برای مهد کودک و پیش دبستانی گندم محتوایی وجود ندارد. اگر ساکن منطقه ۱۱ و محدوده خیابان ولیعصر هستید و برای فرزند دلبندتان به دنبال بهترین مهد کودک در این منطقه می گردید. حتما سری به مهد کودک و پیش دبستانی گندم بزنید و از نزدیک تمام امکانات و تجهیزات آنها را بررسی کنید.

یافتن بهترین مهد کودک از بین تعداد بیشمار مهد کودک ها کار چندان سختی نیست. تنها لازم است بدون عجله و با برنامه ریزی درست به دنبال یافتن این مهم برای ساختن فردای موفق فرزند خود باشید.

اطلاعات خود را در رابطه با آموزش هایی که در مهد کودک ها به بچه ها ارائه می شوند بالا ببرید. درباره مهد کودک های خوب اطراف محل زندگیتان با دوستان و همسایگان خود صحبت کنید. تجربیات و نظرات آنها می تواند چراغ راه شما باشند.

از بازدید حضوری از تک تک مهد کودک ها غافل نشوید. بازدید حضوری مسائل بسیاری را برای شما روشن خواهد کرد. تا از نزدیک تمام نقاط مهد کودک ها را مشاهده و بررسی نکرده اید و یا با مدیریت و مربیان مجموعه ها گفتگو نکرده اید هیچ قضاوت درستی درباره آنها نمی توانید داشته باشید.

به طور مثال:

سطح بهداشت و نظم محیط در بدو ورود برای شما کاملا واضح و مشخص خواهد بود.

شیوه استقبال از شما در بدو ورودتان به مهد کودک و همچنین نحوه پاسخگویی به سوالات شما درباره کارهای آموزشی که برای کودکان در موسسه انجام می شود نیز نشانگر سطح دانش و حسن رفتار مدیریت و مربیان خواهد بود.

روحیه شاداب کودکان نیز خود گواه مفید بودن فضای آموزشی برای حضور کودکان است.

داشتن برنامه غنی آموزشی در کنار بازی و تفریح می تواند بسیار موثر بوده و کودکان را به آموزش ها علاقه مند کند.

در کنار موارد ذکر شده، کامل بودن امکانات و تجهیزات نیز بسیار ضروری است.

دقت کنید برنامه تمیزکاری و ضدعفونی وسایل و اسباب بازی ها به شکل روزانه انجام شود.

اگر در مهد کودک غذا سرو می گردد از بهداشتی بودن محیط و نوع سرو غذا اطمینان پیدا کنید.

وجود سرویس رفت و برگشت نیز بسیار حائز اهمیت است.

اکثر آموزش ها در مهد کودک بازی محور بوده و کودکان در حین بازی در کنار دوستان خود آموزش های لازم را می بینند. بنابراین وجود محوطه سرباز و سرپوشیده برای استفاده کودکان بسیار ضروری است.

آموزش مطلق روحیه کودکان را خسته و دلزده خواهد کرد. لازم است مابین کلاس های فوق برنامه زمان هایی برای استراحت و بازی کودکان در نظر گرفته باشند تا کودکان با روحیه بهتر برای کلاس های بعدی آماده شوند.

توجه به تمام نکات ریز و درشت در هنگام تحقیق و جستجو برای یافتن بهترین مهد کودک آرامش خاطر شما را در پی خواهد داشت.

کودک آموزش دیده در بهترین مهد کودک با توانایی بالا وارد مدرسه و دیگر محیط های اجتماعی خواهد شد و مسیر درست را برای زندگی خود انتخاب خواهد کرد.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه