هر مهد کودکی دارای ویژگی های آموزشی خاص خود بوده و قوانین مختص به خود را در مجموعه آموزشی به اجرا در می آورد. چرا که مدیریت و مربیان آنها با یکدیگر فرق می کنند. پس دیدگاه های آموزشی آنها نیز با یکدیگر متفاوت خواهد بود. ولی در کل هدف آموزشی تمام مهد کودک ها پرورش خلاقیت و استعدادهای کودکان در مسیر درست آموزشی است.

در خانه کودک لگو نیز تمرکز مدیریت این مجموعه آموزشی بر روی آموزش لگو می باشد که برای بالا بردن توانایی ها و خلاقیت کودکان بسیار مفید است. این مجموعه به کمک بسته های آموزشی لگو در جذب کودکان برای انجام کارها و فعالیت های دستی و تقویت خلاقیت در کودکان بسیار موفق عمل کرده اند.

در خانه کودک لگو برای کودکان در رده های سنی متفاوت( ۸ ماهه، ۲ ساله، ۱۶ سال) دوره های آموزشی برگزار می شود. 

با توجه به اینکه امروزه علاقه مندی کودکان به تکنولوژی های در دسترس آنها ( موبایل، کامپیوتر، تبلت و ...) بسیار زیاد است، جذب آنها به مراکز آموزشی کمی دشوار شده است.

برای جدا کردن نوجوانان از گوشی های موبایل و دیگر وسایل تکنولوژی که به آنها وابسته شده اند درگیر کردن آنها با فعالیت های مختلفی که ذهن و خلاقیت آنها را همزمان درگیر کند لازم و ضروری به نظر می رسد. 

یقینا تجربه هایی که کودکان خود به عینه کسب میکنند بسیار راه گشا تر از دیگر روش ها خواهد بود.

اگر در حل مشکلات رایج کودکان اختیار عمل را به خود آنها بسپاریم و مسئولیت حل مشکلات را به خودشان واگذار کنیم، بسیار موفق تر عمل خواهند کرد.

 فقط کافیست ابزار مورد نیاز آنها را فراهم کنید. مطمئنا آنها راه حل های منحصر به فردی را ارائه خواهند داد. به این ترتیب شما او را صاحب روش برای یادگیری تخصصی خواهید کرد.

اگر به دنبال بهترین مهد کودک برای آموزش های اولیه دلبند خود هستید، توجه به کلاس های آموزشی که مهد کودک ها برای کودکان دایر می کند لازم و ضروری است.

 نیازهای آموزشی کودک خود را در نظر بگیرید و با کلاس های آموزشی مهد کودک تطبیق دهید اگر تناسب وجود داشت برای ثبت نام اقدام کنید. حتما نظر کودک را درباره مهد کودکی که برای او انتخاب کرده اید جویا شوید. اوست که بیشترین ساعات روز را در مهد کودک سپری میکند و باید درباره محیط و آموزش های آنها نظر مثبتی داشته باشد تا برای فردای او مفید واقع شود.

 

کلوپ لگو آموزشی برای بالا بردن توانایی های کودکان در سنین مختلف ۲ سال و ۸ ماه الی ۱۶ سال دوره هایی را برگزار می نماید.

در هر یک از این دوره ها با توجه به سن بچه ها ، محتوای آموزشی و ابزار مناسبی در نظر گرفته شده است تا میل به کشف و خلاقیت را در بچه ها زنده نگه دارد .
امروزه با توجه به درگیری بچه ها در دنیای تکنولوژی ایجاد هیجان و انگیزه در کودکان بسیار دشوار شده است.
به همین دلیل برای جذب کردن نوجوانان ، درگیر کردن آن ها با فعالیت دستی ، خلاقیت و حل مسئله بهترین روش است. از این رو مجموعه لگو برای جذب بچه ها از بسته های لگو آموزشی جهت جذب آن ها استفاده می نماید.
تجربیاتی که کودکان را به صورت عینی درگیر می کنند بسیار راه گشاتر از هر روش دیگری می باشد. وقتی دانش آموزان را مسئول حل مشکلات رایج زندگی واقعی می کنیم . ابزاری در اختیار آن ها قرار داده ایم که بتواند راه حل های منحصر به فرد خود را ارائه دهند و آن ها را صاحب روش برای یادگیری تخصصی خواهیم کرد.

 

متاسفانه ما از خانه کودک لگو اطلاعاتی بیشتر از این نداریم، پیشنهاد می کنم به صفحه بهترین مهدکودک قیطریه و بهترین مهدکودک قلهک مراجعه نمائید.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه