بعد از سپری شدن دو سه سال اول زندگی کودک در کنار والدین و دیگر اعضای خانواده(خواهر، برادر، پدر بزرگ و مادربزرگ) بین آنها وابستگی عاطفی شدیدی ایجاد خواهد شد. به همین دلیل دل کندن از والدین برای رفتن به مهد کودک برای کودک بسیار دشوار خواهد بود. مسلما برای اعضای خانواده نیز دل کندن و سپردن کودک به افراد غریبه در مهد کودک سخت خواهد بود.

همه میدانیم که بهترین زمان برای سپردن کودک به مرکز آموزشی( مهد کودک) بعد از سه سالگی کودک است. در این سن کودک تا حدود زیادی خود را شناخته و به تعبیری از آب و گل درآمده است و برای آموزش های اولیه زندگی کاملا آماده است. 

آموزش به کودک از همان زمان که نطفه او در شکم مادر بسته می شود شروع شده و با هر رفتار و کلامی که در خانه بین اعضای خانواده رد و بدل می شود کودک در حال یادگیری است. برای خط دادن به یادگیری های کودک در مسیر درست و آموزش صحیح می بایست متخصص امور تربیتی آموزش ها را بعد از سه سالگی بر عهده بگیرد و به شکل هدفمند، اصولی و در راستای تقویت هوش ذاتی کودک پیش برود.

مربیان فعال در مهد کودک برای آموختن آموزش های اولیه به کودکان خردسال از قبل دوره های آموزشی را می گذارنند و می توانند با شناختی که از آنها دارند بهترین کلاس های آموزشی را برای پیشبرد هدف آموزشی خود برای کودکان برگزار کنند.

کشف استعداد ذاتی کودک نیز از توانمندیهای مربیان حاذق مهد کودک هاست. آنها باید از قبل برای این امر دوره های لازم را پشت سر گذاشته باشند تا بتوانند به درستی عمل کرده و استعداد تک تک کودکان را به صورت مجزا از یکدیگر بیابند و برنامه اصولی برای پیشرفت و تقویت آنها بچینند. 

با توجه به این مهم در انتخاب بهترین مهد کودک برای دلبند خود وقت کافی بگذارید. تمام جوانب امنیتی، بهداشتی، مسافت، هزینه ها، مربیان خبره، مدیریت قوی و ... را بررسی کنید تا وقت کودک در مهد کودک به بطالت سپری نشود و هزینه اضافی بر دوش اقتصاد خانواده نیفتد. 

در مقابل شما با انتخاب درست مهد کودک آینده و موفقیت کودک خود را تضمین خواهید کرد و آرامش را برای او و خود در آینده رقم خواهید زد.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه