مهد کودک کیمیا کوچولو در منطقه سه تهران واقع شده است. مدیریت این مهد کودک بر عهده آذین محمدی و سال تاسیس آن نیز ۱۳۸۲ می باشد. 

ساختمان این مجموعه دارای ۲۷۰ متر مربع زیر بنا است و دارای دو طبقه می باشد.

۱۵ نفر پرسنل توانا و مجرب این مجموعه از ساعات ۷ صبح الی ۶ غروب در محیطی زیبا پذیرای کودکان شیرخوار تا پیش دبستانی شما ساکنین منطقه سه تهران می باشند. 

دوربین مدار بسته در همه نقاط مهد کودک برای کنترل لحظه به لحظه کودکان وجود دارد. 

سرویس ایاب و ذهاب برای استفاده افرادی که از مهد کودک دور هستند، نیز وجود دارد.

روانشناسان حوزه کودکان بر این باور هستند که شخصیت کودکان در سنین قبل از دبستان شکل می گیرد. پس بدون شک این ساختار بر رفتار، نگرش، ارتباط با خود و دیگران، کیفیت تحصیلی و زندگی او در بزرگسالی تاثیر ویژه ای خواهد گذاشت. 

سیستم آموزشی مهد کودک کیمیا کوچولو یک سیستم آموزشی صرف نمی باشد.

در این موسسه مهارت های زندگی و خلاقیت های کودکان در راه درست پرورش داده می شوند تا بدین صورت درون آنها نهادینه شوند. در چنین صورت است که آنها میتوانند فردایی بهتر برای خود و دیگران بسازند.

با پرورش استعدادهای درونی و همچنین شکوفا کردن خلاقیت کودکان در مهد کودک ذهن آنها برای پذیرش آموزش های آینده آماده تر خواهند شد.

یکی از مهمترین و اساسی ترین اهداف آموزشی مهد کودک کیمیا کوچولو، بالا بردن حس اعتماد به نفس و امنیت خاطر در کودکان است. به طور قطع کودکی که دارای اعتماد به نفس و عزت نفس بالا باشد قادر خواهد بود قدم های بزرگ و موثری در زندگی بردارد و زندگی موفقی را برای خود بسازد.

با سپردن کودکان خود به بهترین مهد کودک های فعال در سطح شهر شاهد رشد و شکوفایی آنها در مراحل تحصیلی و حتی موقعیت اجتماعی و شغلی آنها در آینده خواهید بود.

با توجه به متد آموزشی که مدیریت و پرسنل مهد کودک کیمیا کوچولو دنبال میکنند این مجموعه نیز جزو بهترین مهد کودک های فعال در منطقه ۳ تهران محسوب خواهد شد. 

پیشنهاد می کنم اگر شما نیز به دنبال بهترین مهد کودک برای دلبند خود هستید در هنگام تحقیق و بررسی برای یافتن مکان مناسب آموزشی، صبر و حوصله داشته باشید. تصمیم عجولانه در این زمینه اثرات جبران ناپذیری در روحیه و آینده دلبند شما خواهد گذاشت.

 اولین حضور کودک در محیط آموزشی باید مملو از آموزش های بنیادی و آینده ساز باشد تا برای ساختن فرداهای کودک کاربردی گردد. 

(ورود به بهترین مهد کودک در خردسالی برابر است با ساختن فردای موفق برای کودک)

 

مهد کودک کیمیا کوچولو در سال ۱۳۸۲ در منطقه سه تهران در محله شریعتی با مدیریت آذین محمدی زیر نظر بهزیستی در دو طبقه و ۲۷۰ متر مربع آغاز به کار کرد. این مهدکودک زیبا با ۱۵ پرسنل از ساعت ۰۷:۰۰ صبح الی ۱۸:۰۰ غروب پذیرای کودکان شیرخوار تا پیش دبستان شما عزیزان هستند.

شیرخوار تا پیش دبستان
سرویس رفت و برگشت
مجهز به Play House و دوربین مداربسته

ما باور داریم که ساختار شخصیت هر کودک در سنین قبل از دبستان و زیر هفت سالگی شکل می گیرد

و این ساختار بدون شک بر رفتار و نگرش و ارتباط او با خود و دیگران و بر کیفیت تحصیل و زندگی بزرگسالی او تاثیر عمده ای خواهد داشت.

سیستم آموزشی ما یک سیستم آموزشی صرف نیست.

ما کودکانمان را در فهم و درک مهارتهای زندگی تقویت و پرورش می دهیم تا آنرا نهادینه کنند و فردایی بهتر بسازند.

ما معتقدیم رشد و شکوفایی استعداد و خلاقیت کودکانمان ذهن آنها را آماده ی آموزش های آینده می کند.

با توجه به اهمیت دوران کودکی در شکل گیری شخصیت ، رسالت بسیار مهمی بر دوش همه مراکز آموزشی از جمله پیش دبستانی قرار دارد.

ایجاد حس اعتماد به نفس و امنیت خاطر در کودک از مهمترین و اساسی ترین هدف مهد کودک کیمیا کوچولوست کودکی که اعتماد به نفس و عزت نفس دارد می تواند قدم های بزرگی در زندگی بردارد.

 

 

اگر دنبال مهدکودک های بیشتر در این حوالی هستید پیشنهاد می کنیم به لیست بهترین مهدکودک های شریعتی، بهترین مهدکودک های قلهک، بهترین مهدکودک های قیطریه مراجعه نمائید.

نمایش بازخورد های بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

کاربر گرامی شماره تماس، ایمیل شما به هیچ عنوان روی وب سایت رادیوکودک نمایش داده نخواهد شد. اگر می خواهید نام شما نیز بصورت عمومی نمایش داده نشود از عبارت "ناشناس" استفاده نمائید. برای مشاهده بازخوردهای بیشتر در این قسمت کلیک کنید.
دسته بندی های ویژه