بر پایه موفقیت های آموزشی، دینی و اخلاقی که کادر آموزشی در مهد کودک نونا در دروس به دست آورده بودند در سال ۱۳۹۰ خانم زهرا طاهری زاده گان دبستان غیر دولتی دخترانه نونا را نیز تاسیس کرد.

این دبستان کار خود را در ابتدا با ۱۵ کودکی که از ۳ سالگی در مهد کودک نونا در دروس آموزش های اولیه را گذرانده بودند در پایه اول و دوم شروع کرد. با گذشت زمان و با توجه به کسب موفقیت های آموزشی این موسسه هر ساله به تعداد متقاضیان این مجموعه اضافه شد. این مجموعه نیز با توان صد در صدی پاسخگوی نیازهای دانش آموزان و خانواده های آنها می باشد.

هر ساله امکانات و تجهیزات بیشتری در اختیار کودکان حاضر در این موسسه در رده های سنی مختلف قرار میگیرند.

 این موسسه تمام تلاش خود را در راستای ارتقای کیفیت آموزشی، فرهنگی و بهبود فضاهای آموزشی بکار می گیرد. پروانه فعالیت این مجموعه آموزشی نیز از سازمان آموزش و پرورش صادر شده است.

 این مجموعه با دارا بودن جامع ترین برنامه های آموزشی و همچنین تفریحی در خدمت کودکان در رده های سنی متفاوت می باشند.

اگر به دنبال بهترین مهد کودک و یا دبستان برای گذراندن آموزش های اولیه و دوره ابتدایی برای دلبند خود هستید مهد کودک و دبستان نونا در دروس میتواند یکی از بهترین گزینه ها در لیست انتخابی شما باشند.

توصیه می کنیم حتما از نزدیک تمام امکانات مجموعه آموزشی را بررسی کنید و اگر تجهیزات و امکانات مجموعه در سطح انتظارات شما بود نسبت به ثبت نام دلبند خود اقدام کنید.

به طور قطع هر مجموعه آموزشی برنامه ویژه خود را برای برگزاری کلاس های آموزشی دنبال می کند. ولی در کل تمام مهد کودک ها و پیش دبستانی ها در راستای پرورش مهارت های اجتماعی، فردی و هنری کودکان فعالیت میکنند. تمام مربیان و معلمین فعال در موسسات آموزشی با گذراندن دوره های تخصصی در زمینه تربیت کودکان، تنها هدفشان که همانا ارتقا دانش و پرورش استعدادهای کودکان است را دنبال می کنند.

انتخاب بهترین مکان آموزشی از سوی شما والدین، بزرگترین تاثیر را در پیشبرد اهداف آموزشی کودک خواهد داشت. دقت کنید انتخاب درستی داشته باشید.

در ادامه ی روند موفق آموزشی، دینی و اخلاقی مهد کودک نونا ، دبستان غیردولتی دخترانه ی نونا از سال ۱۳۹۰ توسط خانم زهرا طاهری زاده گان تاسیس شد.

در ابتدا این مدرسه در خیابان کماسایی، خیابان کاج، نبش فیروزکوه با ۱۵ دانش آموز پایه ی اول و دوم ( که از ۳سالگی در مهدکودک نونا آموزش دیده بودند.) شروع به کار نمود. و با روند موفقی که این مدرسه داشت هر ساله با افزایش صد در صد پاسخگویی انتظارات دانش آموزان و اولیا رو به رو شد.

بعد از سه سال، دبستان در همان منطقه به دو کوچه بالاتر( خیابان یارمحمدی، بعد از حجت سوری، کوچه ی قو، پلاک ۴) انتقال پیدا کرد. با تلاش و کوشش فراوان، امکانات و تجهیزات بیش تری در ساختمان جدید ایجاد شد؛ و آمار بیش تر دانش آموزان سال تحصیلی ۹۵-۹۴ را پذیرش و همواره در ارتقای کیفیت برنامه های آموزشی و فرهنگی و بهبود فضاهای آموزشی بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، با فراهم کردن یک محیط ایده آل آموزشی با توکل به خدا و با ارتقای ظرفیت پذیرشی موجبات رضایت بیش تر خانواده ها را فراهم نموده و دانش آموزان شایسته و مستعد بیش تری را از خدمات دبستان نونا بهره مند ساخت.

با جامع ترین برنامه های آموزشی و تفریحی آغاز ثبت نام خود را اعلام می دارد

اگر دنبال مهدکودک های بیشتر در این حوالی هستید پیشنهاد می کنیم به لیست بهترین مهدکودک های شریعتی، بهترین مهدکودک های قلهک، بهترین مهدکودک های قیطریه مراجعه نمائید.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه