در مهد کودک به گل جنت آباد که در سال ۱۳۸۶ تاسیس گردیده است کودکان از رده سنی شیرخوار تا ۶ سال پذیرش می شوند. در این موسسه آموزش زبان، نقاشی، شطرنج، سفالگری، ارف( موسیقی کودکان) و کارگاه علوم وجود دارد.

در این موسسه کودکان مدرسه ای نیز به شکل ساعتی برای آموزش های مختلفی چون برنامه محاسبه ذهنی و سریع با چرتکه، کالج رباتیک، آموزش رباتیک، تولید و ساخت ربات و آژانس روانشناسی( آموزش فرزند پروری، مشاوره و همچنین درمان، پکیج کامل استعدادیابی) دایر می باشد.

ساعت فعالیت این مهد کودک از ۶:۳۰ صبح شروع و تا ۵:۳۰ بعدازظهر ادامه دارد.

اگر ساکن محدوده جنت آباد هستید و به دنبال بهترین مهد کودک برای فراگیری آموزش ها و مهارت های زندگی برای کودک خردسال خود هستید. حتما سری به مهد کودک های اطراف و مهد کودک به گل در جنت آباد بزنید و از نزدیک امکانات و تجهیزات آنها را بررسی کنید.

برای مهد کودک به گل جنت آباد محتوایی وجود ندارد. مسلما این موضوع دلیل قانع کننده ایی برای بی کیفیت شمردن این موسسه تلقی نخواهد شد. شما می بایست در مسیر جستجو برای یافتن بهترین مهد کودک هم مطالب موجود در اینترنت را مطالعه کنید و هم برای بررسی صحت گفته های آنها در سایت ها بازدید حضوری از مهد کودک ها داشته باشید.

 از اطلاعات خوبی که در بازدید حضوری کسب خواهید کرد غافل نشوید. شما با صحبت با مدیریت و مربیان مجموعه های آموزشی اطلاعات بسیار کاملی از کیفیت آموزش ها در مهد کودک ها کسب خواهید کرد.

با مقایسه امکانات و تجهیزات موسسات آموزش به تفاوت های آنها پی خواهید برد. تمیزی و بهداشتی که در موسسات مربوطه حاکم است ضامن سلامت فرزندان شما خواهد بود.

وجود برنامه های آموزشی مطابق با استانداردهای جهانی نیز ضامن سلامت روح و به طبع تربیت و پرورش استعداد های ذاتی فرزندان دلبندتان خواهد بود. بنابراین بهتر است برای یافتن بهترین مکان برای آموزش های اولیه فرزندتان وقت کافی بگذارید تا در آینده شاهد پیشرفت او در زمینه های مختلف در زندگی اجتماعی شوید.

انسان موجودی اجتماعی است و می بایست برای گذران زندگی با توجه به تمام شرایط جامعه آماده و مهیا گردد. بهتر است کودک خردسال را پس از سپری کردن دوران طفولیت و با ورود به سن سه سالگی به موسسات معتبری که برای این امر دایر می شوند بسپارید تا او را برای ورود به مدرسه و جامعه آماده کنند.

کودکانی که در مهد کودک زیر نظر مربیان کارآزموده دوره های لازم را گذرانده اند افراد مستقل تر و اجتماعی تری هستند و به راحتی با محیط دبستان کنار می آیند و آموزش های مدرسه را بسیار راحت تر از دیگر هم نوعان خود که دوران خردسالی را با خانواده گذرانده اند، فرا می گیرند.

برای کسب چنین نتیجه مطلوبی لازم است با علم و آگاهی در زمینه نوع آموزش هایی که در مهد کودک ها ارائه می شوند برای تحقیق و جستجو گام بردارید تا آینده کودک را به بهترین شکل بسازید.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه