا خانه‌شان گرم است، خریده ‌است. این جاست که ادی متوجه می‌شود اژدهایش دیگر می‌داند که حال و هوای کریسمس چگونه است و کریسمس به چه معناست.

مجموعه کتاب‌های تصویری «ماجراهای من و اژدهایم» داستان‌هایی سرگرم‌کننده‌اند و زبانی طنز دارند. این مجموعه برای کودکانی که خانواده‌شان دوست‌دار حیوانات هستند و یا از حیوانات خانگی نگه داری می‌کنند مناسب است. کودکانی که به تازگی خواندن را آموخته‌اند و به خواندن علاقه دارند نیز می‌توانند این کتاب را بخوانند. این داستان‌ها آنان را که اژدها و داستان‌های مربوط به آن را دوست دارند، سر ذوق می‌آورد. هم‌چنین به کودک دوستی، بخشش و کمک‌کردن را می‌آموزد. عنوان‌های این مجموعه «خانه‌ای برای اژدها»، «لباسی برای اژدها» و «هدیه‌ای برای اژدها» است.

منبع کتاب هدیه‌ای برای اژدها وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
Me and my dragon : Christmas spirit, c2015
تصویرگران
سال انتشار
۱۳۹۷
نویسنده متن
.
من از کجا میتونم این کتاب رو بخرم. آیا میشه شما برای خریدشون راهنماییم کنید؟ ممنون از سایت خوبتون
ماری زاده
.
چقدر خوب داستان حیوانات خانگی رو راه تعریف کرده
مامی زاده
.
چقدر عجیب شاید یه سگ یا گربه رو تو خونه نگه میداشت بچه بیشتر درگیر کتاب میشد
خانمقبل
.
دایناسور خیلی عجیبه ولی به نظر من بچه ها رو درگیر میکنه. برعکس نظر شما
زانا کامکار
.
کتاب ماجراهای من و اژدهام رو ندارید. داستان خانه ای برای اژدها چه شکلی هست. اونم میشه بذارید
مصلح مسلمان
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.