مهد کودک دو زبانه خلاق واقع در شهرک غرب دارای محیطی بسیار امن و شاد برای فراگیری آموزش های اولیه برای کودکان عزیز شما در منطقه دو تهران بزرگ می باشد.

مربیان با تجربه، آموزش دیده، پویا و توانمند فعال در شهر کودک خلاق آماده ارائه خدمات مختلف آموزشی به کودکان و والدین آنها در این منطقه هستند. از جمله کلاس های آموزشی شهر کودک خلاق می توان به کلاس های زیر اشاره کرد:

  • کلاس های مادر و کودک
  • کارگاه فرزند پروری
  • خدمات مشاوره و راهنمایی
  • کارگاه ویژه دوقلو ها( من منم تو تویی)
  • خانه امن در شهر کودک خلاق
  • برگزاری جشن تولدها

 کودکان در رده سنی ۲.۵ تا ۵ سال در این مجموعه پذیرش می شوند.

فعالیت این مجموعه در روزهای زوج از ساعت ۱۰ صبح تا یک بعدازظهر می باشد.

اگر ساکن منطقه دو هستید و به دنبال بهترین مهد کودک برای کودک دلبند خود هستید، حتما به شهر کودک خلاق نیز سری بزنید. از نزدیک تمام امکانات آموزشی آنها را مشاهده کنید. با مربیان مجموعه درباره برنامه آموزشی که دنبال میکنند گفتگو کنید.

یقینا با بررسی دقیق از هر مکان آموزشی و گفتگو با مربیان و مدیریت آنها درخواهید یافت که آیا آن مهد کودک مناسب کودک خردسال شماست یا خیر؟

با توجه به پذیرش رده سنی ۲.۵ سال به بالا در این مجموعه، پذیرش کودک شیرخوار ندارند. بنابراین اگر به دنبال سپردن فرزند نوزاد خود به مهد کودک هستید، می بایست مهد کودک های دیگر را بررسی کنید.

برای شهر کودک خلاق شهرک غرب محتوایی وجود ندارد. در این مطلب ما با شما همراه هستیم تا شما را با شیوه های درست یافتن بهترین مهد کودک برای فراگیری آموزش های اولیه دلبندتان آشنا کنیم.

درباره مهد کودک های اطراف با همسایگان و دوستان خود گفتگو کنید. احتمالا برخی از آنها قبل از شما مسیر جستجو و انتخاب مهد کودک را پشت سر گذاشته اند. اگر چنین بود نظرات و پیشنهادات آنها را با دقت گوش کنید. نظرات آنها می تواند چراغ راه شما باشد.

اگر مرکزی با هر نوع خدماتی که ارائه می دهد در کار خود درست عمل کند و خدمات خوب و باکیفیتی ارائه دهد نام آن مرکز توسط افراد به کرات برده خواهد شد و به یکدیگر پیشنهاد استفاده از خدمات آن مجموعه را می دهند. مهد کودک با کیفیت نیز از این قاعده مستثنا نیست. والدین درباره نوع خدمات و ویژگی های مهد کودک با کیفیت با یکدیگر گفتگو میکنند و دلایل خود را برای با کیفیت شمردن آن مرکز بیان می کنند.

به طور قطع اولویت های افراد با یکدیگر متفاوت است.

 برخی برنامه غذایی برایشان اهمیت زیادی دارد.

برخی وجود کلاس های فوق برنامه را ارجح به دیگر امور میدانند.

برخی رعایت بهداشت، نظم و وجود پزشک روانشناس و متخصص کودک برایشان اهمیت اول مرکز آموزشی است.

برخی تعداد کم بچه ها در کلاس های آموزشی و یا ساعات برگزاری کلاس ها برایشان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در نظر داشته باشید که اولویت های هر یک از افراد بسیار محترم است. ولی اگر همه موارد ذکر شده اگر در کنار یکدیگر در مهد کودکی وجود داشته باشد چه محیط مناسبی برای سپردن کودکان خواهد شد.

اگر در مسیر تحقیق و جستجو برای یافتن بهترین مهد کودک برای دلبند خود زمان کافی بگذارید یقینا می توانید محیطی غنی از آموزش را برای فراگیری آموزش های اولیه برای او بیابید.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه