ساعت کار مدرسه:صبح تا بعد ظهر

متوسط تعداد دانش آموز در هر کلاس:۱۵

نوع مدرسه:غیر دولتی

منطقه:منطقه ۷

جنسیت:دخترانه, پسرانه

مهد کودک و پیش دبستانی پالیزا یکی از بهترین مهدکودک های فعال در شهر تهران و در محدوده خیابان بهار شمالی و همچنین خیابان شریعتی و هفت تیر است. توجه بسیار به مسائل آموزشی، تغذیه، بهداشت و تمیزی در این مجموعه آموزشی از ویژگی های خوب این مهد کودک نمونه است.

از دیگر ویژگی های این موسسه که میتوان به آنها اشاره کرد:

  • برگزاری کلاس های زبان
  • نقاشی
  • خلاقیت
  • و ..

مربیان دلسوز ، با تجربه و مهربان این موسسه آماده ارائه خدمات آموزشی به فرزندان شما در این محدوده جغرافیایی هستند.

این مجموعه دارای محیطی شاد و مفرح مناسب برای روحیه کودکان خردسال است و با ایجاد فضای های متنوع برای بازی و تفریح کودکان در حین بازی آموزش های اولیه را به کودکان تشنه آموزش ارائه میدهند.

به طور قطع تربیت انسانی بزرگ، توانا، شاد، کوشا، خلاق، متفکر، فرهیخته و پویا کار آسانی برای والدین با تمام مشغله هایی که برای تامین امنیت، سلامت، تغذیه و آرامش کودک در زندگی دارند کار آسانی نخواهد بود. بنابراین لازم است برای کسب چنین خصوصیات مفیدی برای فرزند دلبند خود از افراد باتجربه و آموزش دیده در این زمینه کمک گرفته و آینده درخشانی برای فرداهای کودک دلبند خود به ارمغان بیاورید.

مربیان با سواد و دوره دیده در مهد کودک ها برای انجام این مهم آموزش های لازم را زیر نظر متخصصین تربیت کودک پشت سر گذاشته اند و آماده پذیرایی از کودکان شما در مهد کودک های خوب شهر هستند.

 اگر از همین ابتدای خردسالی وقت و هزینه لازم برای تربیت فرزند دلبند خود بگذارید تا آموزش های لازم را زیر نظر متخصص تربیت کودکان ببیند. فردای روشنی برای او خواهید ساخت و آرامش خاطری نیز برای دوران میانسالی و پیری خود رقم خواهید زد. شما با این کار در آینده شاهد موفقیت های فرزند دلبند خود در زندگی شخصی و اجتماعی خواهید بود.

مهد کودک ها نیز با ایجاد محیطی آرام و شاد به همراه برنامه های تربیتی و آموزشی مناسب با روحیات کودکان سعی در شکوفایی استعدادهای ذاتی کودکان دارند تا بتوانند سهم کوچکی در ساختن آینده درخشان برای فرزندان ایران داشته باشند.

با سپردن کودک دلبند خود به بهترین مهد کودک در منطقه خود آرامش خاطر و آینده سرشار از موفقیت را برای ثمره زندگی خود بسازید.

قبل از هر چیز باید اولویت های خود را از سپردن کودک دلبند خود به مهد کودک مشخص کنید. نیازهای آموزشی فرزند خود را بشناسید. سپس نسبت به این دو مهم به دنبال بهترین مهد کودک برای او باشید.

  • از تمام مهد کودک های اطراف خود دیدن کنید
  • با مربیان مجموعه ها صحبت کنید
  • برنامه های آموزشی آنها را به دقت بررسی کنید
  • تمام امکانات و تجهیزات مجموعه ها را بررسی کنید
  • به میزان فاصله مهد کودک از محل زندگی و یا محل کارتان دقت کنید
  • تمیزی، بهداشت و امنیت محیط را به دقت بررسی کنید

توجه شما به تمام نکات ریز و درشت در ابتدای امر سبب آرامش خاطر شما در طول دوره آموزشی خواهد شد.

وقت بگذارید و عجولانه تصمیم نگیرید.

نظر کودک خود را نیز درباره مهد کودکی که برای آموزش های اولیه او انتخاب کرده اید، جویا شوید. چراکه اوست که می بایست بیشترین ساعات روز را در این محیط سپری کند. بنابراین می بایست پذیرای این محیط باشد تا وقت او به بطالت سپری نشود و نتیجه مطلوبی از وقت و هزینه ای که صرف میکنید، بگیرید.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه