برای مهد کودک و پیش دبستانی سرزمین ایلیا در سعادت آباد محتوایی وجود ندارد. ما در این مطلب همراه شما هستیم تا شما را برای یافتن بهترین مهد کودک، برای فراگیری آموزش های اولیه دلبندتان یاری کنیم.

یافتن بهترین مهد کودک از بین تعداد بیشمار مهد کودک های فعال در سطح شهر برای والدین یک چالش بزرگ است. چرا که والدین به واسطه وابستگی و حساسیت هایی که روی تربیت فرزند خود دارند به راحتی نمیتوانند به افراد غریبه در مهد کودک ها اعتماد کرده و ثمره زندگی خود را به آنها بسپارند.

هر یک از والدین نیز اولویت های متفاوتی برای انتخاب مکان آموزشی دارند. برخی نظم، بهداشت و برنامه غذایی برایشان از اولویت بیشتری نسبت به سایر موارد برخوردار است. برخی نیز برنامه آموزشی را اولویت خود میدانند.

بنابراین در وهله اول اولویت های خود را مشخص کنید.

نیازهای آموزشی فرزند خود را بشناسید.

میزان بودجه ای که میخواهید برای فراگیری آموزش فرزند خود بگذارید را مشخص کنید.

با یک سرچ ساده در اینترنت بهترین مهد کودک های اطراف خود را بشناسید. 

اگر محتوایی برای مهد کودک در اینترنت یافت کردید حتما تمام مطالب آنها را مطالعه کنید. نداشتن محتوا برای مهد کودک دلیل خوبی برای بی کیفیت دانستن مرکز آموزشی نیست. 

تنها به مطالعه محتواهای موجود اکتفا نکنید. حتما از طریق تماس تلفنی با موسسه ها وقتی برای بازدید حضوری بگیرید.

بسیاری از مواردی که برایتان مهم و حیاتی است در بازدید حضوری نمایان خواهند شد.

توصیه می شود کودک خود را نیز برای بازدید همراه ببرید. دیدن محیط های آموزشی از نزدیک برای او نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. آشنایی و دیدن محیط مهد کودک از نزدیک، پس از توضیحاتی که از قبل به کودک داده اید لازم و ضروری است. توجه داشته باشید این اولین جدایی برای کودک خردسال شما خواهد بود. یقینا با توجه به وابستگی که بین او و شما ایجاد شده است جدایی برای هر دوی شما سخت خواهد بود.

تمام قسمت های مهد کودک را به دقت بررسی کنید.

محیط مهد کودک باید ایمن، تمیز، بهداشتی و عاری از میکروب ها باشد و سلامت کودک را به خطر نیندازد. کلاس ها باید نورگیر بوده و تهویه هوا نیز به خوبی انجام شود. نحوه چیدمان میز و صندلی ها و همچنین وسایل کمک آموزشی نباید مانع حرکت و تعامل کودکان با یکدیگر باشد.

به رفتار مربیان با کودکان دقت کنید. از نقش بسیار مهم و اساسی مربیان در روند آموزشی کودک خود غافل نباشید. آینده تحصیلی و آموزش دلبند شما در گرو تحصیلات، آگاهی، علاقه، آموزش ها و نحوه تعامل مربی با اوست. مربی میتواند کودک را شیفته آموزش و یا متنفر از آن کند.

داشتن برنامه آموزشی غنی کامل کننده آموزش های مربیان خوب و دوره دیده خواهد بود. وقت کودک نباید در مهد کودک به بطالت سپری گردد. بهترین مهد کودک ها با توجه به برنامه آموزشی که برای کودکان فراهم میکنند، در حین بازی ها نیز به کودکان آموزش می دهند. کودک در کنار بازی و شادی با دوستان خود بسیاری از رفتارهای اجتماعی را فرا خواهد گرفت تا برای ورود به جامعه آماده گردد. 

لازم است برای یافتن بهترین مهد کودک برای دلبند خود زمان کافی بگذارید و همه جوانب را به دقت بررسی کنید. در چنین حالت است که نتیجه مطلوب آموزشی از حضور کودک خود در مهد کودک را کسب خواهید کرد.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه