مهد کودک قرآنی نورا در فرمانیه در سال ۱۳۸۳ با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی تاسیس گردیده است.

ساعات کار این مهد کودک از ۷:۳۰ صبح الی ۵ غروب می باشد. کودکان در رده سنی ۳ سال به بالا در این موسسه تحت آموزش های اولیه قرار می گیرند تا برای ورود به جامعه آماده و مهیا شوند.

 امکان پذیرش ساعتی و کودکان شیرخوار در این مجموعه وجود ندارد.

برای مهد کودک قرآنی نورا در فرمانیه محتوایی وجود ندارد از همین رو ما برای شما درباره چگونگی یافتن بهترین مهد کودک برای دلبندتان توضیحاتی ارائه می کنیم.

فرستادن کودک به مهد کودک در ابتدای کودکی و با ورود به سن سه سالگی بهترین تصمیمی است که والدین می توانند بگیرند.کودکان از همان بدو تولد در حال یادگیری هستند. آنها با نگاه کردن به والدین، خواهر و برادر خود بسیاری چیزها را یاد میگیرند.

 شباهت کودکان  به بوم نقاشی زیباترین مثالی است که میتوان برای آنها زد. بوم نقاشی با قرار گرفتن زیر دستان هنرمند نقاش، به زیبایی هرچه تمام تر طراحی و نقاشی می شود و برای سالیان متمادی ماندگار خواهد شد.

کودکان نیز درست به مانند بوم نقاشی بدون طرح و رنگ هستند. این ما هستیم که به این بوم طرح و رنگ می بخشیم. اگر طراحی این بوم به دست طراحان خبره و دوره دیده انجام شود مسلما نتیجه بسیار زیباتری خواهد داشت.

 نقاشان این بوم های بی خط و خش بعد از والدین و اعضای خانواده مربیان تحصیل کرده و آشنا با روحیات کودکان در مهد کودک ها هستند. آنها با گذراندن دوره های مختلف آموزشی، مهارت کافی برای کشف و پرورش استعدادهای ذاتی کودکان را کسب کرده اند. اوست که می تواند چراغ راه آینده کودکان باشد. کودکان می توانند به کمک مربی مهد کودک آینده خود را به بهترین شکل از همین ابتدای کودکی پایه ریزی کنند.

با توجه به اهمیت حضور مربیان خبره و دوره دیده در انتخاب بهترین مهد کودک برای فراگیری آموزش های اولیه فرزند خود به دقت عمل کنید.

پس از بررسی موارد امنیتی، بهداشتی، تغذیه، سرویس رفت و برگشت و .... حتما درباره مربیانی که در مهد کودک حضور دارند هم کمی تحقیق کنید. حضور مربی با تجربه تضمینی برای موفقیت کودک شما در دورهای تحصیلی و حتی دانشگاهی او خواهد بود.

نحوه ارتباط مربیان مهد کودک با کودکان بسیار حائز اهمیت است. قبل از ثبت نام جلسه دیدار حضوری با مربیان مهد کودک بگذارید. کودک خود را نیز همراه ببرید. اگر مربیان کارآزموده و مجرب باشند در همین ابتدای آشنایی می توانند کودک شما را جذب کرده و با او ارتباط خوبی بگیرند. 

موفقیت برنامه آموزشی مهد کودک ها ارتباط مستقیمی با توانایی انتقال مطالب آموزشی مربیان حاضر در مجموعه آموزشی خواهد داشت.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه