معمولا برای مهد کودک ها مطالبی در اینترنت یافت می شود و درباره امکانات و تجهیزاتی که در اختیار دارند اطلاعات جامعی در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهند. گاها نیز پیش می آید برای برخی موسسات محتوایی یافت نمی شود. در نظر داشته باشید که این دلیلی بر بی کیفیت بودن خدمات آموزشی آن مجموعه ها نخواهد بود.

برای مهد کودک مهر ایلیا شهرک غرب نیز محتوایی در دسترس نیست. اگر ساکن منطقه شهرک غرب و اطراف آن هستید، بهتر است تمام مهد کودک های اطراف و محدوده خود را به دقت بررسی کنید. با مقایسه مهد کودک ها با یکدیگر و حذف برخی از آنها که بی کیفیت هستند از لیستی که تهیه کرده اید. زمان آن خواهد رسید که با بازدید حضوری از مراکز آموزشی باقیمانده در لیست خود، بفهمید که کدامیک بهترین مهد کودک برای فراگیری آموزش های اولیه برای دلبند خردسال شما خواهد بود.

امنیت محیط نکته بسیار مهمی است که باید مد نظر شما باشد. به استحکام بنای مهد کودک دقت کنید. حصار کشی دور محوطه بدون خرابی و شکستگی باشد. ورود و خروج افراد به مهد کودک باید تحت کنترل باشد. تمام زوایای مهد کودک و کلاس های درس نیز باید مجهز به دوربین مدار بسته باشند تا کودکان لحظه به لحظه در معرض دید بوده و تحت کنترل باشند.

بهداشت و نظم محیط باید در سطح استاندارد باشد. تهویه هوا باید به خوبی انجام شود. برنامه ضدعفونی وسایل بازی و محیط باید دوره ایی انجام شود تا سلامت کودکان به خطر نیفتد. وجود وسایل گرمایشی و سرمایشی نیز از ضروریات هر موسسه ای خواهد بود.

برنامه آموزشی مهد کودک باید غنی و در سطح استاندارد جهانی باشد. برنامه استعدادیابی نیز باید توسط مربی در مهد کودک انجام شود تا کودکان بسته به علایق و استعداد های درونی آموزش های لازم را پشت سر بگذارند.

برنامه تفریحی و اردوهای آموزشی نیز در پیشبرد اهداف آموزشی مهد کودک بسیار تاثیر گذار خواهند بود.

بسیار مهم است که مربی تحصیلات مرتبط با تربیت کودکان داشته باشد و دوره های لازم را نیز با موفقیت پشت سر گذاشته باشد. یقینا مربیانی که تجربه بالای آموزشی دارند راندمان آموزشی بالاتری نسبت به همکاران دیگر خود خواهند داشت.

حضور همه روزه مدیریت مجموعه و نظارت بر کار پرسنل برای نظم دهی به تمام امور بسیار ضروری است.

داشتن برنامه منظم کاری برای نظم دادن به تمام امور نیز لازم است.

سرویس ایاب و ذهاب نیز باید برای افرادی که مجبور به طی مسافتی برای رسیدن به مهد کودک هستند نیز وجود داشته باشد.

برنامه غذایی مهد کودک باید متناسب با نیاز جسمانی کودکان تنظیم شده باشد و غنی از پروتئین و ویتامین باشد. نحوه تهیه و آماده سازی مواد غذایی نیز باید بهداشتی و اصولی باشد. دقت کنید در منوی غذای مهد کودک از فست فود و مواد نگهدارنده خبری نباشد. سلامت کودک شما در گرو بهداشت و سلامت مواد غذایی است که در مهد کودک می خورد.

توجه شما به تمام امور منجر به بهترین انتخاب برای ساختن آینده درخشان برای دلبندتان خواهد شد.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه