مهد کودک و پیش دبستانی ایران زمین تجریش

برای مهد کودک ایران زمین تجریش محتوایی وجود ندارد. اگر این مهد کودک در نزدیکی محل زندگی و یا کار شما قرار دارد به دلیل نبود محتوا آن را از لیست انتخابی خود پاک نکنید. حتما با مدیریت مجموعه تماس بگیرید و با او زمانی را برای بازدید حضوری از مهد کودک ترتیب دهید.

نه تنها مهد کودک ایران زمین تجریش، بلکه تمام مهد کودک های اطراف را به دقت بررسی کنید. شما با مقایسه مهد کودک ها  با یکدیگر در خواهید یافت کدام یک با ملاک های آموزشی که برای فرزند خود در نظر دارید بیشتر مطابقت دارند.

شما با سپردن کودک خود به بهترین مهد کودک که آموزش های مناسبی برای خردسالان در نظر گرفته اند آینده موفقی برای زندگی او در دوران تحصیل و زندگی اجتماعی خواهید ساخت.

کودکان در محیط مهد کودک به بهترین شکل برای ورود به جامعه آماده می شوند. لازم است در هنگام جستجو برای یافتن بهترین مهد کودک نظر والدین دیگر، دوستان و همسایگان را در رابطه با مهد کودک های اطراف جویا شوید. نظرات مثبت و یا منفی آنها میتواند چراغ راه شما در مسیر جستجو باشند.

دقت کنید تعداد مربیان مهد کودکی که برای فرزند خود انتخاب میکنید متناسب با تعداد کودکان پذیرش شده باشد. به این ترتیب راندمان آموزشی در سطح ایده آل قرار خواهد داشت.

مدیریت و مربیان مجموعه باید تحصیل کرده و آشنا با تربیت و پرورش کودکان باشند و دوره های مربی گری را با موفقیت سپری کرده باشند.

اجازه تاسیس مهد کودک باید از سوی ارگان معتبری صادر شده باشد.

حتما از مهد کودک های اطراف بازدید حضوری داشته باشید. بیشترین اطلاعات از هر مجموعه در هنگام بازدید حضوری اتفاق خواهد افتاد.

با مربیان و مدیریت درباره برنامه آموزشی و نوع کلاس هایی که در موسسه دایر است گفتگو کنید. نسبت به نیاز آموزشی فرزند خود کلاس های آموزشی را برگزینید.

دقت کنید برنامه استعدادیابی در مهد کودک وجود داشته باشد. اگر کودکان بر اساس توانمندی هایشان آموزش ببینند بهترین آینده تحصیلی و حتی شغلی برای آنها رقم خواهد خورد. چنین افرادی در انتخاب رشته تحصیلی در دبیرستان و حتی دانشگاه بدون اشتباه عمل خواهند کرد و به همان نسبت انتخاب شغل آنها بر اساس توانمندیهای آنها خواهد بود.

با انتخاب صحیح مکان آموزشی کل مسیر آینده کودک مشخص خواهد شد. بنابراین با اشتباه و یا کم کاری شما ممکن است ضربه جبران ناپذیری به آینده کودک وارد شود. این وظیفه خطیر را به بهترین شکل انجام دهید و عمری با آسایش زندگی کنید تا شاهد موفقیت های کودک دلبند خود در مسیر زندگی باشید.

حتما نظر کودک را قبل از ثبت نام او در مهد کودک جویا شوید. برای بازدید از محل او را با خود ببرید. کودک باید بتواند با افراد و محیط ارتباط خوبی برقرار کند تا بتواند بهترین بازدهی آموزشی را داشته باشد.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه