لیست مهدکودک های مونته سوری در غرب تهران

در این صفحه می توانید لیست تمام مهدکودک های مونته سوری در غرب تهران را مشاهده کرده، اطلاعات کامل آن ها را مطالعه کنید و اگر دنبال انتخاب مهدکودکی مونته سوری در محله ای از تهران هستید بر روی لینک محله ها کلیک کنید.

توضیحات بیشترتوضیحات کمتر

تب‌های اولیه

مدیر مهدکودک هستید؟
در لیست مهدکودک ها بصورت ویژه دیده شوید، در قسمت زیر لیستی از مزایای ویژه شدن آورده شده است، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
  • مشاوره کسب و کار

  • قرارگیری در اول لیست

  • برند سازی ویژه

  • بازدید بیشتر

  • مراجعه بیشتر

  • ثبت نام بیشتر

  • جایگاه اول گوگل

مهد کودک و پیش دبستانی امین در بلوار فردوس، سازمان برنامه

بلوار فردوس غرب، شقایق جنوبی، انتهای کوچه شایانفر یا سازمان برنامه جنوبی، کوچه ۲۲ شرقی، پلاک ۷

ماریا مونته سوری یک پزشک و مربی ایتالیایی بود که فلسفه و روش آموزشی او در آموزش مدرن بسیار تأثیرگذار بوده است. رویکرد او به آموزش مبتنی بر این باور بود که کودکان به طور طبیعی کنجکاو هستند و به طور ذاتی به سمت یادگیری سوق داده می شوند. رویکرد مونته سوری با تمرکز بر نیازهای فردی هر کودک و احترام عمیق به توانایی های ذاتی آنها مشخص می شود.

روش مونته سوری مبتنی بر مفهوم یادگیری خودراهبر است. مونته سوری معتقد بود که کودکان زمانی بهتر یاد می گیرند که به آنها آزادی اکتشاف و کشف به تنهایی داده شود، بدون اینکه بیش از حد توسط بزرگسالان هدایت یا کنترل شوند. او معتقد بود که باید به کودکان اجازه داد تا علایق خود را دنبال کنند و با سرعت خودشان یاد بگیرند، نه اینکه مجبور شوند با یک برنامه درسی مشخص مطابقت داشته باشند.

یکی از اصول اصلی رویکرد مونته سوری ایجاد یک محیط آماده است. این محیط به گونه ای طراحی شده است که فضایی امن، پرورش دهنده و محرک باشد که کاوش، کنجکاوی و یادگیری را تشویق می کند. کلاس درس مونته سوری مملو از مواد و فعالیت های مختلفی است که برای حمایت از کنجکاوی طبیعی و تمایل کودک به یادگیری طراحی شده اند.

یکی دیگر از جنبه های کلیدی رویکرد مونته سوری اهمیت یادگیری عملی است. مونته سوری معتقد بود که کودکان از طریق تجربه مستقیم به بهترین وجه یاد می گیرند و باید به آنها فرصت دستکاری و تعامل با مواد برای درک کامل آنها داده شود.

به طور کلی، رویکرد مونته سوری به آموزش بر اهمیت احترام به نیازها و توانایی های فردی هر کودک تأکید دارد. مونته سوری با ایجاد یک محیط حمایتی و پرورشی و دادن آزادی به کودکان برای کشف و یادگیری با سرعت خود، معتقد بود که کودکان می توانند به پتانسیل کامل خود برسند و به یادگیرندگان مادام العمر تبدیل شوند.

نام مهدکودکآدرستلفن ها
مهد کودک و پیش دبستانی امین بلوار فردوس غرب، شقایق جنوبی، انتهای کوچه شایانفر یا سازمان برنامه جنوبی، کوچه ۲۲ شرقی، پلاک ۷۰۲۱۴۴۱۷۵۹۷۳ ۰۲۱۴۴۱۲۸۵۰۰
دسته بندی های ویژه