خانه‌ای-برای-اژدها
کتاب داستان کودک ۷ تا ۹ سال - خانه‌ای برای اژدها

کتاب «خانه‌ای برای اژدها» نخستین کتاب از مجموعه «ماجراهای من و اژدهایم» است. داستان کتاب درباره‌ی پسری به نام اِدی است که می‌خواهد یک حیوان خانگی داشته باشد.

او دوست دارد از یک اژدها نگه‌داری کند، با این‌که کار رایجی نیست! اما ادی توضیح می‌دهد که چگونه یک اژدها می‌تواند بهترین انتخاب به‌عنوان حیوان خانگی باشد. او می‌داند چگونه اژدهای مناسب را انتخاب کند، تربیتش کند، بزرگش کند و از سلامتی‌اش مطمئن شود. می‌داند چگونه به اژدهایش پروازکردن را بیاموزد و چه غذایی به آن بدهد. ادی متوجه است که نگه‌داری از حیوان خانگی کار آسانی نیست و باید مسؤولیت‌پذیرباشد.

مجموعه کتاب‌های تصویری «ماجراهای من و اژدهایم» داستان‌هایی سرگرم‌کننده‌اند و زبانی طنز دارند. این مجموعه برای کودکانی که خانواده‌شان دوست‌دار حیوانات هستند و یا از حیوانات خانگی نگه داری می‌کنند مناسب است. کودکانی که به تازگی خواندن را آموخته‌اند و به خواندن علاقه دارند نیز می‌توانند این کتاب را بخوانند. این داستان‌ها آنان را که اژدها و داستان‌های مربوط به آن را دوست دارند، سر ذوق می‌آورد. هم‌چنین به کودک دوستی، بخشش و کمک‌کردن را می‌آموزد. عنوان‌های این مجموعه «خانه‌ای برای اژدها»، «لباسی برای اژدها» و «هدیه‌ای برای اژدها» است.

منبع کتاب خانه‌ای برای اژدها وب سایت کتابک است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به این وب سایت بی نظیر رجوع کنید.

نام انگلیسی کتاب
Me and my dragon
تصویرگران
سال انتشار
۱۳۹۷
نویسنده متن
نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.