خانم فیروزه شریف جواهریان در سال ۱۳۸۸ مجوز رسمی از بهزیستی برای تاسیس مهد کودک سه زبانه کلبه شکلاتی در فرمانیه را کسب نمود. ایشان از همان سال تا به الان با کمک مربیان کارآزموده و مجرب در حال ارائه خدمات آموزشی به کودکان در این ناحیه می باشند.

پرسنل مهد کودک سه زبانه کلبه شکلاتی در فرمانیه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۳:۳۰ بعدازظهر در خدمت کودکان منطقه یک می باشند.

اطلاعات اندکی از مهد کودک سه زبانه کلبه شکلاتی در دسترس ما می باشد. اگر به دنبال بهترین مهد کودک برای فراگرفتن آموزش های اولیه فرزند خود هستید و تجربه ای در این زمینه ندارید. با ما همراه باشید تا با روش صحیح یافتن بهترین مکان آموزشی برای کودکان خردسال آشنا شوید.

قبل از هر اقدامی می بایست درباره تصمیمی که گرفته اید با کودک خود صحبت کنید تا برای ورود به اجتماعی بزرگتر از خانواده آماده گردد. پس از آن در اینترنت، بهترین مهد کودک های اطراف را سرچ کنید و مطالب آنها را  به دقت بخوانید.

معمولا در وب سایت ها امکانات و تجهیزات موسسه، ساعات کاری، نام مدیر، شماره تماس، رده سنی که کودکان را پذیرش می کنند و چکیده ای از فعالیت های آموزش و تفریحی که در مهد کودک انجام می گیرد را قرار می دهند. همه مطالب را به دقت بخوانید، نظرات والدین دیگر را نیز درباره مهد کودک ها مطالعه کنید. 

درباره تصمیم خود مبنی بر فرستادن کودک خود به مهد کودک با اقوام، دوستان و همسایگان خود نیز صحبت کنید. آنها قبل از شما این تجربه را پشت سر گذاشته اند و با چالش های انتخاب مهد کودک روبرو شده اند. استفاده از تجربیات آنها می تواند مسیر جستجو و انتخاب را برای شما کوتاه و هموار کند.

حتما زمانی را برای بازدید حضوری از مهد کودک بگذارید. در بازدید حضوری کودک را با خود همراه ببرید. مهم است که او با محیط و پرسنل مهد کودک آشنا شده و بتواند با آنها ارتباط خوبی بگیرد. حتما نظر او را در تصمیم نهایی خود دخیل کنید.

در زمان بازدید حضوری بسیاری نکات برای شما روشن خواهد شد. نحوه برخورد مربی با کودکان، نظم محیط، بهداشت، امنیت، تهویه هوا، وسایل گرمایشی و سرمایشی، امکانات و تجهیزات، برنامه آموزشی و ...

بسیار مهم است که مهد کودک دارای برنامه آموزشی غنی باشد تا با کمک مربیان دوره دیده تمام آموزش ها به کودکان در کلاس های آموزشی ارائه شوند.  می بایست مابین کلاس های آموزشی زمان هایی برای استراحت و بازی کودکان وجود داشته باشد. یقینا آموزش به تنهایی نمی تواند موثر واقع شود. وجود محیطی شاد و مفرح در پذیرش آموزش ها بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

توجه به تمام نکات در امر یافتن بهترین مهد کودک برای گرفتن نتیجه مطلوب آموزشی بسیار ضروری است. مطمئنا اگر کمی زمان بگذارید و عجله نکنید موفق خواهید شد بهترین انتخاب را برای ساختن فردای بهتر دلبند خود داشته باشید.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه