در سال ۱۳۸۶ با اجازه فعالیت و مجوز رسمی از سوی سازمان بهزیستی در منطقه یک تهران مهد کودک مهراد زعفرانیه تاسیس شد. مدیریت این مجموعه (محنتی)  با برگزاری انواع کلاس های آموزشی در محیطی مناسب و با بهره مندی از امکانات عالی به همراه مربیان خبره و کارآزموده در حال ارائه خدمات آموزشی به کودکان در این منطقه می باشند.

کلاس های آموزشی مهد کودک مهراد زعفرانیه عبارتند از: 

  • کلاس های لگو
  • آموزش تخصصی ارف کودکان
  • آموزش تکواندو تحت نظر مربی فدراسیون و داور بین المللی
  • آموزش تخصصی ورزش در محیطی مناسب 

پزشک متخصص کودکان به صورت دائم در مهد کودک مهراد زعفرانیه حضور دارد. 

امکان برقراری تماس تصویری با والدین برای مواقع ضروری در این مجموعه آموزشی وجود دارد.

محتوایی برای مهد کودک مهراد زعفرانیه در دسترس ما نیست از همین رو ما شما را با برخی از راه های تشخیص مهد کودک خوب و با کیفیت آشنا می کنیم.

هدف از تاسیس تمامی مهد کودک ها فراهم کردن محیط مناسب آموزشی و پرورش استعدادهای ذاتی کودکان در مسیر درست، در محیطی شاد است.

در ابتدای مسیر جستجو برای یافتن بهترین مهد کودک از بین تعداد زیاد مهد کودک های فعال در سطح شهر، نیازهای آموزشی کودک خود را بشناسید.

برخی کودکان فعال، پر جنب و جوش، بسیار پر حرف و اجتماعی هستند. کلاس آموزشی مناسب این دسته از کودکان است که بتوانند در آن انرژی خود را تخلیه کنند. در این حالت است که روح آنها از حضور در آن کلاس راضی و خشنود خواهد بود. به طور قطع کودک فعال در کلاس هایی که نیاز بالا به تمرکز داشته باشد بازدهی خوبی نخواهد داشت و به زودی خسته خواهد شد.

در مقابل برخی کودکان کم حرف، منزوی، گوشه گیر و بسیار آرامند. این دسته از کودکان در کلاس هایی راضی و خشنود هستند که تمرکز بالا و آرامش محیط لازمه آن است و نیازی به حرکت و جنبش از سوی کودکان نیست. ( نقاشی، کاردستی و ...) یقینا کلاس های شلوغی که نیاز به جنبش و حرکت از سوی کودکان دارند مناسب این دسته از کودکان نخواهد بود و ارتباط خوبی با آن برقرار نخواهند کرد.( کلاس های ورزشی، کاراته، فوتبال، تکواندو و ...)

شما با شناخت روحیات و نیازهای فرزند خود نصف مسیر انتخاب کلاس های آموزشی را طی خواهید کرد.

فاصله کم مهد کودک از منزل بهترین گزینه خواهد بود. در نظر داشته باشید کیفیت را فدای فاصله کم نکنید.

امنیت، بهداشت، نظم، برنامه آموزشی غنی، امکانات و تجهیزات کامل آموزشی، ساعات مناسب کاری، نحوه صحیح تعامل با کودکان و خانواده ها، برنامه غذایی غنی و متنوع و حضور مربیان آموزش دیده نیز از مواردی است که باید توسط شما والدین عزیز حتما بررسی شوند.

بسیار مهم است که کودک با محیط و اعضای آن ارتباط خوبی برقرار کند و محیط را برای فرا گرفتن آموزش های اولیه خود بپذیرد. دقت داشته باشید اوست که باید بیشترین ساعات روز را در آنجا سپری کند بنابراین باید نسبت به محیط حس خوبی داشته باشد.

قبل از تصمیم نهایی و ثبت نام کودک، حتما بازدید حضوری و چک کردن تمام مواردی که گفته شد را در برنامه کاری خود بگنجانید تا نتیجه خوبی از حضور کودک دلبند خود در مهد کودک کسب کنید.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه