امروزه اکثر آدمها با در اختیار داشتن گوشی و لپ تاپ برای یافتن جواب هر سوال و هر موضوعی سریعا سرچ کوچکی می کنند تا به موضوعی که به دنبال آن هستند دسترسی پیدا کنند. 

مطمئنا خانواده هایی هم که به دنبال یافتن بهترین مهد کودک برای آموزش های اولیه فرزند خود هستند نیز برای اولین بار از گوشی و یا لب تاپ خود استفاده می کنند تا به بهترین مکان آموزشی در اطراف محل سکونت خود دسترسی پیدا کنند.

یقینا یک سرچ سریع و در پی آن مطالعه سایت موسسه های آموزشی میتواند اطلاعات بسیاری در اختیار شما بگذارد. ولی در نظر داشته باشید نباید تنها به مطالعه این اطلاعات بپردازید و چشم بسته به اطلاعات درون سایت ها اکتفا کنید. چه بسا موسسات با کیفیتی در اطراف شما باشند که اطلاعاتی از آنها در اینترنت به ثبت نرسیده باشد. بنابراین شما بدون پرس و جو و تحقیق، با این موسسه ها و خدمات خوبی که به کودکان ارائه می دهند آشنا نخواهید شد.

برای جلوگیری از این دست اتفاق ها لازم است بعد از مطالعه سایت های موجود در اینترنت، با دوستان و همسایگان خود درباره تصمیم تان برای فرستادن کودک خود به مهد کودک صحبت کنید. تجربیات دیگران بسیار برای شما مفید خواهد بود. چرا که آنها قبل از شما این مسیر پر پیچ و خم را سپری کرده اند و تا حدودی با موانعی که ممکن است شما را به اشتباه بیندازند تا سبب گرفتن تصمیم نادرست شوید، روبرو بوده اند.

با توجه به نیاز فرزندتان برای انتخاب بهترین مهد کودک پیش بروید. خلق و خوی کودکان با یکدیگر متفاوت است. برخی بسیار گوشه گیر و کم حرف هستند و برخی شلوغ و بسیار پر جنب و جوش، بنابراین نیازهای آموزشی هر گروه با دیگری کاملا متفاوت خواهد بود. 

قبل از هر گونه اقدامی حتما زمانی را برای ملاقات حضوری و بازدید از مرکز آموزشی بگذارید. تمام زوایا و مواردی را که در سایت به آنها اشاره کرده اند را از نزدیک بررسی کنید. به رفتار مربیان با کودکان دقت کنید. در بازدید حضوری خود از مهد کودک فرزندتان را نیز با خود ببرید اگر او از محیط مهد کودک راضی بود برای ثبت نام اقدام کنید . عدم رضایت او و برقرار نکردن ارتباط با مربیان و دیگر هم سن و سالان نتیجه معکوس داشته و هیچ پیشرفتی برای کودک حاصل نخواهد شد.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه